Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • sachageo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am un opel astra g motor 2.0 dty 2001 ,si nu vrea deloc sa porneasca .Bag cheia an contact ,pun contactul se aprind martorii din bord normal,
bateria esta buna ,deci totul merge ok si cand sa-i dau cheie nu se intampla nimic nu se cupleaza nu porneste nu stiu ce sa mai zic nu gasesc nici o explicatie .Mentionez ca in urma cu 4 zile am mers cu masina a pornit la prima cheie ca de obicei motorul mergea corect ,am oprito normal
am scos cheia din contact si dupa o jumatate de ora cand sa o pornesc nu mai pornea .Deci invart de cheie si NU SE AUDE NIMIC . butucul nu cred sa fie blocat ca, cheia iese normal din butuc ,se deblocheaza si volanul cand pun contactul dar nu vrea sa porneasca.
Rog pe cei care au cunostinte despre aceasta problema sa ma lamureasca .Eu am tot cautat pe forum dar nu am gasit nimic care sa ma lamureasca ,an afara ca ar putea fi doua chestii una cu electromotorul si a doua cu ,contactul blocat sau defect. Va multumesc
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
s-a tot discutat subiectul asta...
poti verifica daca e de la butuc sau de la electromotor astfel:
tragi de la borna "+" a bateriei un cablu pana la electromotor, dai contact la cheie pe pozitia II si cu capatul cablului de la baterie atingi borna de la bobina la electromotor.. daca cupleaza bendixul (invarte) atunci electromotorul e bun si nu vine curentul pana la el
daca nu se intampla nimic atunci e electromotorul 100%
vezi scoate masina din viteza si trage frana de mana inainte de a face lucrul asta
trebuie un canal ca e ca naiba de greu accesibil electromotorul
  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
E de la electromotor, s-au dus carbunii!
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ar putea fi si siguranta de la elctromotor. Eu asta as verifica prima data si apoi ce a zis luciraica.
Skip ads

  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
subiect dezbatut si comentat arhisuficient.perii electromotor uzate ,aproape sigur.nu strica nici celelate verificari.cel mai simplu,cu o sonda de tensiune (lampa de control),verificati pe borna bobinei de anclansare a prezentei tensiunii +B,si dupa aceea daca va vine tensiunea in momentul cand actionati pe demaror, pe excitatia bobinei.daca acestea sunt prezente,se trece la demontarea si reconditionarea electromotorului.
  • sachageo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturi .Cel mai bine o duc luni la mecanic ca o tin an fata blocului de o saptamana din cauza ca nu am avut bani suficienti pentru service.Dupa ce o repar am sa scriu ce problema a avut. Multumesc pentru timpul acordat.
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu cred ca mecanicul trebuie sa lucreze acolo ci un electrician auto,va costa in jur de 150lei manopera plus piese.
  • sachageo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am rezolvat ,problema era electromotorul care era varza rotor ars stator stricat carbuni dusi nu mai era bun nimic an el decat bendixul .Mecanicul ma sunat si mi-a gasit un electromotor 350 lei plus manopera 100 lei.Asta este
Skip ads

  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Destul de scump, dar daca intradevar erau toate alea ai iesit bine! Electromotorul vechi l-ai luat sau l-ai lasat la electrician?
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
cam ciudat sa cada si rortorul si statorul deodata.nefiind la fata locului nu pot banui decat ca omul nu avrut sa se complice ,pentru ca,de,nu era pe banii lui.se poate recupera din cel vechi bobina de anclasare,capac fata electromotor,prezoane,furca.eu nu l-as fi lasat acolo!
  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pai de asta am zis si eu, ca e ciudat sa cada toate! cel mai bine era sa il ia si pe ala vechi si sa mearga la alt electrician si cand avea bani il repara si pe acela, avea de rezerva...
  • florian_ratiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Astazi plec de acasa cu masina, opresc la un magazin iar la plecare pun contactul, se aprind becurile, se sting...dau la cheie...nimic. Liniste. Nici intensitatea luminoasa a becurilor ce sunt aprinse cand dai pe demaror nu scadea. Am incercat de mai multe ori... nimic. Am apasat pe sigurante, relee, nimic. La un moment dat cupleaza electromotorul , perfect normal si porneste motorul foarte bine. Pornesc, opresc, pornesc....de cateva ori...totul ok. Acum mai dupa amiaza aceeasi figura, am apasat, scos, reintrodus sigurante, relee...nimic. La un moment dat scot brutal cheia din contact, o bag din nou si porneste!.. Credeti ca poate fi din contact? A mai avut cineva astfel de probleme? Cum le-ati rezolvat?
Am vectra b2, break, cutie automata, motor z16xe.
Intreb daca ar putea fi si altceva pentru ca am mai avut deja de doua ori probleme de contacte imperfecte de la calculator (1. lipsa o tensiune de 5v spre pedala de acceleratie- si nu mai avea forta deloc motorul si 2. o tensiune la releu pompa benzina- si nu mai pornea cand motorul era cald) Va multumesc!
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Contact sau carbuni electromotor! Astea 2 trebuie verificate! Vezi mai sus metode de verificat, sau serch pe forum! Mult noroc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR