Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut.
am si eu o problema cu un opel astra gtc din 2009 motor diesel 1.3 in 4 cilindri 80.000 km in bord reali, primul proprietar.
ieri cand am pornit masina am sesizat ca nu mai are putere deloc.
nu se accelereaza iar chiar si cea mai mica panta reprezinta o problema majora.
masina nu se accelereaza nici chiar in gol,turometrul urcand foarte greu in turatii.
in treapta 2 masina se comporta exact ca o dacie 1310 pe carburator atunci cand este pornita dimineata, adica prezinta un mers cu smuncituri, iar daca nu este ajutata cu accelearatia motorul moare.
ce este cel mai ciudat pentru mine este faptul ca masina nu prezinta nici un simptom. porneste normal iar in bord nu am nici un martor aprins.
nu scoate fum nici macar un gram. nu imi da nici un indiciu.
eu ma gandesc sa nu fie devina 1 sau chiar toate injectoarele, filtrul de motorina a fost schimbat nu de mult timp ca iam facut revizia, imi mai vine in gand si o problema pe parte electrica .............. ceva poate ii taie alimentarea, senzori etc.....

daca are cineva cunostinta sau daca a mai intampinat acest tip de problema orice sfat este binevenit.

numai bine. gabriel


Ultima modificare facuta de gabysssu la Vin 06 Jul, 2012 5:15 pm
Skip ads

  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
e posibil sa fie blocata turbina? am uita sa mentionez ca masina nu a fost pornita timp de 3 saptamani.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Mergi la diagnoza si spune ce erori gasesti, daca sunt prezente sau mai vechi.
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
asa cred ca am sa fac.insa nu cred ca o sa dau de mare lucru.daca ar fi fost ceva ar fi dat ceva semne...... martori prin bord ...etc
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu cred ca ai sa gasesti P1120 si P1122.
Poti incerca si cu pedalele.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Exact simptomele tale le-am avut si eu la a mea, diferenta fiind ca eu am z19dth. La mine ramasese EGR blocat deschis.

Adi G.
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ai inlocuit sau ai curata egr? ms
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am facut testul ecn si am gasit urmatoarele erori:
1 040011
2 010005
3 119103
4 024311

posibil ca unul din ele sa fie dat din cauza ca am scos debitmetru de aer,am vrut sa vad cum se comporta,insa fara rezultat.

ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce inseamna,(o interpretare corecta a codurilor) sau un link cu o lista de coduri pt opel?
ms mult

sper sa fie de la EGR
Skip ads

  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Egr-ul il curatasem cu vreo 10k km inainte. M-am jucat un pic din op-com cu el si si-a revenit. Vezi ca nu sunt bune codurile. Codul trebuie sa fie format din 4 cifre.

Adi G.
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sunt bune se citesc primele 4 cifre..ms
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
presiunea mica din rampa de injectoare se datora unui furtun de retur din cap de la injector crapat, se ducea prea mult pe retur de aici rezultand presiune mica, am rezolvat problema cu locktite + un furtun mai subtire bagat pe furtunul din cap injector.
eroarea de turbo se datoreaza cred eu lipsei de turatie insificienta pentru a invarti paletii turbinei.
am dat joc solenoidul de la EGR, nu era blocat, insa clapeta cu arc de la EGR mi sa parut putin intepenita. am deblocat-o si culizeaza fara probleme.nu am gasit nici o urma de fum sau funingine pe acea clapeta.
la urma am golit si filtru de motorina pentru o eventuala acumulare de apa in el.
am pornit motorul, in primele 10 minute 10/11 litri/h, dupa ce temperatura a ajuns la 90 grade si solenoidul de la EGR sa calibrat am facut un test de drum.dupa test 0.3 litri/h
masina merge fara nici o problema, se infinge f bine.

multam de sfaturi
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Bine ca ai rezolvat-o.
Pe viitor incearca sa remediezi ce ai facut la injectorul respectiv, pentru ca micsorand diametrul furtunuli ai marit presiunea pe injectorul respectiv. E posibil sa nu mai mearga in parametrii.

Adi G
Skip ads

  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ai perfecta dreptate.o sa iau tot kitul de furtunase ca separat nu se gasesc ca vin mufate pe racordul din cap injector.o seara placuta
  • swampy113

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2011

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si yo la un opel asta din 2001 1.7CDTI , e dacie diesel ...pot sa curat yo EGR sau ma duc la service ?
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu as recomanda prima data o diagnoza
  • MARIAN CRISTI

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2008

  • Mesaj Privat
DA ....de la DA cia ! Very Happy
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Se poate inchide !!! Multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
gabysssu a scris:presiunea mica din rampa de injectoare se datora unui furtun de retur din cap de la injector crapat, se ducea prea mult pe retur de aici rezultand presiune mica
Mi-a placut legatura de cauzalitate: Presiune mica in rampa comuna,pentru ca un furtun de retur,la un injector,era crapat...!Tacerea e de aur! Scrieti doar ceea ce stiti cu adevarat si puteti argumenta...altfel forumul devine altceva.
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Altceva ar trebui sa faci tu. Cand cantitatea de motorina care pleaca pe retur este mai mare decat in mod normal este normal ca presiune care ajunge la injector sa fie mai mica. Sa fii carcotas e cel mai simplu
  • mihaicraiova

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Sunt posesorul unui opel astra h 1.3. Am si eu unele probleme mai vechi cu ea. Oscileaza puterea...ba trage ba nu trage. Atunci cand calc bn pedala si prind momentul cand masina trage volanul parca trepideaza putin. De curand eram la semafor si cand sa plec cu ea dp loc pur ai simplu nu avea putere sa plece dp loc...dupa multe opriri si porniri ale motorului si a revenit dar nu mai avea putere si in mers avea unele zbicituri....nu inteleg....in 60% din cazuri masina nu trage....dc sunt aceste oscilatii de putere plus ca motorul este putin mai zgomotos in ultimul timp si consumul putin marit. Am curatat egr si galeria de admisie...singura eroare este la bujii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR