Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • Gherghin Alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1998 VM41B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare . Stie cineva care ar trebui sa fie avansul la pompa de injectie la o Frontera A 2.5 TDS? Sau pe unde as putea gasi o astfel de informatie?
Multumesc
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Avansul se face pe banc,si in functie de uzura motorului se mai fac mici ajustari pe masina.La ureche e cam greu sa o nimeresti (dar nu imposibil)
De ce pe banc-Pentru ca astfel elimini alte probleme--amestec,simeringuri obosite,capul hidraulic sau debit aiurea.Daca astea toate le ai reglate pe banc,avansul se face din capac,inainte-inapoi.
  • Gherghin Alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1998 VM41B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc . Pompa a fost reglata pe bancul de probe si din cate stiu eu acolo se regleaza debitul. In cartea de service a masinii scrie ca avansul se regleaza prin invartirea pompei pe motor in stanga sau in dreapta cu un ceas comparator infipt in spatele ei (intre cele 4 iesiri catre conductele care duc la injectoare) - este un surub cu o gaura de 6 cred.
In carte da 0,65 mm dar dupa ce am reglat pompa tot nu traga cum ar trebui sa traga (cred eu). De asta am intrebat ca poate va-ti mai intalnit si voi cu problema asta si poate stiti si altceva.
Merci mult SUPERDRAGOS.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu stiu asa... dupe ce o pui la punct corect ( relativ) incepi sa ii dai avansu corect ( relativ).
Cum ii dai avansu?
Misti de ea si vezi cand ti se pare ca porneste foarte bine dar fara saiba nicio bataie... in rest nu mai exista " tehnologie" sa ne faca noua masinile " ca la carte"...
Skip ads

  • Gherghin Alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1998 VM41B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Asta este metoda traditionala , dar s-ar putea sa mearga cum zici tu. Doar ca este cam greu sa o desfaci si sa o pui la loc de fiecare data pana cand o nimeresti.
Multumesc de sfat.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pai asta e si ideea de trebuie sa o faci pe banc...Toate reglajele se fac conform specificatiilor de fabrica,se schimba simeringurile in ea,si se verifica si presiunea capului hidraulic.Daca toate sunt bune,pe masina te joci NUMAI la avans.Cate un pic inainte/inapoi de la semn.
La ureche daca tremura la relanti,de ex.,mai dai avans crezand ca e de acolo,dar poate fi de la amestec sau debit.Poti sa-i dai si debit,dar de fapt sa fie de la avans,sau de la cap,si uite asa o faci terci Embarassed Sunt o gramada de necunoscute in ecuatie,de asta se face pe banc.In cazul acesta ramane numai una-AVANSUL-,care se poate rezolva usor la ureche.Important e sa stii ca restul sunt bune.Nu stiu daca m-am facut inteles.
PS-Si din cate stiu eu nu se desface pompa de fiecare data,se slabeste capacul si se ciocaneste un pic in el,inainte/inapoi (0.5-1mm),se strange si se face proba iar.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca distributia este 'fix' la semne, daca ceasul comparator a fost corect pus initial pe zero, daca in carte este specificat 0,65mm+-0.02 sau whatever atunci 'exact' acolo trebuie pusa pompa. Pe urma se verifica daca dupa cateva ture de motor acest avans se mentine exact la valoarea rerspectiva. Mai departe, daca nu esti multumit cum trage motorul ia verifica-i tu compresia cu un compresiometru si apoi injectoarele pe un banc specializat. Astea ar fi ultimul lucru care ar putea influenta in rau mersul motorului sau pornirea de dimineata.

Ar mai fi de verificat si turbina, ce presiuni dezvolta ea si in ce conditii, lipsa de putere ar putea fi si de la turbina.
  • Gherghin Alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1998 VM41B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru informatii. Mereu ai cate ceva de invatat. O sa incerc sa mai misc de pompa sa vad daca se schimba ceva in bine.
PS. AHAPPYUSER, turbina baga 1.2-1.4 bari, dar wastegate-ul deschide la 0.8-0.9 cand e mai rece afara si la 0.7 cand este mai cald 30-35 grade. Din fericire nu e de la turbina . nimerisem odata un punct in care tragea de rupea pamantul dar numai dupa ce o turam in prealabil peste 2500 ture. Daca mergeam subturata, adicasub 2000 ture ziceai ca era un melc.
Mai vorbim CIAO.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Vino joi la Polivalenta,la intalnirea saptamanala,si facem acolo schimb de impresii.
  • Gherghin Alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1998 VM41B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
La ce ora?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13040
Dupa 17.30-18,ai poza acolo, langa terenurile de fotbal.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR