Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:tot acolo o sa stea! la 87-90

da, am testat-o si la -4 grade a ajuns la 87 de grade dupa vreo 8 km de oras,( plecat de acasa cu 40 grade) apoi a oscilat in jurul lui 87 +/- 2 grade.
Skip ads

  • costi_bmv

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Jacks a scris:da , e ciudat ca si la mine e la fel. daca stau cu ea la relanty nu urca acul in veci, iar caldura baga dar nu asa ca sa te arda cum e la (logan)sau la golf



Am dat un test cu o insignia si am fost surprins ca sa incalizt repede ..mai alea s cand din greseala am dat sa se incalzeasca scaunul...Smile))
  • Marius Catalin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2013

  • Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:Mai fratilor sa stiti ca merg si cu un Galaxy 1,9 TDI motor WV tip AFN(Sharan=Galaxy=Seat Alhambra) si are un dispozitiv suplimentar de incalzire. Nu stiu daca Webasto chiar. Dar daca nu functioneaza acesta poti sa uiti de caldura mult timp.Am avut defect senzorul de temperatura pentru pornire incalzire si a fost de groaza, chiar si Dacia cea mai antica producea caldura mai multa.Incalzea, dar dupa 50km de mers turat.Respectivul dispozitiv este inseriat pe circuitul de racire apa motor.



este o singuranta de incalzire in caloriferul din bordul masini daia se incalzeste mai repede modelele vw
  • ccristi

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 fgp tip c-z19dc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2013

  • Mesaj Privat
eu am o vectra 1.9 din 2004 la mine se ..se ridica acul,, doar cind o las mult la relanti dar daca merg 4 5 km coboara si acolo ramine . o fi normal asa?
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Marius Catalin a scris:
zafira 2.0 automatic a scris:Mai fratilor sa stiti ca merg si cu un Galaxy 1,9 TDI motor WV tip AFN(Sharan=Galaxy=Seat Alhambra) si are un dispozitiv suplimentar de incalzire. Nu stiu daca Webasto chiar. Dar daca nu functioneaza acesta poti sa uiti de caldura mult timp.Am avut defect senzorul de temperatura pentru pornire incalzire si a fost de groaza, chiar si Dacia cea mai antica producea caldura mai multa.Incalzea, dar dupa 50km de mers turat.Respectivul dispozitiv este inseriat pe circuitul de racire apa motor.



este o singuranta de incalzire in caloriferul din bordul masini daia se incalzeste mai repede modelele vw


Sigur ai webasto sau eberspacher. In curand am sa montez si eu un sirocou de la eberspacher. Vechiul sistem auxiliar de incalzire si a facut treaba bine(2 ani) dar am vrut un sistem sa l pornesc independent , asa ca am achizitionat acest sirocou.
Sirocol complet cu pompa apa, pompa motorina , ceas programator . Pe linga acel ceas programator am mai achizitionat si un modul de pornire din telecomanda.


@ccristi- tu ai termostatul defect , in mod normal odata ce a ajuns la 90 gr nu are voie sa oscileze
  • cosminuz

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare. Sunt nou in zona opel. Am achizitionat un vectra din 2008 1,9 gts 150 de mini calutzi. Zic asa ca nu are demaraj cam de loc. Am un focus din 2001 benzina motorul facut praf si tot are demaraj mai mare. La drum lung fuge cat vreau dar la depasiri lasa de dorit.Ati mai intampinat probleme asa ca mine sau asa merge masina.? In oras creste temp.apei la 93 de grade si afara nu creste de 85 de grade.Am uitat e vectra C
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
temperatura e normala! deoarece ai termostat care deschide la 87 de grade, si cu un pic de eroare de la bord si poate deschide si termostatul mai devreme, de asta vezi tu 85 de grade! LA tine problema de putere poate veni de la tija swirl! sau egr si clapeta de acceleratie! cauta sa le cureti! dai cautare pe forum la tija swirl sa afli mai multe!
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
+electrovalva turbo
Skip ads

  • mephisto

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pot fi multe cauze...., incearca un service specializat..., in mod normal 1.9 de 110kw, tre sa rupa, atat la plecarea de pe loc, cat si-n depasiri, iar din ce spui tu nu cred ca ar fi electrovalva turbo, deoarece nu ti-ar permite sa mergi mai tare de 110km/h, ma gandesc la egr, clapeta de acceleratie, admisie...., dar cel mai sigur te duci la un service.....
  • adrianvlad1979

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2007 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
posed o astra h 1.9 de 74 kw, am observat ca furtunul care iese din motor si intra in radiator, unde cred ca se afla si termostatul, se incalzeste destul de tare de la 55 grade in sus, chiar daca radiatorul nu este tot atat de cald.De unde si concluzia ca termostatul ar fi dus, cred.Astept pareri, daca sa achizitionez unul sau nu .
  • ilinca nicu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
sint mai multe cauze care fac ca motorul sa nu ajunga la temperatura la care termostatul sa se deschida in circuitul mare in timp scurt,si anume:mersul cu o viteza la care masina nu este suficient de solicitata (in exterior), fata de mersul in localitate cu plecari si opriri repetate, deteriorarea scaunului supapei termostatului,temperatura aerului din mediu. In ceea ce priveste comparatia cu alte variante diesel este vorba de marimea sistemului de racire,radiatoare si conducte, etansarea compartimentului motor ,scuturi , prize de aer din bara fata, aparatori aripi ,iar din punctul de vedere al motorului sistemul de lubrefiere si grosimea cilindrilor. Grosimea cilindrilor fac ca disiparea caldurii sa se faca greu ,astfel ca la cilindri mai grosi in pereti caldura va fi disipata mai greu vara (motorul se va racii mai greu dupa oprire vara),si se va incalzii mai greu iarna.
  • adrian0307

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2002 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut... sint nou pe forum dar va pot ajuta cu orice problema referitor la opel_referitor la incalzirea grea trebuie de schimbat corpul termostatului pentru ca este uzat in locul unde etanseaza si lasa lichidu sa treaca asa ca se incalzeste greu odata cu uzura accentuata nu va mai urca de 45 50 vara iar iarna deloc...se gaseste complet corp cu termostat separat nu .
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu o mica nelamurire. Am un Opel Insignia 2.0CDTI la care in prima faza nu pare sa aiba probleme cu racirea/incalzirea... Doar ca Am facut un drum Alexandria-Bucuresti si temperatura a oscilat intre 50-60 grade, ce-i drept a fost ceata si s-a mers incet(60-70km/h fara accelerari bruste). Daca merg in oras in 10-15 minute se incalzeste sau daca o las la relanti 3-4 minute si dupa plec se incalzeste repejor. Este normal asa?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poate ai mers oarecum subturat sau la turatii reduse si de aici acul de temperatura la 60grade C. Daca mergi mai turat si iti lucreaza turbina cu siguranta acul va urca mai sus la drum intins (turbina la boost incalzeste aerul comprimat ce ajunge in admisie si intern motorul va lucra la o temperatura unpic mai mare).
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Probabil ca este normal! Daca ies pe autostrada si merg 130-140 cu ea umpic mai turata creste temperatura sau daca merg bara la bara.... La fel se intampla si daca merg in oras in 4-5 KM este la 90 grade. "Problema" era doar la mers incet,subturat ca era ceata si nu aveam ce face Sad in rest se incalzeste perfect! Treaca ciudata este ca daca merg prin oras si creste temperatura la 90grade cum ies in afara orasului si merg mai incet scade iar....
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
E dus termostatu 100%
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Aasa m-am gandit si eu...e vreo problema daca nu reusesc sa ajung saptamana asta la service si mai merg umpic asa?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cam ciudat ce zici tu. In mod normal la mers afara se incalzeste mai repede (motor mai turat si in sarcina, chiar daca e ventilat mai bine), iar in oras mai greu (mers cu turatii scazute, mult timp la relanti in trafic, iar cu caldura pornita radiatorul din interior raceste apa uneori mai repede decat o incalzeste motorul). Daca spui ca in oras dupa 4-5km motorul ajunge la 90 grade e chiar bine, inseamna ca termostatul e ok.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
La fel e si la mine. Prin oras , in 5 km acul e in stare de erectie ....... daca o iau direct ,,in afara,, are nevoie de 8-9 km pana la temp de lucru.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Acum si daca merg prin oras nu mai creste temperatura ... Doar daca stau la relanti sau merg ceva mai turat ( minim 2600 rpm ).Am mers incet cu gandul ca e rece motorul dar daca o turez undeva la 3.000 incepe sa se incalzeasca usor usor...cum merg iar incet si mai subturat scade temperatura.Cred ca este termostatul....O sa ma duc la reprezentanta pe 28-29!
P.S.: Are cineva idee cam ce pret ar avea un termostat de Insignia 2.0CDTI? Pe net nu am gasit nici macar un pret informativ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR