Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am o problema cu unul din regulatoarele de presiune de la masina mea.
Mai exact se aude un fel de bâzâit la unul din unul din ele.
Întrebãri:
1. este dus regulatorul sau poate fi o problemã pe unul din furtunele de vacuum
2. problema asta poade duce la dereglãri ale mersului turbinei? Constat cã uneori mașina nu trage, turbina neintrând în funcțiune
3. poate sã fie cauza faptului cã aruncã ulei pe la valva EGR, tot o consecințã a dereglãrii circuitului de vacuum?

Mulțumesc anticipat.
P.S. Regulatorul care face probleme este cel din figura atașatã.

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pai si ce doresti?daca vrei o verificare fa in felul urmator> Trage furtunul de la aut de pe fiecare supapa de vacum in parte si pune limba si vezi daca aspira daca nu atunci supapa e blocata ( nu se poate repara supapa)Ai doua una pentru egr si una pentru turbo.Daca ele nu functioneaza atunci trebuie sa ai simptomele urmatoare> Turbo nu lucreaza cum trebuie sau chiar de loc la fel si egr si rezulta un fum negru pe esapament , masina nu mai trece de 130km/h , consum ridicat, masina foarte puturoasa la demaraj.Costul unei supape de vacum pleaca de la 200 ron>De specificat ca se potriveste orice tip de supapa , chiar si de dacie.Aici vb de dizel.Sper ca te-am lamurit.Pe tester apare eroare de egr , turbo si cele doua supape.Ca sa scapi de toate 4 erori trebuiesc remediate problema supapelor alea.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
si da , daca furtunele sunt sparte sau nu etanseaza bine se poate intampla sa nu lucreze.apae mufele de alimentare ai undeva la 9 v si creste pana la 10 v din cate imi amintesc
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu am fum negru pe esapament, nici erori in computer.
Despre demaraj, este ok, doar cateodata sesizam ca aproape nu reactiona pe la 90 la ora cand calcam acceleratia. Nu intra turbo.
Valva EGR imi arunca destul de mult ulei, dar probabil ca si galeria este foarte murdara, mai mult ca sigur ca nu a fost curatata niciodata.
Am verificat furtunele si cand pun limba simt aspiratie pe capatul furtunului. La EGR cel putin se simte bine.
Chestiunea este ca se aude un zumzait de la regulatorul respectiv. Iarna se aude si din exteriorul masinii, vara se aude mai slab, doar daca deschid capota si ascult cu atentie.
Nu sunt lamurit cu regulatorul asta. Pot sa pun de la orice marca de masina?
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
da merge orice marca si dupa orice masina ..Furtunul ala mare se umfla cand accelerezi?.La tine e posibil sa ai egr blocat (cred).Regulatorul ala cum zici tu nu trebuie sa faca zgomot.Poate trage aer fals pe undeva si aia se aude
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR