Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ma refeream la consum mediu Cangri. De aceea am si precizat de eroarea care poate aparea intre consumul indicat de BC si cel real. Consumul aratat era "facut" pe perioada mai multor zile.
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cangri a scris:Consum mediu e de la pornire pana la oprire.
Nu consum instant dat de B.C. coborand pe Dealu` Negru.Ca asa a mea are 0l/100km.Si merge chiar bine.
Plus aici comparam Opel Vectra B cu BMW 320.
NU Opel cu BMW.Si mai ales din clase diferite cum fac altii.


citeste te rog titlul topicului .
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
S.Andrei a scris:TonyTM, poti sa fi cat de ironic vrei. BMW-ul de care vorbeam e un model aproape full options( fara navigatie ), avand functie start-stop + recuperarea energiei la franare, etc. Nu stiu ce ti se pare asa aiurea la acel consum. Drept e ca nu imediat cum pornea masina avea acel consum, ci dupa ce se incalzea motorul, insa tot e foarte bun consumul.
Si in legatura cu acea optiune de active safety ? De ce ti se pare din filmele sf ? Nu stiu daca erau explozibili, nu stiu cum se numesc exact, insa exista un sistem care arunca motorul in jos in cazul unui impact frontal...Nu cunosc exact sistemul, insa asa imi spunea proprietarul masinii.
Drept e ca aducand acest model in comparatie e cam off-topic si imi cer iertare pentru acest lucru.


Consumul urban la masina aia e 8.7. Adica la o temperatura optima scoate putin sub 9l/100km. Putin sub 7l/100 km asta ori nu e urban (e mixt) ori nu e.

Si asta cu motorul care pica la impact e pur SF. Probabil proprietarul confunda pedalele cu motorul.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Neah, am mai auzit-o pe astia cu explozibili la motor.Cei de la BMW au conceput optiunea asta doar pentru Romania in caz ca soriceii intra pe la motor si incep sa rontaie cabluri.Iti apare un soricel cu mesajul "Achtung Ratte" pe afisaj si odata cu el, un capacel de pe mansonul schimbatorului de viteze sare si apare un buton rosu.Odata ce l-ai apasat, ai detonat explozibilii si ai scapat de soricei! Si de motor...
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,669
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Motorul intra oarecum sub masina, dar asta nu e o noutate sau numai la BMW.

Daca nu ma insel, asa este gandit in cazul tuturor motoarelor puse longitudinal, ele intra partial sub habitaclu ca sa nu rupa picioarele soferului care sunt cel mai probabil puternic proptite in pedale in caz de impact.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Se rupe pedalierul la orice masina dupa 2005. Pentru Logan nu garantez Laughing
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,669
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La Logan nici macar airbag-ul nu e sigur ca intotdeauna sare si te protejeaza Smile .
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Consumul urban la masina aia e 8.7. Adica la o temperatura optima scoate putin sub 9l/100km. Putin sub 7l/100 km asta ori nu e urban (e mixt) ori nu e.

BMW chiar si cu noile tehnologii, cu mici exceptii, nu a fost o masina prea economica.
Ca idee 530d are ca si consum "dat" un pic peste 5 pentru extraurban si pana in 8 urban. In realitate consuma cu 3-4 l % in plus. Cei 285 de cai se merita pentru perfectiune, pentru ca si dupa 1800 de km te tin in priza, pentru ca pe drumurile noastre aglomerate si periculoase depasesti in cativa zeci de metri aproape tot ce misca ca pe Dacii 1300 etc etc.
Nimic nu se compara cu senzatia pe care o ai cand vezi orasul in care ai trait dupa un drum de aproape 2000 de km, tu esti super obosit dar totul e asa cum ar trebui sa fie. Aproape de Craiova sunt foarte multe linii drepte. Cineva e foarte bucuros ca ajunge acasa, iar un BMW taie lejer seara care se lasa cu 220-230 km/h. Astea sunt clipele magice cu BMW, faima de care zicea tonytm.
Skip ads

  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
1. Chestia cu motorul e foarte adevarata in caz de impact va intra sub masina...zici ca nu e explizobil..posibil sa fie nu e asa mare tragedie..in cazul airbag-urilor pentru a se declansa e nevoie de o mica explozie pe care o da acel praf de pusca dintr-o pastiluta de acolo..explozie se intampla si in interiorul motorului..

2. Cat despre BMW-ul economic..am o singura parere. Masina e economica si tine cu casa doar cand nu pleaca de pe loc..Orice s-ar intampla..din acea benzian de 99+ sau ce cifra octanica ar avea nu se poate scoate PERFORMANTA & CONSUM. Orice actiunea are si o reactiune si orice tehnologie promoveaza una din aceste doua criterii in detrimentul celeilalte. Un consum mediu pe benzian de 7L -8L nu e mult deloc.
Problema sta in felul urmator: 8L=45 RON (aproximativ) 45 Ron inseamna 17 unitati din salariu mediu in Romania.. E ceva NU? Aici e problema. Si de accea apreciem acest consum ca fiind mare.

3. Topicul aceta e deschis oricarei discutii avand ca tema AVANTAJELE reale pe care o poate prezenta trecerea de la opel la bmw 318i 320i (143CP - 170CP)
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Cineva e foarte bucuros ca ajunge acasa, iar un BMW taie lejer seara care se lasa cu 220-230 km/h. Astea sunt clipele magice cu BMW, faima de care zicea tonytm.


Faima apare la 530D. Nu la 318i, o masina la fel de banala ca un Opel.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,669
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In opinia mea, magia e prezenta chiar si la 320d.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ceea ce a zis tonytm imi aduce aminte de un articol scris mai demult pe traficul.org. Acum e raportat ca site cu probleme, asa ca o sa il citez:

MoFo a scris:Ma gandesc de foarte mult timp daca sa scriu articolul asta sau nu …. pentru ca o sa-mi ridic foarte multa lumea in cap …. dar pana la urma nu pot rezista.

Nici nu stiu de unde sa incep …. Incep prin a mentiona ca acest articol nu se refera la toti posesorii de BMW … se refera doar la o anumita categorie …

Hai sa o luam asa … in ultimii ani visul oricarui roman este sa-si ia BMW …. si este intamplator si visul meu. Multi prefera o masina peste o casa … peste o afacere … Printre astia nu pot spune ca ma numar … Lista mea de prioritati … desi sunt absolut innebunit dupa masini … este total alta.

Acum cateva luni … eram hotarat pe un 325 Coupe … cautand informatii despre masina .. am aruncat cateva intrebari pe BMWCLUB … unde am intrebat cateva chestii de bun simt … Cam cat consuma … cam cat costa reviziile … chestii de genul asta. Adica vroiam sa ma asigur ca imi permit sa o si intretin …

NU MI-A RASPUNS NIMENI …. DE CE? pai pentru ca toti aveau maxim 320 …. si pentru ca majoritatea isi fac reviziile pe butuci in spatele blocului.

Majoritatea BMW-urilor din tara sunt 316 …. 318 … 320 …. masini care din punctul meu de vedere nici nu ar trebui sa poarte emblema BMW.

BMW … reprezinta sportivitate …. a fost considerata intotdeauna marca cea mai sportiva dintre marcile premium. In conditiile astea pentru mine BMW-urile pornesc de la 2500 cmc in sus ….

Urmeaza sa fac o comparatie care suna relativ stupida … dar am s-o fac oricum.

Loganul de 1.6 .. 16 valve are demaraj 0-100 de km/h in 10.2 secunde.

70-80% din BMW-urile care populeaza tara sunt cam asa:

BMW 316i …… 0 – 100 de km/h … in 11.9 secunde
BMW 318D(2005) …… 0 – 100 de km/h … in 10.6 secunde
BMW 318i (2005) …… 0 – 100 de km/h … in 10.0 secunde

Sursa: www.carfolio.com

CATERINCA PUTINA: Din toti timpii aia .. .mai scadeti 2 secunde pentru modelele cu sigla M … ca sigla aia M lipita pe curul oricarei tigai iti mai da minim 30 de cai …

By the way … nici 320i sau 320d nu prea stau atat de bine. Pana si Fiat au un motor pe Bravo … 1.4 T jet care are 0-100 de km/h in 8.2 secunde ….

Adica … sa ma exprim mai pe sleau … Din punct de vedere al demarajului … cam 70% din BMW-urile din Bucuresti .. si-o iau in freza de la un Logan de 1.6 si apoi si-o iau SI MAI TARE de la un FIAT … cu motor de 1.4 …

Cumva a aparut peste tot ideea asta preconceputa … MOAAAMAA BMW … ASTA FUGE TARE !
Pai … nu prea …. sunt cateva care fug …. restul doar se prefac ….

Cum sa ma exprim … BMW-urile pana in 325 … sunt ca Sutienele cu Burete … TZEAPA … Arata bine la exterior … dar pe dedesubt Smile .

Evident comparatia este facuta doar pe demaraj …. Un BMW este oricand din orice punct de vedere mult peste Logan sau orice Fiat.

O sa sara multi ca “frate e vorba de handling” … doar ca 99% dintre soferi sunt maxim mediocri … si nu vor scoate niciodata nici 60% din potentialul adevarat al unei masini …

O sa ziceti ca sunt nebun … dar vad mereu pe la semafoare noul Seria 3 Coupe, o masina superba … pana ajungi la partea din spate unde scrie ..320D … si mi se pare cea mai trista alegere din lume … COUPE … BMW si cel mai mic motor DIESEL … Ma intreb ce se intampla daca faceau si una de 1.2 … ?

Cum adica iti iei masina sport … dar faci economie ? Parca era vorba de pasiunea condusului aici … nu poti sa fii pasionat … si sa faci si economie … ! Pasiunea implica sacrificii …

Asa ca … de ce isi cumpara lumea BMW-uri cu motoare de ascutitoare ….?

PAI numele de BMW are puterea asta ciudata de a ridica statutul social ….chiar daca tu stai in camin … chiar daca stai cu parintii acasa … chiar daca ti-a vandut si rinichii pentru un BMW … se zice ca esti pasionat. Esti deodata cineva … daca ai BMW …

PE BUNE? Chiar asa …. Esti pasionat sa ai un BMW cu unul dintre cele mai slabe motoare … pentru asta ti-ai indatora toata familia …? Adica esti pasionat de o masina sport care nu are un motor SPORT ?

Sau vrei doar sa te caci pe tine ca ai BMW … ???



Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Mie 04 Jul, 2012 12:29 am
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
LIKE!
So true.
Acum sa revenim cu piciaorele pe pamant.
In Romania "datorita" taxelor e cam greu sa ti masina cu motor peste 2000cm3.
Doar sa fi pasionat prea mult si sa rupi de la tine.Sau sa ai un salariu bun de peste 1000e pe luna si sa nu-ti prea pese.
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
PE BUNE? Chiar asa …. Esti pasionat sa ai un BMW cu unul dintre cele mai slabe motoare … pentru asta ti-ai indatora toata familia …? Adica esti pasionat de o masina sport care nu are un motor SPORT ?

Sau vrei doar sa te caci pe tine ca ai BMW … ?


Concluzie:
1. IN articol se spune ca BMW clar e masina sport si punct. Cu un MOTOR de 1.6 1.8 -2.0 te citez: caci pe tien ca ai bmw
2. opel vectra B2 clar o masina sport dar surpriza..au sub capota si 1.6 1.8 ..si 116CP. pai .. la cu marata opel vectra b2 dac tot am cumparat-o..de ce sa ne **** pe noi si sa ne luam motor de 1.8..? Rolling Eyes
Cel care a scris articolul..era dus. Poate vreau sportivitate si agresivitate in exterior si eleganta si stil in interior?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e un post foarte pertinent. Daca mai punem la socoteala ca BMW-urile sunt cam spartane la interior/dotari, ajugem la concluzia ca multa lume da multi bani pe sigla si la gandul ca isi cumpara o masina ce seamana (si implicit merge Laughing) cu un 325 un M3, un 530...etc. Cred ca de aici apare faima cu 318i Twisted Evil
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Cred ca de aici apare faima cu 318i Twisted Evil

Sau poate de aici vine faima BMW. Mr. Green


  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
mi-a placut ce a facut bulgaru asta cu bmw-ul chiar daca a dat-o in semnul ala de circulatie .. e ok trecem cu vederea Laughing si sunt multi ca el..pana la urma cred ca bicicleta e cea mai ok..plus de asta nu te contesta nimeni si arre si tractiune spate distributia pe lant si 21 sau 24 de trepte..dai jos is shaorma de la dristor Smile) si mai poti lua si pe cineva pe cadru, cred ca e mai dotata ca un bmw opel audi ..
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,669
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pertinent, dar cel ce a scris articolul se refera la comparatia BMW cu BMW, cele cu motoare in 6 si celelalte cu motoare in 4 care nu sunt motoare sportive.

Dar, hei .... cand compari BMW cu Opel sau alta marca care are tractiunea pe fata, orice BMW e mai interesant de condus, si daca tragi un pic de el iti vine un zambet pe fata pentru ca iti place, e altfel decat una average. Daca esti un tip tehnic si intelegi ceva mecanica, si vezi ca suspensia spate e gandita altfel (asta mi-a trecut prin cap acum, nu stiu la concret e doar un exemplu)... deci mai inteligent si sta mai bine in curbe si deci tine un amortizor sau un brat mai mult in timp decat la o masina obisnuita evident ca iti zici 'uite ca am sub fund sportivitate dar si progres tehnologic'.

Daca punem in balanta si siguranta, confortul, design-ul, etc iese clar in fata un BMW. Daca nu ar fi asa, nu s-ar mai vinde, deci nu s-ar mai produce.
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
De marketing ce zici?Exista 330,335,M pentru doua tipuri de oameni.Cei ce isi permit si cei ce viseaza la el si ajung sa aibe 318D
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:
Daca punem in balanta si siguranta, confortul, design-ul, etc iese clar in fata un BMW.


Nimeni nu neaga asta. Dar daca mai pui si diferenta de pret cum iasa?

Aici e dilema.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR