Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie
  • Proof

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2016 Dolj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

Am si eu o problema cu tabla de aluminiu de deasupra tobei de esapament! S-a desprins din vreo doua suruburi, si as vrea sa stiu de ce anume este prinsa si ce solutii as avea sa o prind din nou in conditiile in care gaura s-a marit, motiv pentru care s-a si desprins!

As mai vrea sa stiu care este rolul ei!
Multumesc!
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
saiba mai mare sau holsuruburi
  • Proof

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2016 Dolj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ms pentru sugestie! buna idee dar nu stiu exact ce este acea tabla in care era prins surubul. As putea sa o prind exact langa? Sa fac eu o alta gaura? nu prea as vrea sa gauresc rezervorul sau altceva pe acolo!

Este exact in partea dreapta a tobei!
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
rezervorul se vede naiba unde e ( are doua bretele ) .Din cate stiu eu sunt doua table- una la finala si una la mijloc.fara nici o treaba cu rezervorul.Aia la mijloc se poate prinde fara grija cu holsurub, aia din spate mai degraba ai grija sa nu dai gaura in roata de rezerva.Rolul este termic.
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
dar stai asa, ce masina ai?
  • Proof

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2016 Dolj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Da cred ca "rezervorul" de care vorbeam este de fapt locul pentru roata de rezerva! Multumesc pentru ajutor! Sper sa rezolv!
  • Proof

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2016 Dolj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2011

  • Mesaj Privat
andrei_alik a scris:dar stai asa, ce masina ai?


Am un Astra G 2002!
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salutare...
am si eu aceiasi problema,cum sa fac pt a prinde tabla la loc,multumesc
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
S-a raspuns...dar, te-ai simiti dator sa mai intrebi odata si tu...
Ca o completare, ca sa folosesti saibe mai mari iti trebuie un noroc chior ca sa poti demonta piulitele de pe masina...asta fara sa rupi suruburile sudate de caroserie...eu zic ca sunt sanse de peste 99% sa nu reusesti si nu se merita sa te chinui sa demontezi cu atentie pentru a nu rupe. In concluzie...pentru tabla de deasupra tobei finale se pot monta suruburi noi, dand gaura prin portbagaj...daca se ridica mocheta din portbagaj si se observa cu atentie o sa vedeti si cam zona in care trebuie sa vina surubul...dai o gaura pt surub de M5 sau M6...si gata, se prinde la loc ce s-a rupt. Pentru tabla de deasupra tobei intermediare se pot folosi cu succes autofiletante mai scurte unde este nevoie.
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salut sorindf2000....am intrebat deoarece vroiam mai multe detalii sau sugestii pt k nu sa discutat prea mult pe tema asta...multumesc pt ajutor,bafta
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
....pai sa discut eu mai mult atunci ....
1 - incerci cu degripant , rabdare si forta progresiva inainte/inapoi sa desfaci piulitzele cu pricina.
2 - @sorindf a sugerat ca sint slabe sanse de reusita ..dar tu incearca , na , ca sa fi linistit. Daca reusesti , pui niste saibe mai mari ca sa fixeze tabla.
Daca nu , trecem la pasul urmator ....... pas la care ai 2 variante.
1- bagi 2 suruburi prin caroserie si continui mai departe ...piulitze , saibe ...vezi tu acum , locurile initiale prin tabla , altele din vecinatate ( pt toba finala) .... pt cealalta improvizezi ....ti s-a dat si o solutie - suruburi auto-filetante.
2 - duci masina la un mecanic/tinichigiu si problema se rezolva contra-cost.
Ar mai fi varianta taiate suruburile vechi , curatat locul , sudate altele ...dar implica demontarea tobei , decuplarea bornei , fum in masina , asteptare racire , montare ...etc .... sau sudarea unor shaibe direct pe suruburile vechi si sti ca tabla aia n-o mai demontezi in veci.
Practic ti-am facut un rezumat la ceea ce a spus @sorindf !
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salutare,
am reusit sa rezolv problema.....piulitele s-au desfacut relativ bn(degripate bn inainte),doar una am reusit sa rup(era pozitia mai naspa),am inlocuit surubul si e ok....multumesc pt ajutor
Skip ads

  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Proof a scris:Salutare tuturor!

Am si eu o problema cu tabla de aluminiu de deasupra tobei de esapament! S-a desprins din vreo doua suruburi, si as vrea sa stiu de ce anume este prinsa si ce solutii as avea sa o prind din nou in conditiile in care gaura s-a marit, motiv pentru care s-a si desprins!

As mai vrea sa stiu care este rolul ei!
Multumesc!


1) Taie suruburile vechi.
2) Sudezi altele fara cap numai filetul.cu Argon ( Editat: Edwin )
3) Pui niste saibe mai mari eventual saibe mai groase sa traca de locul sudat spre filet si Gata.
Doar nu vrei sa schimbi Tabla mai las-o la un rand de saibe adica 6-9 ani
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
....mai lucreaza cineva inca pe sub masina cu autogen ? ?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Very Happy ...mare atentie cu autogenul sau cu alte aparate de sudura pe sub masina...un fost coleg de servici a reusit sa-si incendieze masina incercand sa sudeze ceva pe la toba de esapament cu autogenul...s-a aprins antifonul si a ars asa de repede ca nici actele din torpedou nu a mai apucat sa le scoata...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...subscriu ! Am vazut si eu cazuri demne de filmele cu prosti !
Si daca stiu ca le leg toate cu sarma dar cu autogenul n-are ce cauta nimeni sub masina mea ...( bine , la mine nu-i cazul ca detin aparatuta corespunzatoare). Si oricum , tai un surub , dar zona se incalzeste pe o suprafatza mare iar antifonul in contact cu tabla fiebinte incepe sa ,,fiarba,, chiar daca aparent la suprafatza nu se vede nimic. Cu timpul acolo se va infiltra aer , respectiv umezeala.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Vreiam sa zic "Aparat sudura argon CO2" nu sunt de specialitate. Nu stiam cum ii spune.
Am spus si eu o ideie nimic mai mult.

Rog admini sa corecteze, nu a fost cu intentie.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...stai linistit , nu-i o problema. Eroarea de termeni sigur ca ne-a trimis spre imagini diferite.

- flacara oxiacetilenica - 2 tuburi ( oxigen si acetilena) - flacara de putere calorica mare, excelenta pentru taiat ....in trecut , in lipsa de altceva s-a folosit si pentru tinichigerie auto avand dezavantajul ca ,,ardea,, tabla, zona fiind mult mai sensibila coroziunii ...si bine-inteles , marele dezavantaj , de supra incalzire a unei zone mult prea mari fatza de cea de lucru ceea ce ducea la deformarea tablelor.

- sudura MIG-MAG ....implica sudura in mediu protejat de un gaz inert ( argon si/sau CO2 ) cu adaos de material ( automat sau manual) ...incalzire stricta si rapida a zonei vizate, rezistenta marita , fara oxizi ( zgura) , deformare minima a materialului, durabilitate in timp.

tubul cu CO-ARGON


realizand ceva home-made

  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
bh13ncu: Mersi de completare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR