Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ct88meg

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 a20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema.Agigea -Buc,autostrada,170-180 jar,Sa prind avionul.La intoarcere PE la fetesti,PE pilot automat a inceput Sa se tureze aiurea SI treoidatii in acelasi timp+,,oil pressure low.stop engin now".Am oprit nestiind ce Sa I fac am dat un search PE google unde am citit ca say Mai intamplat cazuri Sa apars acel avertisment dupa care dispare.Noapte fiind nu sw vedea nimic pe la motor.La vreo 3km se vedea urmatorul peco.Am zis sa merg pana acolo sa verific ulei.la lumina.Fix cind am ajuns in peco s-a si oprit motorul.Am verificat uleiul,no problem!Din nou la automat,MORT!Motorul blocat.Telefoane,platforma,reprezentanta.
Raspuns:alt motor.Din nou google,dezmembrari,banutii si acum astept sa-l monteze pe masina.
Dupa investigatie a rezultat ca:in bateria filtrului de ulei exista o supapa care inchide si deschide circuitul uleiului.Nu a mai deschis si nu mai baga ulei.Uleiul fiind in baie.Foarte interesant!
Piesa noua vine cu racitorul pe ea si costa cam 400-500€.Sh am gasit la100.In citeva zile e gata.Revin cu amanunte.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Supapa aia este in filtrul de ulei si ar trebui sa faca bypass la filtru (e.g direct flow) atunci cand filtrul s-a umplut cu pilitura sau alte mizerii din ulei. Cati km avea filtrul de la ultimul schimb de consumabile ?

Daca s-a dus termoflotul, poate ar fi indicat sa pui unul nou.

Oricum, dupa o problema ca asta eu as pune motor SH dar restul de piese si consumabile totul pe nou, sa ma pot baza pe masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR