Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
nu am rezolvat nimic cu acceleratia
am dat jos potentiometrul si am trecut la curatarea lui
m-a invatat un baiat de aici de pe forum sa-l curat cu alcool izopropilic cu seringa
nu l-am mai desfacut ci doar am dat asa cu seringa desi nu cred sa fi intrat inauntrul lui deoarece este bine ermetizat
Nu cred ca e de la el buba
nu stiu de la ce ar mai putea fi ( distributia schimbata , bujii , fise , uleiuri , filtre bune )
bag piciorul brusc in pedala si degeaba ( se aude decat brrrrrrrr ca si cum ar trage aer cred dar nimic )
astept vreo sugestie ceva ca m-a nenorocit de cap masina asta
multumesc
Skip ads

  • Adi64

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am rezolvat problema Very Happy la al 4-lea service si anume au reparat calculatorul si merge fara probleme.
As vrea sa-i multumesc lui Mihai Crisan care a fost primul care mi-a spus despre ce este vorba decat dupa codurile de eroare mentionate aici.

Adi64 a scris:Salut.
Sunt membru Club Opel de cateva zile, timp in care am incercat sa gasesc un topic mai aproape de problema mea si sper sa nu fi gresit.
Am de 4 ani un Opel Vectra B Hatchback Z18XE benzina din 2001 si pana acum o luna a mers perfect.
Subit in timpul mersului s-a taiat acceleratia si nu am mai putut accelera de loc. Am schimbat clapeta de acceleratia cu una noua l-a sugestia unui prieten mecanic si se pare ca nu asta era problema. Am fost la service si nu la unul ci la trei si sunt super dezamagit pt. ca raspunsurile nu prea sunt apropiate.
La ultimul la care am masina acum, mi-a spus dimineata ca este de la senzorul de pedala dupa care, dupa amiaza sa-mi spuna ca sunt inclinati sa creada ca este din calculator. De data asta am notat toate erorile pe care le-au gasit: P0220; P0100; P1550; P0120.
Anomalia pe care am constatat-o este ca, dimineata sau aiurea in timpul zilei, pornea si mergea normal intre un minut si 10-15 minute, ultima oara am incercat sa accelerez peste 4000-4500 de ture si iar s-a taiat.
Poate cineva care a mai patit asa ceva sa ma ajute cu un sfat?
Multumesc anticipat.

  • as3dyum

  • Mesaje scrise: 1,044
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
cum il demontez, in cazul unui moter z16xe?


  • as3dyum

  • Mesaje scrise: 1,044
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
as3dyum a scris:cum il demontez, in cazul unui moter z16xe?


nici un raspuns... off
Skip ads

  • as3dyum

  • Mesaje scrise: 1,044
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
as3dyum a scris:cum il demontez, in cazul unui moter z16xe?



Am reusit sa-l demontez cu o surubelnita, fortand cate un pic de jurul imprejurul gulerului de cauciuc ce etanseaza tubulatura.
De montat este mai greu dar se rezolva cu o pelicula de vaselina si nu mai mult...mare grija sa nu-l murdariti!
De fapt, ce este?
E o asa zisa rezistenta, ce la trecerea aerului prin tubulatura aceea, o raceste pe aceasta intr-o oarecare masura si da valori ECU-lui de temperatura aerului admis.
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Aceleasi intarzieri de la prima pagina le am si eu pe vectra b x16xel din '96 unde bujii,fise,filtre sunt schimbate schimbate.La accelerari scurte de ex pana la 3000 rpm/min o las sa scada la 2000 iar accelerez pana la 3000 si tot asa vad fum negru in spate,deci sonsum marit de benzina.Cu 14l de benzina merg undeva la 80 km km exterior 110-120 km/h isi inca vreo 40 km in oras unde schimb la 2500-3000 rpm.Total 120 km.
Cu opcom-ul imi da urmatorii parametri reali la relanti,nu am nici un cod de eroare pe motor,
Valori reale:

Tensiune sistem 14.1 V
Imobilizator Activ
Semnal imobilizator Primeºte
Releu pompã combustibil 0V activ
Semnal potenþiometru clapetã 0%
Semnal potenþiometru clapetã 0.51 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 0.26 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 1.23 V
Temperaturã lichid rãcire 85 °C
Temperaturã lichid rãcire 2.18 V
Temperatura aer admisie 39 °C
Temperatura aer admisie 1.38 V
Codare cutie Cutie manualã
Contact Park/Neutral R-D-3-2-1 12V
Contact info climã 0V inactiv
Semnal sarcinã - climã 0V inactiv
Impuls injecþie 2.7 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie) Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior) 10 grade
Numãr celulã detonaþie 10
ÃŽntârziere din detonaþie Cil. 1 6 grade
ÃŽntârziere din detonaþie Cil. 2 7 grade
ÃŽntârziere din detonaþie Cil. 3 8 grade
ÃŽntârziere din detonþie Cil. 4 7 grade
Releu pentru tubina de aer secundar Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 0%
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Senzor O2 186 mV
Raport aer/combustibil 14.6
Buclã senzor O2 Deschis
Stare aer/carburant Sãrac
Integrator O2 126 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate) Activ
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate) 18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate) 114
Turaþie motor 850 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti Activ
Control aer la ralanti 10 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N 250 RPM
Adaptare ralanti în P-N Modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1 850 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1 Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti 850 RPM
Adaptare de ralanti Nu este modificat
Sarcinã motor 9%
Control cuplu Inactiv
Releu climã 12V inactiv
Climatizare Prezent
Impuls vitezã vehicul Primeºte
Vitezã vehicul 0 km/h
Martor(motor) Decon.12V
Solicitare cod luminos 12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor Inactiv
ÃŽmbogãþire amestec în sarcina maximã Inactiv
  • Wizard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2008 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Am o Astra G Z16XE 2002. Imi apare in bord martorul galben masinutza cu cheita atunci cand pun contactul...cand pornesc motorul, martorul de stinge si nu mai apare!
Cand apas brusc pe acceleratie motorul nu raspunde imediat are o mica intarziere un delay ca sa spun asa!
Daca apas pedala treptat e ok! Am probat alta Astra tot Z16XE cu mai multi km si aia raspunde imediat cand se apasa acceleratia!
Am facut testul cu pedale si mi a dat eroarea P0220 Throttle Pos Sensor/Switch B Circ Error
Ce reprezinta eroarea? Cum pot face sa dispara eroarea?

Multumesc!
  • safdaniel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
totusi a rezolvat cineva problema pt care a fost deschisa discutia? am aceleasi simptome si nu-i dau de cap...
bujii noi, egr schimbat , clapeta de acceleratie curatata fara sa o dau jos (doar cu carpa si un spray) , ulei schimbat (10 w 40 GM) , filtru aer , polen , nu stiu ce as mai putea verifica
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR