Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Pentru initiatorul topicului ar trebui sa fie destul de clar dupa ce se urca in ambele masini. In mod sigur din Passat nu se va mai da jos.Bine se va da jos doar la benzinarii muult mai des decat cu Vectra Smile).
Skip ads

  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu unul sunt adeptul dieselului si imi plac multe marci....insa comparand passatul si vectra eu unul as alege vectra din motive foarte simple: ma intereseaza in primul rand robustetea si fiabilitatea unui motor.
Da intr-adevar sunt destul probleme la 1.9 cdti, dar se rezolva relativ usor si cu un pret nu foarte piperat...pe cand la passat iti faci credit sa rezolvi o eventuala problema majora....si mie unul imi place passatul ca design insa am o GRAMADA de cunostinte care au probleme si detin vw, insa acelasi lucru o sa-l spuna si cineva pe forumul vw despre opel....de aici tragi o singura concluzie, sau cel putin asta am tras-o eu - cam toate masinile SH sunt loterie indiferent de marca.Un diesel bun se cumpara de la cineva cunoscut si care stii ca si-a intretinut masina si o sa fii multumit indiferent de marca....ca si tinuta de drum, comfort, putere,fiabilitate diferentele intre opel si vw sunt destul de mici si in nici un caz de genul "VW este masina si Opel caruta"
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
petre.ion a scris:@marian_sro Te invit sa-ti achizitionezi tu o frantuzoaica SH cu 200 000 km reali in spate . Pariu ca o vinzi in 2-3 luni maxim? Frantuzoaicele sunt sunt bune doar achizitionate ca masini NOI iar japonezele nici ele nu mai sunt japoneze asa 100 %.


exact ce spuneam.vw e miezul.altceva nu mai exista.ca japonezele nu mai sunt japoneze.dar la passat b6 ca scrie pe cablaje "made in romania" e ok.tot vw e cea mai cea.
as lua frantuzoaica cu mai mult de 200 000.dar produsa in deceniul trecut.as lua si o japoneza de mi-as perimite.una de aia cu motor de 1,6 benzina si 150 de cai.si turatii de motocicleta.dar nu am loc de vw cea mai tare masina din lume ever.cred ca in curand apar ceva extraterestri sa ne cucereasca sa poate beneficia si ei de tehnologia tedei.si pe langa asta de butoane din bord cojite, de buton de frana de mana care te lasa cand vrea, de pompa de motorina care pica ca mustele pe la 100 000 si tot asa. apropo citroen avea prin 1988 motor de 1,9 benzina si 150 cai.pe masini de serie.

on topic: @initiator incearca sa faci drive test cu ambele masini si poate si altele pe langa.asa te hotarasti cel mai bine.deasemenea citeste si forumurile.printre atatea polemici gasesti si ceva bun.cat despre topice vw vs opel si diesel vs benzina sunt topice de popcorn si bere.
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
incearca un gts de 150cp care ii da clasa la passat din orice pozitie..Oricum 1.9cdti este un motor mult mai reusit decat 2.0tdi...Stiu pe cineva care a luat un passat de la Constanta (la aproximativ 9000euro,2006-2007).Pe autostrada i s-a dus un injector.Dupa ce l-a schimbat a picat altul..la 2sapt s-a dus si turbina(masini extraordinare passat-urile astea).
Skip ads

  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Se stie ca trebuie evitate 2.0 TDI an pana in 2007 si doar cele de 140 CP cu toate ca pe Audi tot 2.0 TDI 140 nu are probleme cu injectoarele.Si Volkswvagen ca sa isi respecte clientii inlocuiesc MOCA injectoarele indiferent ca e in garantie sau nu.
La Opel n-ai sa vezi asa ceva. Ei fac recall-uri doar ba pentru un butonas de 10 lei sau pentru nu stiu ce clema de 2 lei.Opelu` prefera sa inlocuiasca piese cu defect de fabricatie cu aceleasi piese nerevizuite pana iese masina din garantie,dupa aceea te toaca de bani.
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Ai schimbat tu injectoarele gratis,sau ai auzit pe undeva?
P.S Negreanu stie ce spune! Very Happy GTS ii cam da clasa pe asfalt.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
din mai 2011 pana la final de an, VW a schimbat gratuit doar injectorul defect si cablajul, restul injectoarelor cu probleme ramanand pe masina in asteptarea sa se mai defecteze cand o fi. De la 1 ianuarie 2012, VW a mai facut un pas in fata si schimba toate injectoarele Siemens doar daca unul dintre ele se defecteaza.


Ce imi place de cate unii, vin cu fratiorul mai cu muschi sa ii bata pe altii. Dar uita ca si altii au fratiori mai mari care le dau clasa fratiorilor.
Asa ca, GTS comparativ cu un CC este.....
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
petre.ion a scris:Se stie ca trebuie evitate 2.0 TDI an pana in 2007 si doar cele de 140 CP cu toate ca pe Audi tot 2.0 TDI 140 nu are probleme cu injectoarele.Si Volkswvagen ca sa isi respecte clientii inlocuiesc MOCA injectoarele indiferent ca e in garantie sau nu.
La Opel n-ai sa vezi asa ceva. Ei fac recall-uri doar ba pentru un butonas de 10 lei sau pentru nu stiu ce clema de 2 lei.Opelu` prefera sa inlocuiasca piese cu defect de fabricatie cu aceleasi piese nerevizuite pana iese masina din garantie,dupa aceea te toaca de bani.


La Opel n-ai sa vezi recall de acest gen pentru ca nu a existat o problema de genul injectoarele la 2.0 tdi. Recall-ul s-a facut dupa plangerile repetate la protectia consumatorului din tari civilizate. In America VW chiar si-a luat o amenda foarte mare pentru ca nu a facut recall la o alta problema pe care a incercat sa o ignore la fel cum face in Europa/Germania unde e zeu. (nu-mi aduc aminte exact despre ce e vorba, ceva marunt gen pedala acceleratie). Adica i-au lasat pe ratatii de clienti, 4 ani sa bage banii in reparat (se strica unu, a doua zi altu, la unii s-au stricat si cele schimbate) si de abia dupa 4 ani cand in sfarsit accepta, devine ditamai corectitudinea acest vw.

Iar minunatul 2.0 tdi CR se pare ca nu e chiar asa minunat. In USA pompele de inalta presiune pica ca mustele din cauza motorinei si costa 10.000 $ reparatia la tot sistemul de injectie (3 pompe, rampa, injectoare).

Au aparut si in Romania primele pompe picate si reparatia e cam 2 000 EURO. Minunat nu?
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ai dreptate aici. Si de-aia abia astept sa scap de diesel, nu mai vreau in viata mea tractor, poate sa fie el facut de oricine. La ce motoare pe benzina au aparut pe piata la ora actuala, chiar nu se merita sa iti mai iei tractor.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si primele impresii cu CDTi. Pot spune ca e Ok. Ma nemultumeste un pic insonorizarea(parca e mai buna la Opel decat pe Saab). S-ar putea sa spun prostii intrucat si km cu CDTi pe Opel sunt putini.
Apropo cat ar trebui sa consume hardughiile astea? Ca idee Craiova-Tg. Mures, 5 persoane plus bagaje full, condus rapid, antena CB pe portbagaj, clima pornita tot timpul, drum destul de aglomerat, consum 7%. Mie mi se pare cam multicel avand in vedere ca Vectra B pe GPL in aceleasi conditii(viteza medie doar un pic mai mica) a consumat 8,4 % GPL.
Ca sa fac si comparatii. Fata de 2 l VAG(140 CP) e mai bun dar fata de 2.0 l de la BMW(ma refer la cel de 177 CP) e cu doua clase mai jos. Era bun un E60 520d second dar trebuie sa tinem de bani.


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Dum 17 Jun, 2012 12:08 am, modificat de 2 ori in total
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@petre.ion N-ai avut bani de VW si trebuie sa-ti reversi undeva naduful? Sau ti-ai implinit visul intre timp si ai ajuns la starea aceea orgasmica generata de rontaitului motorului diesel si siglei TDI de pe spate? Vad ca arunci cu noroi in Opel in toate topic-urile "Opel vs..."? Ridici in slavi VAG-ul de zici ca fac masini din aur.
Am priceput, volzvaganu' e "miezu' din dodoasca", ca el nu-i nimic, noi suntem prea prosti si nu ne-am prins de chestia asta.
Poate ar trebui sa ne cauti in alta parte!
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
auzi comparatie: GTS cu CC...ce legatura are una cu alta?Smile)
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
Apropo cat ar trebui sa consume hardughiile astea? Ca idee Craiova-Tg. Mures, 5 persoane plus bagaje full, condus rapid, antena CB pe portbagaj, clima pornita tot timpul, drum destul de aglomerat, consum 7%. Mie mi se pare cam multicel avand in vedere ca Vectra B pe GPL in aceleasi conditii(viteza medie doar un pic mai mica) a consumat 8,4 % GPL.

Prea mult, intre 6.3 si 5.3 e normal pentru exterior. Am reusit o singura data sa trec de 7% dar am mers ca un maniac.

Mai dureaza pana te obisnuiesti cu pedala.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
BMW-ul E60, 520d, dupa parerea mea e o masina de "foarte"evitat, mai ales iesita din garantie, nu conteaza anul de fabricatie...poate sa fie si 2008-2009, acelas lucru, de fapt nu numai 520d, mai precis motorul cod N47 de la BMW, montat pe cam toate seriile BMW, inclusiv Mini Cooper, X3, X1,318d, 320d, 520... etc, motorul de 177CP tine capul listei la grave probleme, inca de la km reali putini, 50000-60000 km, cine nu ma crede sa intre pe forumul lor si sa studieze problema...Smile,schimbatul de galeria de admisie si volanta de la CDTI-ul nostru de 150CP va parea o nimica toata...
La fel ca si @autorul, studiez de ceva vreme si eu problema schimbarii masini mele cu...altceva... si dupa ceva munca de documentare, inca sunt la inceput, dar, aproape ca nu mai imi vine sa dau cu banul pe masini...Mercedes, Audi, VW, BMW, Opel ( noile modele), japonezele, toate, la coreene si frantuzesti nu m-am uitat inca, toate marcile enumerate au probleme la modelele de generatie noua...parca a ajuns sa-mi para rau dupa Dacia 1300...Smile
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:

Ce imi place de cate unii, vin cu fratiorul mai cu muschi sa ii bata pe altii. Dar uita ca si altii au fratiori mai mari care le dau clasa fratiorilor.
Asa ca, GTS comparativ cu un CC este.....


Da..Passat CC e cu totul alt model decat Passatul normal,alt pret etc. in timp ce GTS e o versiune de top a modelului Vectra.Este si o diferenta de ani daca ne gandim,CC a aparut prin 2008,iar vectra GTS prin 2003.La vremea ei,GTS-ul era ceva deosebit,cum era si passat cc acum 4 ani.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
GTS versiune de top on my ass. Ce mare rahat de diferenta este intre GTS-ul asta de-l laudati atata si o Vectra normala, in afara de cateva elemente de caroserie un pic diferite? A.. i-a pus si o suspensie mai tare si sta cat de cat mai bine pe sosea fata de cea normala, dar in schimb iti rupe rinichii pe drumurile noastre. Big difference...

@alexR8:
Daca vrei o masina buna si fiabila, ia benzina, Opel, Ford, Vw, Honda sau ce mama dracului o fi. Diferentele de consum intre ele nu sunt chiar asa de mari, maxim 2 litri/100km in plus la benzina, banii de pe benzina o sa-i economisesti prin intretinere mai ieftina, fiabilitate mult mai mare. Daca nu faci mai mult de 30.000 km/an, nu renteaza dieslul absolut deloc.
Daca totusi vrei diesel, cauta unul mai vechi si fara common rail sau PD.
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
1.Ar fi trebuit sa zici "GTS versiune de top my ass",sper ca stii asta
2.GTS-urile nu sunt pt batrani,nu vad vreo problema ca imi rupe rinichii,n-am probleme.Si da,e suspensia mai tare,e lasat,si are si bodykit-ul care il schimba complet.
3.Pentru un tip la 18-19-20 de ani,care inca n-are un venit stabil,e de preferat un diesel.Poate per total iesi la fel cu diesel-benzina,dar benzina ajunge sa te dispere de zi cu zi,cand vezi in aglomeratie 15-16,bagi de 50 de lei si faci 60KM.Si asta cu motor pana in 2.0.
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
15-16% pe ce masina/motor? Ai mers cu ea? Cateva informatii concrete n-ar strica.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
N-are rost sa ceri detalii, oricum baiatu' posteaza numai vorbe din folclorul auto maidanez. Toate masinile pe benzina consuma peste 15%.
Taci si tu din gura acum, poate autorul topicului o cumpara pe a lui pana la urma.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vectra B 1.6 16V 100 CP: 6% extraurban, 12% urban
ex. Mercedes W204 C180K 163 CP: 5,5% extraurban, 11% urban.
Ambele pe GPL. Daca e sa facem calculele iese extrem de prost pentru diesel.
Pana la 15% mai e mult. Consumurile urbane sunt la o viteza medie de 25+/- 3 km/h.

Mai lasati-le de masini. Parca ne incalzeste cu ceva care e mai buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR