Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • gianluigilentini

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am un vectra b din2001 motor y22dtr,mi s-a spus la tester ca este egr,intradevar masina nu mai "fugea",l-am curatat ,eroarea nu a disparut nici din bord nici la motor mai rau nu imi mai porneste.Mecanicul foloseste un spray pentru pornire,porneste cu greu insa dupa ceva ore are simptomele dezamorsarii pompei,si nu mai vrea sa porneasca.Cand am curatat egr am inlocuit si toate furtunasele cu t-urile alea care duc la injectoare.Cand imi porneste o plimb ceva km turata tare ,masina cand trage cand nu,becul din bord cand apare cand dispare.Concluzia este ca de cand a fost curatat egr-ul,nu-mi mai porneste.Am masina de 2ani jumate nu am avut nicio problema.CE ARE OARE?
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, problema ca nu porneste nu e de la EGR. Spuneai ca ai schimbat si furtunasele, uite-te bine la ele ca acolo e problema, ori s-a spart unul in timp ce le-ai schimbat ori chiar t-urile cu probleme.
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Bine ai venit pe forum, in legatura cu becul aprins sigur ai vreun furtunas de vacuum spart sau nu e fixat bine unde trebuie, vezi sa nu fi inversat furtunasele de IN/OUT,mai vezi daca dupa ce ai curatat EGR-ul mai este bun, fa testul cu limba, apasa pana la capatul lui si apoi pune limba acolo unde se baga furtunul de vacuum, daca tine e bun dar daca nu tine e de rau, legat de dezamorsare ma gandesc sa nu fie bagat vreun furtun bine in locasul lui, poate ai vre-un teu gaurit sau topit ceva, apoi verifica daca oringurile de la capacul filtrului de motorina se etanseaza bine si daca, dupa ce opresti motorul carcasa filtrului ramane plina cu motorina ca daca nu e clar ca prinde aer pe undeva, mai inlocuieste inca o data furtunasele de retur la nevoie, spor la treaba si noroc in rezolvarea problemelor
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
unu la mana,,,cand ti-a desfacut capacul la admisie pentru a ajunge la egr a dat jos conductele de motorina ca altfel nu merge vezi sa fie puse bine etanse sa nu scape motorina...de asemenea si teurile si furtunasele la retur verificale...
doi la mana tia dat jos si partea cealalta de admisie cu clapetele de aer?daca da la ambele trebuia puse garnituri noi in fine asta are cu puterea in mers nu cu pornirea..plus vacumul ce vine la clapetele de acceleratie si cel de la egr trebuie verifecat daca functioneaza....
te asigur ca vina este a celor din service....au umblat pe acolo si ceva nu au pus bine la loc..
Skip ads

  • gianluigilentini

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ati avut dreptate,furtunul care pleaca din pompa catre injectoare era fisurat,l-am schimbat,a pornit insa vad maine dimineata daca mai porneste.Garniturile ale de la egr nu mi l-ea schimbat mi l-ea lipit cu solutie de lipit,a curatat tot pe acolo,am scos o mana de "noroi",dar tot nimic,cand "fuge "cand nu "fuge".Mecanicul zice ca toate sunt in regula,numai ca masina nu merge cum trebuie.Cred ca masina asta are o defectiune nemaiintilnita pana acum pe pamant"glumesc" dar ma doare inima.Va salut s i va respect .Va stresez maine din nou,sau poate nu.
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Iti spun eu ca toata defectiunea 'nemaintalnita' tine de vacuum, furtun, electrovalve, solenoizi, sau mai rar intalnit pompa de vacuum, verifica tot ce se poate verifica, vezi ca furtunele sa fie puse conform schemei circiutului de vacuum, o gasesti pe forum, daca ai pierderi de vacuum nu iti actioneaza turbina si de aici lipsa de putere
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
daca ai pierdere de vacum te poti uita foarte usor la tija de la turbina daca se trage nu ai..daca nu acolo e problema..vb
  • gianluigilentini

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
A pornit si dimineata,treaba e buna.Merg la mecanic cu hartiuta cu tot ce mi-ati scris mai sus ,sper sa nu se bosumfle .Legat de elecrovalvele de la turbina,am avut un passat1,9 tdi,insa la 3000de turatii in treapta a3, a4,la 100km/h acolo "murea" ,la opel ca e relanti ca e orice treapta cand trage cand nu trage,un singur lucru stiu cand dispare "check engine" din bord atunci ii dau talpa ,cand e acolo stau cuminte.Multumesc si revin.
  • gianluigilentini

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat.Un furtun fisurat de la vacum catre turbina.Acum fuge,asa da.multumesc mult,mult,mult.O intrebare,pot spala motorul la spalatorie?
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ai grija cu spalatul ca a mai rezolvat cineva de pe aici un motor spalandul, daca ai pe cineva care stie cum sa dea si pe unde sa dea cu apa e ok dar daca nu....!, ma bucur ca ai rezolvat cu masina, multi km fara probleme
  • gianluigilentini

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Acele t-uri de la furtunase la injectoare si furtunasele la 50 lei(ron) sunt scumpe la mana a doua ?Pentru ca t-urile din comert la 1,5 lei s-au spart din nou ,si din nou probleme cu pornirea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR