Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
problema pare a fi de la segmenti pistonului 1
urmeaza sa vad daca sa remediat dupa ce o voi monta la loc
Skip ads

  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asteptam rezultatul! sper sa fie bine . numai bine
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am inlocuit segmentii si semeringurile la supape, cu toate ca nu cred ca era necesar urgent.Nicio schimbare in mersul masinii.Singura lucru dubios la care ma mai gandesc este valoarea sondei lambda 2 , indica permanent 4.720 mV nu se modifica absolut deloc nici in sarcina nici la ralanti , daca ii scot mufa aceeasi valoare o da 4.720 mV.
Lambda 1 pare sa lucreze bine ,are valori de 800-900 mV in ralanti si tinde spre 5-20 mV la accelerare.
Lambda 2 poate da simptome gen mers intrerurupt pana in 2000 rpm la mers constant si fluctuatii minore la ralanti? Masina trage de zici ca are 50 CP ... Smile plus plafonarea la FIX 140 Km/h fara eroare bineinteles.Tocmai plafonarea asta la FIX 140 km/h ma face sa cred ca de la inceput problema a fost una de natura electronica...
N-am vazut masina ca asta sa nu dea eroare cu toate ca lambda 2 nu da niciun semn ca ar functiona 4.7XX mV permanent ca valoare.
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Da vinde-o naibii ca e doar o gramada de fiare!Nu ti-o zic cu rautate,dar decat sa stai asa mereu in "sah" ca nu stii de unde e sau ce pica parca mai bine te lispsesti!Mai aveam eu un prieten care isi iubea masina ca pe ochii din cap si o bibilea toata ziua,dar daca ii ziceam sa mergem la un drum mai lung incepea sa o controleze cu o zii inainte sa fie sigur ca e buna si parca tot nu avea curaj sa plece cu ea! Laughing
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Sfatul meu este sa ai tis-ul langa tine si sa verifici cablajele sondei lambda. E posibil sa ai un fir sectionat sau chiar sonda sa fie defecta. Am mai auzit la cineva, care a avut o experienta similara cu a ta, ca nu i-a dat de cap pana nu a inlocuit ECU motor. Nu-i dadea coduri, doar mergea execrabil.

Bafta

L.E Daca demufezi sonda din cablaj iti da eroare in bord?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca scoti mufa ar trebui sa ai cod de eraore p 0141 sau p0136 oricum sonda nu masoara bine....si sonda 2 nu prea are influente asupra mersului masinii....
XEP masina pare smenuita cu puternic!
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@Tiaz Daca scot mufa de la lambda 2 imi apare check engine in bord si eroarea aferenta dar nu influenteaza cu nimic mersul masinii cu ea scoasa doar ca e ciudat ca ECU zice tot 4.700 mV si cu si fara mufa. Eu ma gandeam ca are influenta lambda 2 .
In rest e verificat tot motorul e ok Smile) in afara de ECU pe care nu am avut cum sa-l verific ca nu am avut de unde.
Oricum daca nu e lambda 2 de vina in mod sigur ECU este defect deoarece tot motorul este verificat.
@george_eu25 As vindeo si acum ,dar cumparatorul trebuie sa vina in momentul cand masina merge cat de cat ok Smile) daca nu sigur nu o ia. Apropo cat am cheltuit pana acum cu ea segmentare ,bobina inductie si verificare adunat tot nu face cat jumatate dintr-o turbosuflanta pentru diesel-ul tau
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Musca-ti limba! Laughing Laughing La mine cel putin nu e asa mare iubire legat de masini....Imi place sa am grija de ele,sa mearga bine,sa arate impecabil,dar nu sunt genul ala sentimental cu masina!Cum ziceai tu,daca o fii sa pice turbina sau orice alta piesa foarte scumpa, iau alta din dezmembrari si o-i mai merge cat o tine.Daca problema persista sau se agraveaza,la vanzare cu ea si iau alta masina!Dar cum e cazul tau,sa ma apuc sa tot schimb sau sa tot umblu prin serviceuri mai bine ma lipsesc.Oricum bafta multa cu problema si sper sa o rezolvi!
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Eu acum am vazut ca ai montata pe masina instalatie de gaz. Daca si pe gaz motorul se comporta la fel parerea mea este ca problema clar nu este de alimentare. Instalatiile de gaz secventiale au la randul lor un calculator si mi-e greu sa cred ca ti-au picat ambele calculatoare simultan.
Colegul @corbu ti-a dat un sfat foarte bun si ti-a pus si poze la dispozitie cum ar trebui sa fie distributia pusa la punct. Un motor cu distributia sarita un dinte poate sa mearga bine in ralanti dar in sarcina sa consume mult asociat cu un demaraj slab.
Pe op-com ce valori ai in ralanti la senzorul de pe vibrochen si cel de pe axul cu came? Daca valoarea inregistrata pe axul cu came nu este la jumatatea celei de pe vibrochen atunci poti fi sigur ca unul din cei 2 senzori este bulit si de aici si probelmele tale(bujii afumate, demaraj prost). Din experienta proprie iti spun ca am patit asa ceva la masina mea si nu-i dadeau de cap in service. Culmea este ca senzorul care fusese pus nou(vibrochen) nu dadea eroare pe bord. Norocul meu a fost eletricianul care a sesizat acest lucru urmarind valorile pe tester, ca altfel mecanicii se uitau lung.
Sfatul meu este sa cauti un electrician bun, cu experinta.

Bafta
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
iti spun ca nu influenteza sonda lambda ca si la mine a cazut sonda lambda 2 indica mereu eroarea p0141 si p0136 dar masina merge perfect! astept sa ajung in tara la iarna sa o schimb ...pun una originala si am scapat!

s a intamplat cand am spalat motorul incins! greseala mea...sigur nu se defecta daca nu spalam!
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
EGR-ul l-am verificat acum o luna, l-am curatat + canalele aferente din admisie, dupa aceea am pus op-com-ul pe ea si la ralanti si in turatie in gol lucra bine,nu am insistat prea mult..Am pus acum iar testerul pe ea si am observat timp de 5 minute cum se comporta si anume... uneori lucreaza bine , alteori imi zice la parametri (deci nu da eorare) EGR Feedback Incorrect si ramane blocat pe procentul de deschidere respectv,isi revine daca iau contactul dar doar daca o tin pana in 100 km/h.Acum ramane sa probez un EGR de pe alta masina.
Inca ceva ciudat , am schimbat bobina de inductie cu una HUGO (mentionez ca era NOUA ) si cam dupa 300 km a inceput sa tremure rau la ralanti iar cand se incalzea mergea in 3.Sa fi fost defecta din fabrica iar dilema este ca posibil ca bobina veche sa fie pe duca dar inca mai tine ,?P.S. Acum merg cu bobina veche Shocked
Chestia este ca poti fi indus in eroare cand o masina da nu cod de eroare iei o piesa din asta de proba si nici prin cap nu-ti trecec ca poate fi defecta ... si incepi sa schimbi tot motorul Smile
Inca ceva ... Op-Com -ul pentru motorul asta nu stie sa urmareasca semnalul de la camshaft? Ca eu nu am gasit nicaieri... totusi camshaft-ul regleaza ceva relativ important ... Smile si anume timpii injectiei si as vrea sa stiu si eu ce valori da .
Oricum Op-com-ul este fix pix spre deosebire de Vag Com . Cum VAG-COM -ul poti sa vezi si sa modifici i mie de parametri fix cum vrei tu.
  • cristihass

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2008 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2012

  • Mesaj Privat
de acord cu tine in legatura cu vag com , mult mai practic decat op-com si mai usor de folosit.
Skip ads

  • Andreisimion

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut,vad ca nu sa mai discutat de mult aici dar nu strica o incercare.aceleasi simptome le am si eu numai k la mine cateodata se limiteaza si la viteze reduse pana se opreste si dupa aceea isi revine.o rezolvare ai gasit k nici eu nu stiu ce sai mai fac?
  • Nicu...

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Simptome asemanatoare cu mers smuncit si sacadat de la 900-1500 turatii am patit si eu si singura metoda a fost sa curat EGR-ul care nu prea era foarte murdar si schimbare de sonda lambda 1 ( Bosch) si totul este ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR