Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut pe toata lumea de pe acest forum, sunt utilizator nou si vreau sa ma ajutati cu orice sfat privitor la o Vectra c din 2006, motor 1.9 dt de 120 cp si anume, nu pot porni acest motor.Masina are 100000 km, este luata de noua. I-am facut diagnoza, avea cod de eroare P 0090, am inlocuit regulatorul de presiune din rampa cu unul nou, am inlocuit filtrul de motorina, am scos mufele de la sensor, de la ECU si le-am curatat, am demontat iesirea din pompa si am montat un injector, avea presiune ..se deschidea injectorul, am facut testul pe retur la injectoare era ok, nu stiu ce sa-i mai fac... imi da aceesi eroare P 0090..Daca ma poate ajuta cineva cu vreun sfat as ramane indatorat. :
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
inlocuieste si senzorul de pe rampa....
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Totusi cu mufa de pe sensor scoasa nu ar trebuie sa porneasca ?
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
daca ecu nu vede presiunea corect cum sa porneasca?
Skip ads

  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am alimentat cu o baterie de 1,5 V traseul spre ECU pentru a simula senzorul, la diagnoza intr-adevar s-a modificat presiunea de rail dar tot nu a pornit, nu cumpar senzorul degeaba ?
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
regulatorul de pe rampa.....este electronic sau doar mecanic?
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
regulatorul are comanda electronica, cel pe care l-am schimbat banuiesc ca era bun, l-am pus pe aparatul de masura si avea aceleasi valori ca cel nou...am verificat si cablajele erau ok..iesirea din ECU 4.5 V..nu stiu ce sa-i mai fac si nimeni nu poate sa-mi spune de unde ar fi problema, aici pe plan local.
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
nimeni cu ceva sugestii ? va roog....
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
schimba si senzorul de pe rampa...dar ia de pe o masina care functioneaza..daca la fel face atunci ai probleme cu pompa de inalte....iar eroarea ti-o da ca fiind rampa comuna
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos INSIGNIA, am sa fac si treaba asta, oricum nu stiu ce sa mai fac la panarama asta de motor de FIAT. Te tin la curent cu lucrarile. Stima !
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi motorizare insa este o astra h...nu am avut nici macar una problema...imi pare rau sa te aud ca nu esti multumit..
o intrebare totusi....pompa de motorina cea din rezervor functioneaza?ai scos turul din filtru sa vezi daca arunca motorina cand pui contactul?
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
da, am scos turul, am demontat si pompa din rezervor...am scos si iesirea din pompa de inalta presiune si am montat un injector care deschide la 250 bari si pulveriza bine..mai nou, acum cand am pus borna la baterie mi se stinge tot bordul si bateria este incarcata..masina asta mi-a mancat sufletul !
Skip ads

  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Din tot ce ai scris aici nu am vazut sa fi facut testul cu returul de la injectoare. Scoate retururile de la injectoare si da la cheie, daca arunca motorina pe returul de la un injector nu o sa faca presiune suficienta in rampa ca sa porneasca, si apropo: poti sau nu poti sa vezi presiunea pe tester ? :P0090 e de doua feluri: negative deviation sau positive deviation . La tine de care e? Scuze, am citit mai atent si am vazut ca ai facut testul cu returul.
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
la mine p 0090 este positive deviation, cred ca am sa caut o masina de acelasi tip si am sa incerc sa iau de pe aia senzorul, dar cine o sa fie de acord cu asa ceva ? incerc..mersi pt raspuns..vad presiune pe rail dar este mica 30 bari, am facut testul cu bateria de 1,5 v iar pe tester arata 300 bari (30 Mpa)..nici eu nu sunt chiar un necunoscator...
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ai grija la mufele pe instalatie sa fie bagate....verifica si mufele la serodirectie....continuitate si-o face de la un sist la altul......o mufa daca este miscata si nu face contact atunci iti da necomunicare
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc, am sa verific toate mufele..stima !
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
anomis, cauta in club opel pe [editat], este un domn din Ploiesti, sar putea ca el sa te rezolve
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc TEHEI DANIEL pentru sfat. Sper sa pot lua legatura cu el si poate rezolv ceva cu masina, m-am saturat de ea...Respect !
  • anomis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 z1,9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Revin cu rugamintea de ajutor. Am inlocuit si senzorul de presiune cu unul nou si nu se modifica nimic, P 0090...cu mufa de la sensor scoasa am pe diagnoza presiune de rail 31 MPA, cu ea conectata la senzor am 0,29 MPA. Oare EDC este terminat ?
  • HENDRICH

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca ai rezolvat sau nu problema dar in cazul in care nu ai rezolvat-o iti recomand sa schimbi rampa de inalta presiune ptr ca sunt 2 senzori, cate unul in fiecare capat, unul de presiune si al doilea de debit.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR