Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut
Am deschis acest subiect ca nu reusesc deloc sa ma dumiresc in privinta unor aspecte, asa ca as dori niste recomandari de la cei ce detin sau stiu cate ceva despre aceasta nemuritoare masina.
Pe scurt: socrul meu vrea sa-si cumpere o dacia papuc, dar a inteles ca-s taxele cam mari fiind autoutlitara, asa ca se uita acum dupa dacia papuc duble cab, asta fiind mixta are taxe mai mici, dar adevarata prb o reprezinta motorizarea, el oricum nu vrea diesel si nici nu se justifica investitia cu asemenea motorizare, asa ca ceva sfaturi privind cele pe benzina, 1.6 am vazut ca sunt cu injectie iar altele cu carburatie, cele cu carburatie le stim ca doar am avut toti, dar cele pe injectie sunt fiabile, ce bube pot avea, la ce sa fie atent cand o cumpara, etc, orice alte sfaturi sunt binevenite, eu chiar sunt rupt de realitate privind aceasta masina, mai ales ca am vazut diferente majore de pret la masini cu acelasi an si motorizare.
Oricum ca an ar vrea ceva intre 2000-2004.
Si inca ceva, cam cat este imp auto ptr utilitara si celelalte taxe,rovinieta si asigurare, nu am reusit cu un calculator online ca cer date ale masinii.
Multumesc anticipat
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Impozit auto pt autoutilitara clasa N1 pana n3,5 tone este 30 Lei pt fiecare 200cm3
Vinieta - 428 lei/an
Asigurare de la 700 la 1000 lei
Motoarele pe injectie de pe Dacia au fost destul de reusite. Chiar am avut doua bucati la un fost loc de munca, una singura a avut o problema la sonda lambda, a trebuit schimbata. In rest, apa, paie si bataie.
La cumparare trebuie sa verifici exact ce se verifica la vechile Dacii, in special tabla pe dedesubt. Verifica atent vasul de expansiune, daca are urme de ulei nu prea e de bine. O forja cu ea spre limita rosie a turometrului o sa iti arate exact cum se comporta motorul. De obicei, astea de 1.6 au fost mult mai fiabile decat cele vechi de 1.3 si 1.4.
In rest, piese am vazut ca se gasesc inca in magazine, preturile mult mai mici decat la ale noastre.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am avut la la munca si am condus papuc 5 locuri 1,6 benzina+gpl. masina am preluat-o cand avea 30 000 km si in ziua aia am pus gpl. am facut 100 000 cu ea in 3 ani(2003-2006). 90% oras.vedea turatii maxim zilnic.la motor am schimbat doar motorasul de ralanti.consuma cam 13-16 gpl in oras dar la cum mergeam eu era de explicat.ca motoare sunt bune a mea nu lua ulei.daca e pe gpl la 30 000 se regleaza culbutorii ca se strang de la gaz si nu mai ai compresie.
partea de suspensie si directie e varza.de la vechile dacii.suport tirant rupt de 4 ori, bielete antiruliu rupte pe la 30 000.tripoda flenduri pe la 80 000.ambreiajul original a tinut cel mai mult, dupa doar facaturi de piese.pivoti schimbati de vreo 2 ori,placute nici nu mai stiu.piesele destul de ieftine.
daca gaseste una cu km sub 100 000 reali se merita.altfel eu nu as cumpara asa ceva.dupa 150 000 cam bagi bani in ele.a mea nu avea rugina in 2008 cand a fost vanduta.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR