Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca am rezolvat partial problema cu suturile/zmucuturile din momentul accelerarii, intretimp a cazut si acumulatorul (era in scurt), am pus un acumulator nou si masina merge mult mai rotund, nu se simte nimic cand aceelerez in treptele 1,2 si 3. Sa vedem poate nu se va mai aprinde nici check engine.
Skip ads

  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si cum ai rezolvat sec233ast?
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
si eu am avut check engine aprins (Astra H, Z16XEP), mi-au schimbat doar flansa de la galeria de admisie desi i-am intrebat daca nu se poate curata fara sa necesite schimbare.

Mi-au tinut masina doua zile in service si cind mi-au predat-o am remarcat ca motorul imi statea mai turat la relanti decit in mod normal (se vedea si pe turometru si pe instant consumption pe computerul de bord, era 1.2 in conditiile in care afara erau 8 grade si ar fi trebuit sa stea la 0.6).
Dupa ce am mers 10 km cu ea am auzit cum porneste ventilatorul de la radiator.

Am revenit cu masina in service si mi-au spus ca nu era un surub strins la egr. Martorul de la bord nu mai era aprins dar in continuare nu masina "nu tragea".

Pina la urma am descoperit singur problema in meniurile ascunse din computer: temperatura motorului era 118grade desi in mod normal ar trebui sa fie pe la 105grade. Masina nu are indicator la bord pentru temperatura.
Problema era de la lichidul de racire care nu mai circula in instalatie... se obturase o mufa de intrare in vasul de expansiune, inainte de colierul de stringere. Desigur plasticul ala de la vas probabil dupa citiva ani se caseaza mai ales daca antigelul devine acid.




Ramine o intrebare totusi: ce au testat la motor 1.2 ore normate?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
iuly pt p1113 cauta pe forum ca exista rezolvare. Problema este senzorul de pe twinport.
Legat de p0171-52 este un cod problematic,mie imi apare rareori, masina in suturi imi mergea si mie si pe benzina cat si pe gpl. Acum merg cu furtunul de la vacuum-ul twinportului scos, masina merge bine, insa vreau sa schimb senzorul de turatie deoarece am unul nou si daca tot il am este pacat sa stea degeaba. Acum nu stiu ce sa zic daca senzorul map este cel problematic care cauzeaza problema cu amestecul. Asta se poate trage din multe locuri.
Skip ads

  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
iuly75 a scris:Si cum ai rezolvat sec233ast?

Am rezolvat schimband acumulatorul. Acum functioneaza mai lin dar nu perfect. Ecu nu avea tensiunea necesara fuctionarii in parametrii. Si am mai curatat si capacul de plastic (are un epurator incorporat) de la axele cu came, zicea un mecanic ca a patit sa fie si fisurat si de acolo sa ia aer fals.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu noi informatii: eroarea cu amestecul nu mai apare de cand am curatat adimisia, clapetele TW, canalele EGR (erau obturate complet). Acum masina trage super fara nici o intrerupere, consumul a scazut simtitor, la drumuri mai lungi scoate sub 6 litri. Sper sa ramana asa, mai am de rezolvat si consunul de ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR