Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • cip_dmx

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare de ceva vreme am avut in plan sa montez lumini in portiera astazi am reusit sa montez lumini in portierele fata fiind foarte usordeoarece acum un an am schimbat oglinzi electrice si cu schimbarea oglinzilor electrice am schimbat si cablajul din interirul portierelor acestea avand fir deagata special pentru lampi problema este ca la portierele spate nu am fire trase si nici idee de unde sa trag am incercat de la acel 'intrerupator' usa dar nu merge va rog sa ma ajutati ......multumesc ..(am cautat pe sait am gasit doar pentru portiere fata cu legatura de la lampa de citit cea de pe mijloc fata dar este un traseu prea lung pana la portiere spate asa ca astept alt sfat)


Ultima modificare facuta de cip_dmx la Dum 03 Jun, 2012 6:34 pm
Skip ads

  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 653
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa tragi de la plafoniera,eu de acolo am tras firele Wink
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
De ce nu merge de la intrerupatorul de la usa?
  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pt ca intrerup de la usa da numai masa , in cazul asta ti-ar trebui un plus permanent si iei masa care trece prin intrerup portiereisi ;intradev cel mai apropiat plus este cel al luminii plafonierei pasageri spate
Skip ads

  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 653
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu cand le-am montat prima data am luat + de la plafoniera si - l-am luat de pe caroserie,si am avut neplacuta surpriza a 2 zi sa vad ca benziile cu smd au ramas tot timpul aprinse peste noapte, dupa aceea am luat si + si - de la plafoniera totul functioneaza bine. Deci ai grija sa nu patesti ca mine Smile
  • cip_dmx

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc baieti,pana la urma daca asta e singura posibilitate am sa trag de la plafoniera dar tare imi este urat ca trebuie sa desfac toate plasticurile praguri etc ...ma gandeam ca poate merge si de la lampa portbagaj nu am incercat da maine sigur o fac, poate ca are + permanent inainte de intrerupator Crying or Very sad lumina plafonira spate nu am........daca te referi la cele de pe manere
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 653
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai daca ei de la,lampa portbagajului nu o sa mai ti se aprinda ca cele de fata,la deschiderea unei usi,cel putin asa cred eu. Cel mai bine e sa ei de la plafoniera si + si -. Spor la munca.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Scuse de "vizita" in topicul Vectra B.Totusi,Omega,Vectra,Astra,instalatia este identica in ceea ce priveste iluminatul interior.Faza cu plusul permanent si minusul de la plafoniera ,o confirm.Minusul normal ajunge la plafoniera conditionat de acel intrerupator din stalp.Daca ai lua un plus permanent de oriunde din apropiere si minusul de la intrerupator stalp portiera,tot ok ar fi,conditia ca minusul respectiv sa fie luat de pe buton,dupa intrerupator,mai exact sa inchida circuitul doar cand butonul este relaxat(portiera deschisa.Este simplu sa-l "gasesti",demontezi intrerupatorul si-l tragi un pic afara,iar cu un tester verifici continuitatea cu caroseria in pozitia buton apasat.Firul care-ti suna,este minusul permanent,iar celelalt este cel comandat,de care urmeaza sa te conectezi tu.Daca-l iei din plafoniera,avantajul in plus este ca se va aprinde lumina interioara de pe portiera si cand vei actiona iluminarea manuala a plafonierei.
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mai sunt cateva topicuri despre asa ceva...dar
Eu am realizat in felul urmator! ( nu aveam nici pe fata instalatia)
Luat frumos + si - de la plafoniera, trecut frumos prin praguri( de ce sa le desfaci? le scto doar clipsurile tragi de ele putin pui firul in interior si gata)
Ce trebui sa desfaci ar fi lateralele unde sunt prinse centurile ca sa scoti firele prin burduf!
Treaba cu luat + de colo - de colo nu este prea ok, prea multe improvizatii de electrica( unde este electrica auto totusi, nu spalatorie auto)
Oricum tu alegi varianta ce-a mai buna pentru tine si ce-a mai comoda!
Bafta!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Smile Plafoniera ,stalp,prag,indiferent de unde s-ar lega,tot interventie se cheama.Diferenta dintre ugrade si improvizatie este calitatea conexiunii si fermitatea contactului.Oricum,si aprinderea plafonierei este conditionata tot de butonul din stalp,diferenta este ca ea mai are si un minus auxiliar permanent pentru aprinderea comandata.Cat despre electrica auto,in principiu nu este nici o diferenta,atata timp cat se lucreaza cu un cablaj de calitate din punct de vedere al tipului de izolatie si rezistenta,iar legaturile sunt ferme si bine izolate.Sa nu uitam totusi de stirile de la tv cu BMW,Mercedes si chiar Ferrari in flacari de la un scurt al instalatiei electrice,masini noi,fara improvizatii in instalatia electrica(cel putin Ferrari-ul acela care a luat foc pe A2 acum cativa ani,sigur nu a avut).Am intalnit insa si "tiganii" de m-am crucit cum de masinile alea mai functionau.Chiar azi m-am "minunat " la un cinci-ar mai vechiutz Smile care avea "pe direct" ...cam tot.Sub capota era o portie colorata de spaghetti printre furtune,de la termocuple,de la senzorii airbag (!), senzori filtru motorina...Lucruri serioase,nu jucarie..
Singurul dezavantaj pe care-l vad in acest upgrade prin conectarea directa la instalatie,fara un montaj cu functia delay(sa-ti taie curentul dupa x minute) este ca stau aprinse luminile in portiere atata timp cat usile(chiar si una singura) sunt deschise.Ori cum noi suntem amatori de iesiri in natura,o iarba verde ceva,si lasam muzica pornita cu usile deschise,mai ai 4x minim 5W consumatori in plus...Recomandat deci in cazul asta ledurile, la lampite.
Ce vroiam sa subliniez,este ca nu are rost sa mai coboare minusul din plafoniera atata timp cat el ajunge acolo plecand de la butonul din stalp.Succes!
  • cip_dmx

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare colegi azi am stat putin"calare" pe masina si am rezolvat problema la iluminare panou portiera spate sa va spun cum am facut:........am desfacut "intrerupatorul" de la portiera am luat - de acolo si +de la lampa portbagaj am verificat si a mers fara probleme lampa portbagaj are +permanent este un fir de culoare rosie dar ca sa usurez treaba si sa nu umblu cu firul toata masina am desfcut pragul si am gait firul m-am legat de el si am rezolvat planu Laughing oricum multumesc de ajutor.....dar faza cu plafoniera fata e mult prea complicta distanta mare intre plafoniera si usi munca in plus si fire toata masina......... Sad
  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
CORECT felicitari. Va arat si o solutie de conectare la instalatia masinii fara taieturi si izolatii , evitati astfel improvizatii slabe

eu am luat conectorii de la un magazin de piese electrice
Skip ads

  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 653
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ar fi o chestie faina. Dar din cate am vazut trebe sa "infigi" metalul acela in fire, nu se tau firele? sau nu am vazut bine ? Very Happy
  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu se taie ci doar se inteapa, eu cand am adus masina mea din germania avea sistem audio video si toate conexiunile la curent erau facute cu asa ceva , apoi am desfacut unul si am meres la multe magazine sa caut , pana la urma am gasit undeva un magazin care avea o cutie mare pe un raftcu asa ceva dar vanzatorul habar nu avea la ce folosesc dupa ce i am aratat a fost si el surprins
  • dolc3_sell

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2011

  • Mesaj Privat
La vectra mea am avut tras cablajul pana in priza de la portiera, de la priza pana la lampa am tras eu 2 fire, trebuie sa verificati si voi cu un multimetru si cu schema din TIS 2000. Astfel scapati de tras fire si improvizatii . Bafta !
  • cip_dmx

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Zici bine dolc3sell dar problema e pe partea spate desprea asta era vorba aici pe fata se poate deoarece firele sunt trase tote pana la iesirea din caroserie doar firul potiere difera in functie de masina daca are sau nu are: oglinzi electrice,senzor airbag lateral , geamuri electrice, inchidere centralizanta si lampi portiera. Shocked
  • dolc3_sell

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2011

  • Mesaj Privat
La mine si pe spate au fost trase firele pentru lampi pana in priza de la portiera. Am tras firele de la priza la lampi, apoi la intrerupatoarele de usi am facut scurt la cei 2 pini ( la usile din spate ) pentru functionarea lampilor la deschiderea usilor , daca nu faceam acest scurt trebuia sa cumpar intrerupatoare pentru usi cu 2 pini + masa ( cele de pe masina mea aveau doar un pin cablat + masa.
  • cip_dmx

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Da buna idee ...da priza pe spate unde e ? eu nu am dat de ea......... la mine are burdufu ala de guma ce intra in portiera si cel ce intra in stalpu de mijloc nu au priza (portiera spate)
  • dolc3_sell

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Scoate burduful de cauciuciuc din stalp si ai sa vezi acolo mufa/priza. Smile
  • dolc3_sell

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Daca in mufa care vine dinspre stalp ai 2 fire in plus mufate, iar la mufa ce pleaca spre usa ai 2 fire in minus nemufate fata de mufa din stalp sunt 90% sanse sa ai cablarea facuta pentru lampile din usi pana la mufa din stalp, doar trebuie sa iti tragi 2 fire din stalp la usi, si sa faci scurt la cei 2 pini de la intrerupatoarele din usile spate. Bafta ! In general daca ai x16xel x18xe, ar trebui sa ai cablarea facuta, eu am x16xel si am avut cablarea pentru mid, pilot automat, portiere, deschidere portbagaj automat si altele care inca nu ma intereseaza.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR