Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • marian2oo7

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am un opel astra f, c14nz, iar de cand am schimbat delcoul variaza relantiul.
Cand e motorul rece variaza intre 800 si 1200 iar cand se incalzeste in mers la relanti scade pana la 500 de turatii, faza e ca atunci cand scot mufa de la IAC relantiul sta normal pe la 1000 si merge rotund.
Va rog sa imi spuneti daca problema e 100% de la IAC ca nu as vrea sa cumpar piese care nu imi trebuie.
Mentionez ca IAC-ul l-am curatat de 2 ori dar degeaba.
Skip ads

  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
Cand ai schimbat delcoul, ai curatat si iac-ul cumva ?
Este posibil sa il fi gripat/stricat definitiv prin curatare
Presupun ca ai bagat la greu spray de curatare in el, nu ? Iac-ul are inauntru mai multe componente, printre care o bobina care sta pe un ax de plastic fixat intr-un rulment micut. Rulmentul acela are o vaselina mai densa pe el, iar in momentul in care tu ai bagat spray si in iac, ''pentru o curatare mai buna'', mai mult ca sigur ai inlaturat toata vaselina din el --- iac blocat iremediabil, de obicei.
Pt a verifica iac-ul fa in felul urmator, dar respecta pasii :
1. cu motorul oprit, da jos iac-ul, dar vezi sa il conectezi din nou la mufa
2. pune pe cineva sa iti tina iac-ul sau daca te descurci singur, fixeaza-l pe acolo astfel incat sa stea intr-o pozitie cat mai sigura, sa nu iti cada pe la motor
3. suie-te in masina si pune contactul pana in pozitia in care se aprind becurile. Sa nu pornesti masina !
Daca acel cui al iac-ului culiseaza in interior, ar insemna ca ia-ul functioneaza. Dar asta nu asigura si faptul ca iac-ul functioneaza corect.
4. Lasa contactul pus, in aceeasi pozitie (becuri aprinse in bord).
Daca vei lua contactul masinii cu iac-ul scos, exista riscul ca acel cui sa culiseze in afara mai mult decat ar trebui, existand riscul sa pierzi cuiul sau arculetul, precum si sa il dereglezi.
5.monteaza iac-ul la loc (atentie sa nu pierzi acel oring / garnitura de cauciuc)
Ideal ar fi sa incerci sa il montezi cu mufa conectata la el.
6.ia contactul masinii
7. pune din nou contactul masinii si lasa-l vreo 5-10 sec, dupa care ia-l. repeta chestia asta de vreo 2-3 ori, dupa care porneste-o si vezi cum se comporta.
In orice caz, daca ai curatat iac-ul asa cum am scris mai sus, mai mult ca sigur din el este, dar nu 100% .
Incearca eventual sa gasesti un iac de imprumut.
bafta
  • marian2oo7

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Cand am schimbat delcoul nu am curat iac-ul, cu el necuratat tot asa mergea, insa a 2 oara cand l-am curatat parca merge mai rau. Posibil sa il fi gripat ca am dat cam mult spray in el.
O sa incerc azi sa fac pasii care i-ai spus tu si revin cu un raspuns.
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Vad ca este vorba despre relanti asa ca pun si eu o intrebare daca-mi este permis:
IAC-ul de Cielo este compatibil cu Astra F 1.4 sau 1.6 monopunct? In cazul meu x16szr. Din poze am vazut ca difera forma cuiului la varf, dar poate a probat cineva si ma poate lamuri.
Multumesc.
Skip ads

  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
cred ca daca se potriveste la forma, la prinderi si la mufa, ar trebui sa mearga, nu vad de ce nu. au acelasi principiu de functionare
eventual poti sa iei cuiul de la cel vechi si sa il pui la celalalt (prin desurubare).
dar l-ai gasit mai ieftin pe cel de cielo decat pe cel de astra ? (la dezmembrari desigur)
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai ideea e ca vreau sa-l cumpar nou, cel de Astra l-am gasit la 170 lei cel mai ieftin, cel de Cielo la 75 lei (pe Dezrobirii...daca esti din Craiova). Sunt curios daca a mai facut careva chestia asta si functioneaza bine.
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
un yac nou - (motoras pas cu pas) - gasesti de la 35 de lei in sus ... in functie de producator.
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Posibil, eu unul n-am gasit iac de astra f 1.6, mai ieftin de 160 lei - nou bineinteles. Daca stii undeva lasa-mi si mie link. Despre cele de cielo nu stiu, poate sunt si cu 35 lei, am intrebat intr-un singur magazin si costa 75.
Skip ads

  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
lasa-mi o adresa de mail.
  • marian2oo7

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am facut pasii spusi de marius_f si am vazut ca iac-ul culiseaza spre interior aproximativ 0.5 cm.
Am riscat si am facut treaba asta si cu iac-ul scos afara si nu stiu daca e normal dar se misca doar un pic si are si o miscare lenta. Cand am scos iac-ul am curatat si locul unde intra el si ieri in drum spre dezmembrari sa imi cumpar alt iac parea ca si-a revenit, insa cand sa racit motorul iar avea relantiul instabil.
Mai am o intrebare, e normal ca atunci cand relantiul in mers imi scade pana la aproximativ 500 sa imi aprinda si lumina martor de la ulei?
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Sal, nu e normal...nu ti se aprinde si ckech engine si bateria, si se opreste in mers atunci cand nu e turat motorul?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut..poate gresesc eu dar cred ca este normal sa se aprinda martorul datorita faptului ca rotatia motorului este mica si automat si a pompei de ulei si scade presiunea uleiului
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@Cipicao,
Poti sa detaliezi putin?In cazul expus de tine, ce ar trebui sa fie de vina?
  • marian2oo7

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Va multumesc, am rezolvat problema, am cumparat alt IAC de la dezmembrari si nu mai am probleme cu relantiul.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pai vezi ca a fost mai simplu asa ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR