Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:[...]Apropo cat ar trebui sa consume hardughiile astea? Ca idee Craiova-Tg. Mures, 5 persoane plus bagaje full, condus rapid, antena CB pe portbagaj, clima pornita tot timpul, drum destul de aglomerat, consum 7%. Mie mi se pare cam multicel avand in vedere ca Vectra B pe GPL in aceleasi conditii(viteza medie doar un pic mai mica) a consumat 8,4 % GPL.

E ca la VW vs. Audi, ambele cu aceiasi motorizare. Audi va consuma mai mult, pentru ca e mai grea (materiale de calitate mai buna), pentru ca accentul se pune pe imagine, fiabilitate, clasa superioara, clientii care-l cumpara au multi bani si nu pun pret pe consum, etc fata de VW unde accentul se pune si pe un consum redus. La fel, Vectra C vs. SAAB cu aceiasi motorizare, SAAB va consuma un pic mai mult si e exact aceiasi situatie cum am scris mai sus.

Dupa un timp, o sa te obisnuiesti cu ideia ca ia o ideie mai mult. Oricum SAAB 93 e mult mai frumoasa decat Vectra C, in opinia mea.
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Vectra B 1.6 16V 100 CP: 6% extraurban, 12% urban
ex. Mercedes W204 C180K 163 CP: 5,5% extraurban, 11% urban.
Ambele pe GPL. Daca e sa facem calculele iese extrem de prost pentru diesel.
Pana la 15% mai e mult. Consumurile urbane sunt la o viteza medie de 25+/- 3 km/h.

Mai lasati-le de masini. Parca ne incalzeste cu ceva care e mai buna.


Doctore, nu ma incalzeste cu nimic care e mai buna. Initiatorul topicului a cerut un sfat, am facut abstractie ca una e Opel si alta e Vw, am luat in consideratie doar ca una e diesel si alta e benzina. Dupa doua dieseluri cumparate de noi, masini care nu mi-au facut absolut nici o problema, am ajuns la concluzia ca in ziua de azi dieselul nu mai prezinta nici un avantaj fata de benzina. Am mai spus si ma repet, problema consumului la benzina se rezolva prin montarea unei instalatii GPL si iesi mult mai ieftin decat la un diesel la consum. Si asta se face cu pretul unui injector piezoelectric sau cu pretul unei volante + kit ambreiaj.
Dar pentru ca asa e in tenis, trebuie sa vina altii sa te anunte ca daca o sa iti iei bezina o sa mergi cu ea numai in norul de fum al tractoarelor si cu consumuri pe care le scoti doar daca conduci ca Ken Block.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@forbidden27 Sunt curios....de ce esti asa pornit impotriva dieselurilor daca n-ai avut probleme?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pentru ca nu e 'fan diesel', de-aia. Dar stai sa vezi dupa ce-si va lua o benzinara, o sa regrete consumul de diesel.

Defapt, chestia asta cu 'consumul de diesel' ne face pe toti sa continuam cu motoarele diesel. Si la unii mai e ceva : unii inteleg cum functioneaza motorul diesel si isi dau seama daca au o problema incipienta asa ca fug la service sau o repara singuri. Eu unul am avut numai masini diesel, stiu ce sa fac ca sa ajung acasa daca vad ca ceva nu merge asa cum trebuie, insa daca as lua una pe benzina - pauza, stau si doar ma uit la ea ca oricum nu inteleg nimic din modul de functionare al motorului Otto.

Asa ca daca colegul care a initiat topicul a pus si un motor pe benzina la masina care si-ar permite sa si-o ia inseamna ca a mai avut masini pe benzina si stie cu ce se mananca - deci raman la ideia ca o Vectra C cu motor de 1.8 pe benzina l-ar avantaja.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@userul fericit daca ai lua benzina crede-ma ca ai invata mai repede decat ai invatat dieselul.e ceva mai simpla parerea mea.tu ai avut numai diesel si esti multumit.dar nici una de generatie mai noua.adica 2004+. sa vezi atunci volanta la 20 mil,turbo,injectoare,pompa de inalte,pompa in rezervor,etc.atunci consumul ala de diesel nu va mai valora nimic.
asa si eu am avut doar benzinare si le repar singur.dar nici una mai nou cu avioane pe ea.
observ ca incepe sa creasca procentajul masinilor pe benzina.ma uit la taxi in orasul meu si deja se cumpara mai mult beniznare+gpl.sunt satui de diesel si problemele lor.
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:N-are rost sa ceri detalii, oricum baiatu' posteaza numai vorbe din folclorul auto maidanez. Toate masinile pe benzina consuma peste 15%.
Taci si tu din gura acum, poate autorul topicului o cumpara pe a lui pana la urma.

Exact asta incerc sa fac aici,imi vand marfa,poate scap de amarata asta de vectra Wink.Si asa e jaf pe langa fordu tau,nu?.Am si Octavia pe benzina,si Mondeo,asa ca nu pot fii suspectat ca fan opel.Tot respectul pentru TDCi.In schimb,mpi fsi etc. stiu bine ce consum au,si daca nu esti atent cu ele.Iti arat poze cu 1.6 si consum de 18.Sau acum spune-mi ca nici nu stiu sa conduc?!Hai ca nu ma mai contrazic cu tine,poate pierd clienti.
P.S GPL si ti-ar lipsi un numar pe BG.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@marian_sro acum vrei sa zici ca benzinarele au doar probleme minore?
eu zic sa ne uitam la ambele sectiuni dedicate motoarelor pe benzina cat si celor diesel...
ambele au probleme care mai de care...
depinde de norocul fiecaruia...

la diesel ai volanta si kit de ambreiaj si injectoare insa:
daca ai toate bujiile duse pornesti mai greu dar pornesti si ajungi unde vrei...
daca turbina are uzura ai consum de ulei si nu mai ai putere in ea... pui cisterna de ulei in spate si ajungi la un service...
mai nou si benzinarele au turbine asa ca avantajul benzinarelor e fix pix...
turbina de pe benzinare se duce mai repede decat la diesel (asa am auzit cativa mecanici zicand, eu nu ma pricep, nu e parerea mea)
injectoare ai si tu pe benzinar
pompa de combustubil nu cred ca exista masina fara ea...

dar ia sa vedem daca tu cu 2 bujii arse mai poti porni masina si sa faci 5 km cu ea...
sau cu delcoul ala electronic care daca se duce nu mai poti face nimic decat sa-l schimbi...

zici ca motorul pe benzina e mai simplu...
e aceeasi marie cu alta palarie...
ambele motoare au problemele lor incepand de la primul pana la ultimul...
daca ar fi sa aiba doar probleme aceste motoare (indiferent ca sunt benzinare sau diesel) nu cred ca se mai ajungea la ce s-a ajuns astazi, sa se stoarca sute de cai putere din motoare care acum zeci de ani de-abia scoteau cateva zeci) si se ramanea in continuare la carburatie cu delcou mecanic (dacia 1300 de ex) care sunt simple...


oricum autorul topic-ului vad ca ne-a dat rahat si lingurita si noi ne facem pana la urechi, ne porcaim aici si el deja s-a reorientat catre alta masina (pe care probabil a si cumparat-o) si oricum nu a mai postat de o saptamana...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
acum vrei sa zici ca benzinarele au doar probleme minore?
eu zic sa ne uitam la ambele sectiuni dedicate motoarelor pe benzina cat si celor diesel...
ambele au probleme care mai de care...
depinde de norocul fiecaruia...

la diesel ai volanta si kit de ambreiaj si injectoare insa:
daca ai toate bujiile duse pornesti mai greu dar pornesti si ajungi unde vrei... O bujie pt benzinar e cca 25 lei. Oricine isi permite sa cumpere un set oricand si sa il tina in portbagaj de rezerva.
daca turbina are uzura ai consum de ulei si nu mai ai putere in ea... pui cisterna de ulei in spate si ajungi la un service...
mai nou si benzinarele au turbine asa ca avantajul benzinarelor e fix pix... Te inseli amarnic, o turbina pe benzinar creste randamentul motorului, creste enorm performantele, ai cuplu apropiat de diesel, consumul scade simtitor.
turbina de pe benzinare se duce mai repede decat la diesel (asa am auzit cativa mecanici zicand, eu nu ma pricep, nu e parerea mea) Folclor maidanez
injectoare ai si tu pe benzinar Hai ca ma faci sa rad. Sa fac o comparatie de preturi sau cauti tu singur????
pompa de combustubil nu cred ca exista masina fara ea...

dar ia sa vedem daca tu cu 2 bujii arse mai poti porni masina si sa faci 5 km cu ea... Nu. Dar opresc masina, o incui, plec cu ocazie pana in cel mai apropiat oras, dau 40 de lei, cumpar 2 bujii, ma intorc, le montez si plec. La diesel, faci cam tot la fel, doar ca mai intai te duci la banca, faci un credit, si cumperi 2 injectoare pe care daca ai un salariu bun le platesti in vreo 2 ani.
sau cu delcoul ala electronic care daca se duce nu mai poti face nimic decat sa-l schimbi... 445 lei un delcou nou, la tine cat costa pompa de injectie???

zici ca motorul pe benzina e mai simplu... Este
e aceeasi marie cu alta palarie... Nu este. Palaria Mariei pe benzina e mai ieftina.
ambele motoare au problemele lor incepand de la primul pana la ultimul...
daca ar fi sa aiba doar probleme aceste motoare (indiferent ca sunt benzinare sau diesel) nu cred ca se mai ajungea la ce s-a ajuns astazi, sa se stoarca sute de cai putere din motoare care acum zeci de ani de-abia scoteau cateva zeci) si se ramanea in continuare la carburatie cu delcou mecanic (dacia 1300 de ex) care sunt simple...


oricum autorul topic-ului vad ca ne-a dat rahat si lingurita si noi ne facem pana la urechi, ne porcaim aici si el deja s-a reorientat catre alta masina (pe care probabil a si cumparat-o) si oricum nu a mai postat de o saptamana...

Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@jgyprime benzinarele au probleme mai putin costisitoare.cate injectoare picate la z16xe,xep,etc ai vazut pe forum?cat costa un egr la diesel?cum face dieselul mers numai in oras?porneste si in 2 bujii dar merge ca dracu.dar dieselul cum porneste la -25 cu 2 bujii arse?
restul a explicat forbiden ff bine.
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu uitati ca nu circuli cu tractorasul!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Diesel pe masina mare ce face drumuri lungi si aduna kilometrii multi e mai rentabila ca benzina.

Astept primul microbuz turbo pe benzina. Cand va aparea primul microbuz de acest gen puteti spune da, se merita benzina mai mult. Bineinteles, cine are diesel si face putin kilometrii face o risipa de costuri fixe (intretinere mai scumpa la diesel).

La microbuze rentabilitatea e foarte importanta dar vad ca nimeni nu le produce pe benzina.

Pana atunci va amagiti cu dieselul care se strica. Nu uitati ca toate dieselurile second au kilometrii mult mai multi ca benzinarele. Si in principiu la benzina cand moare aprinderea ramai in drum =masina ridicata costa de vorbesti singur. Am patit eu la Astra de curand.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:@jgyprime benzinarele au probleme mai putin costisitoare.cate injectoare picate la z16xe,xep,etc ai vazut pe forum?cat costa un egr la diesel?cum face dieselul mers numai in oras?porneste si in 2 bujii dar merge ca dracu.dar dieselul cum porneste la -25 cu 2 bujii arse?
restul a explicat forbiden ff bine.
ca tot ai zis de z16xe,
sincer cat ulei consuma un z16xe?
ca vad ca toata lumea se plange de acest lucru la aceste motoare...
dar benzinarul cum porneste la -25 cu 2 bujii arse?


eu din acest moment nu mai am de gand sa discut benzina vs diesel pentru ca e o discutie interminabila, cu concluzia ca unora le place benzina si altora otorina...
punct si va multumesc pentru ca ati citit ceea ce am debitat eu aici...
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:
La microbuze rentabilitatea e foarte importanta dar vad ca nimeni nu le produce pe benzina.

http://www.tradecarview.com...ian+bus/10007981/
Twisted Evil
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Bravo Laughing
Cred ca e un experiment japonez esuat Twisted Evil
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ba nu! Ala e midibus nu microbus, asa ca nu intra la socoteala! Very Happy
  • alexR8

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
oricum autorul topic-ului vad ca ne-a dat rahat si lingurita si noi ne facem pana la urechi, ne porcaim aici si el deja s-a reorientat catre alta masina (pe care probabil a si cumparat-o) si oricum nu a mai postat de o saptamana...


Nu, nu mi-am cumparat masina, dar as opta pentru un Passat 2.0TDI.....sau 2.0FSI.
Dar din ce ati postat pana acum vad ca e mai rentabil un FSI. Oricum, nu m-am decis inca.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
b13jyz a scris:P.S GPL si ti-ar lipsi un numar pe BG.

In Germania nu se sinchiseste nimeni ca se duce cu S Klasse la butelia de GPL.
In saracia noastra, GPL-ul e o solutie de a economisi banuti buni. Cum spuneam la Congresul de Gastroenterologie de la Tg Mures de la Craiova am fost mai multe masini.
Vectra B 1.6 16V GPL 8,4%
Saab 9.3 1.9 Tid 150 CP 7%
Skoda Octavia II 2.0 TDI aproape 8%
Audi A4 model 2011 2.0 TDI un pic peste 7%
Toyota Avensis 1.8 vreo 7,5%
Toate au avut 4-5 pasageri, au mers pe acelasi drum la cateva minute distanta si cu o viteza medie asemanatoare.
Au mai fost un GLK, un Passat 2.0 TDI 170 CP si un Vectra C 1.8 dar fiind masinile bosilor nu am intrebat.
Va dati seama care e cel mai avantajos la costuri. Si nu ai trancanit de tractoras, nu tremuri iarna, nu iti cade volanta, injectoare, admisie, turbo etc etc.

b13jyz a scris:ca tot ai zis de z16xe,
sincer cat ulei consuma un z16xe?

Z16XE nu am, dar pot sa iti spun cat consuma X16XEL(celebru "mancator de ulei"). 700 ml la 15.000 de km. Sa stii ca nu ma deranjeaza in mod deosebit sa am un litru de ulei in portbagaj. Cand am luat-o avea 97000(nu stiu daca si erau reali), am pus-o de la inceput pe GPL si azi a facut 150.000 de km de cand e la mine.
Inafara de consumabile, am schimbat la ea doar bobina de inductie si pompa de benzina.

In atata inversunare pe aici, poate va mai descretesc fruntile. Cred ca imi cade volanta la 1.9 Tid. Very Happy A inceput sa scoata un zgomot ciudat de acolo. Wink
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai e simplu, daca iti cade o pui la loc, ce sa mai...

Daca iti pica volanta, atunci e mai nasol unpic Smile .

Pe colegul @alexR8 vad ca-l trage inima spre un VW Passat.
  • justrzv

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2010

  • Mesaj Privat
inima il trage, dar mai incolo sa vezi portofelul ce-o sa-l mai indrageascaaa... Smile
eu raman la ideea unei benzine, indiferent de marca, sau poate chiar vectra c 1.8 140
aaa, si an de fabricatie cat mai bun !
succes in alegere
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Daca ai bani de CO98, atunci merge si un FSI. Altfel, e cam 1000RON o bobina de inductie si se duce cam la 1-2 ani.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR