Salutare, am avut si eu aceeasi problema, este o functie din ECU care nu mai se executa, am auzit si de reparatii, insa personal am fost la "doctorul"meu de opel care a reusit sa faca sa mearga masina fara ECU reparat sau schimbat. Se ia curent pentru pompa de alimentare prin intermediul unei diode dintr-un releu ... ma rog, amanuntele nu le cunosc in detaliu, dar pot sa spun ca merg cu masina de cateva luni bune si nu mai am nicio problema. Pentru cine doreste ajutor, respectiv datele de contact, astept mail pe amgrig@gmail.com sau sms pe 0722126029. Locatia service - Bucuresti, zona Pantelimon.
banomix a scris:De cateva zile masina mea (astra g z16se) se odihneste in fata blocului. A inceput prin a se opri odata in mers. Am spus ca o fi benzina cu apa si alte prostii prin ea fiind aproape de a se aprinde pompa. La aproximatic 4 zile de atunci, nu mai merge decat 5-10 min. Rece porneste pana se incalzeste, apoi moare si nu mai porneste D-zeu cu mila pana se raceste.
Am verificat astazi cu testerul, am doua erori permanente: celebrul p0230, releul pompa de benzina, voltaj mic.
treapta a doua de la Fan (termocupla, ventilator, etc etc fiecare ii spune intrun fel)
1.Am verificat releul, rezistentele, dar luandu-ma dupa schema electrica, am ajuns la concluzia ca nu vine curent din ECU pentru releul ventilatorului. Pe scurt am doar treapta 1 si direct , treapa 2 nema.
2. p0230 releul pompei de benzina. Am testat pompa de benzina, totul ok. Am pus tasta de la aparatul de masura pe firul de + ( daca nu ma insel maro cu verde) ce vine din ecu sa deschida releul si o tasta pe - de la baterie. Am asteptat sa se opreasca (circa 30 min) si surpriza, sa oprit, iar pe fir veneau 2 , 3 volti doar.
Concluzie: Poate fi alta problema legata de p0230 sau de treapta 2 ventilator, din ce am citit si mi sa mai raspuns legat de ventilator NU.
Intrebare: Se merita sa schimb ECU sau sa merg cu improvizatie si anume strap la releu cum sa mai discutat, iar de treapta 2 ma lipsesc cum m-am lipsit aproape un an, desii se simte pe acul ce indica temperatura cand sunt 40 de grade afara......
Daca totusi imi recomandati alt ECU, in ploiesti, se poate repara sau schimba la un pret corect(nu 100 de milioane)
S-a mai discutat pe forum, insa mai mult pe motorizarea diesel... iar un singur topic cu motor ca al meu nu sa ajuns la o concluzie, discutia a murit.. Si consider ca am explicat ce am facut eu si ce am patit eu nu altii, ROG admini sa nu-mi sara in cap ca s-a mai discutat!