Ai uitat parola?


  • econom11

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2011

Salut. Am un Opel Zafira 2002, y20dth. Problema e ca iarna, acul de temperatura a lichidului de racire se misca abia dupa 10-15 km parcursi si niciodata nu ajuge la 90 de grade (oscileaza cand 85, cand sub 80). Furtunul gros de deasupra termostatului este la fel de cald ca si cel metalic de mai desubt, dupa primele 5-7 minute de mers.
Din ce am citit am ramas cu nelamuriri, deoarece unii zic ca e normal, altii zic ca ar fi termostatul defect?
Va rog mult daca ma puteti ajuta cu un raspuns mai sigur?
Ms.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,339
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 1.9 DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2007

iarna sta si la mine la 85, e drept nu am motorul tau. Numai ca ajunge greu la temperatura aia.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

E normal sa oscileze daca afara sunt 0 grade si tu stai la relanti cu caldura data la maxim. Eu nici nu pornesc caldura pana nu vad 80 de grade in meniul ascuns.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,339
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 1.9 DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2007

inseamna ca ti-ai luat ochelari sau seminte.
Eu am si parcat dieselul pe timp de iarna.
  • econom11

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2011

Totul ar parea ok, daca nu mi-ar atrage atentia cele doua furtunuri care ies din termostat, acestea incalzidu-se amandoua la fel pe toata durata functionarii motorului.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Nici vorba de cal, las masina la relanti 2-3 minute si dau drumul la aer rece pe parbriz pana se incalzeste (treapta 1 cat sa nu se abureasca). Norocul meu ca am 2 kilometri in urcare si pana ajung sus se incalzeste motorul bine de tot.
  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2012

si mie mi se incalzeste foarte greu motorul, la -8 grade nici nu se ridica acul de temperatura, dar dupa 2 km da caldura, eu zic ca la diesel e ceva normal sa se incalzeasca greu apa, la benzina se incalzeste mult mai rapid si ajunge una doua la 90 de grade apa...detin un opel astra g 1.7 cdti motor z17dtl.La multi ani!


Ultima modificare facuta de catre 2_furious la Vin 01 Jan, 2016 4:42 pm, modificat 1 data in total
  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2012

inca ceva daca este frig tare mi se aude cateva minute pana sa se incalzesca un suierat, dupa ce se incalzeste nu se mai aude nimik, sau cand este cald afara nu se aude deloc...dar este zic eu ceva normal mai ales la temperaturi de -10 grade...
  • stefan82

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva Z17DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2016

Am un meriva cdti1.7 cu care am aceeasi problema iarna ........ !
,Si am gssit rezolvarea !
Vechiul carton pus in fata si gata ... mai exact in dreapta si in stanga radiatorului lasand 5.... 10 cm liberi
  • stefan82

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva Z17DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2016

Asta dupa ce am scimbat 3 modele de termostate ! 70 85 90 si tot un kkt
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2007

Am citit tot topicul si tot nu imi e clar. Datele problemei: - 15 grade, astra g1.7 cdti, 80cp (z17dtl, daca nu ma insel). Masina nu se incalzeste deloc, desi fac drum de pe prelungirea ghencea la casa presei, acul indicator ramane lipit de partea stanga. Masina da caldura in cam 2 minute, dar e ceva asa...sa fie. Am incercat sa fac testul cu furtunul si aici am o problema pe care am si ilustrat-o: furtunul gros ce intra in radiator dinspre termostat ramane rece, dar furtunul subtire ce iese din radiator si intra in vasul de expansiune dinspre fata, e cald /fierbinte ca si furtunul care trece pe deasupra radiatorului, pe sub masca fata si ca si celalalt furtun care intra in vas din spatele motorului. Radiatorul e rece, asa ca nu inteleg de unde e cald furtunul ce intra in vasul de expansiune si daca e termostatul. Multumesc mult
  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2012

am schimbat eu termostatul la masina ca si modelul tau si in cam 7 km la -8 grade ajunge la 80 si ceva de grade... cu caldura pe 1..eu zi ca termostul e de vina...
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2007

Multumesc, tind sa cred si eu ca si-a dat duhul
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2007

Rezolvat azi prin schimbarea termostatului, era decalibrat. Cu ocazia asta am schimbat si suportii motorului, erau rupti ambii de dedesubt.
  • iuliusromeo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva D-D/OBD din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2015

Eu am un Meriva 1,7 CDTI si se incalzeste foarte greu iarna. Noroc ca am scune incalzite ca nu stiu cum pleacam la -18 gr. Nu stie nimeni o solutie?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Foarte greu e foarte ambiguu... detalii nene, in cati km, ce treapta si temperatura dai la incalzire? Cate grade erau afara? Drum extern, drum in oras?... multe altele
  • iuliusromeo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva D-D/OBD din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2015

Afara erau -18 grade Celsius. Am mers in oras 30 minute. Am setat temperatura din interior la 21 grade. Nu s-a incalzit nici un pic. Altadata am mers 45 minute prin oras. Am pornit la -11 grade. Temperatura setata: 21 grade. Acul indicator al temperaturii "apei" nu s-a miscat. In masina se simtea o usoara incalzire, dar departe de ce ar trebui sa fie.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Oras, -18 grade, la -18 grade exterior mori pana se incalzeste apa. Eu de la -5 grade in jos mi-am acoperit grilele. din fata. Mi-a luat 10 minute toata operatiunea.


  • iuliusromeo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva D-D/OBD din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2015

Mda. Naspa. O bila neagra.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Dezavantaj diezel, mai ales in bucuresti unde aveti o viteza medie de 10-15 km/h, aproape ca e mai econom sa faci jogging pana la serviciu si inapoi.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata