Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
pai sa stii ca servidirectia consuma... mult, e electrohidraulica si daca alternatorul e defect nu cred ca bateria ar rezista prea mult, dar e posibil sa aiba si un scurt circuit undva
Skip ads

  • CRyS`

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Gata se rezolva!

Cum a zis cineva mai sus s`a dus naibii puntea de diode si releul!

Asta a fost mai greu pana ce am ajuns la Bosch!Masina acuma e la ei si sper pana diseara sa fie gata!

Ma costa 2 mil piesele si 1 mil manopera...ce sa`i faci!Imi dau si garantia pe baterie Smile..si gata!Sper sa mearga!


Apropo...va invit la Bacau pe 19 Nov la cea dea 2 intalnire auto din Moldova! Razz


Mai multe detalii la mine!

  • CRyS`

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si ca sa fie totul in regula cu necazurile am mai aflat o duma!

Am mai mult ulei decat antigel in racire!E dus radiatoru ala mic de racire din spatele motorului.Costa doa 500 ron,cel putin + curatzirea instalatiei + antigel g12 + ulei completare!


Totul este perfect!

Cine cumpara un Opel?Moca dupa ce`i dau foc!

  • kapp

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
pey explik oleak cum a ajuns uleiul in racire.
si apropo de g12.. e o mare teapa antigelu ala. e cam 15ron/l dar proportia de dilutie e 9 parti antigel la o parte apa.. iar la celelalte antigeluri e undeva proportia 50 -50 %.
Skip ads

  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
daca ai probleme cu masina nu inseamna neaparat ca opel-ul e o masina nefiabila. cine stie cum s-a purtat fostul proprietar cu ea ...
  • CRyS`

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Uleiul in racire?Exista un radiator in spate la motor care incalzeste uleiul si raceste antigelu.....pe acolo!So fi spart ala....acuma masina e la Bosch....Curatza galeriile de ulei ... Sad
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
astea sint problemele tipice la Y17DT dupa citiva ani,plus radiatorul de la AC plus oringuri calorifer;daca citea un pic pe forum nu ar mai fi fost asa dezamagit de acest tip de masina
La mine alternatorul s-a 'dus' de la niste apa cursa pe el,si tot asa imi consuma puntea din baterie 3-4 amperi,asa ca atentie cu spalatul!
  • CRyS`

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Gata....reparat si pusa la maritat!Cine vrea?
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am un amic ce ar putea fi interesat,el vrea VW golf4 da poate il conving sa-si ia la fel ca a mea,da si tu o adresa de mail sau un nr de tel,bafta,Mihai
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
CRyS` a scris: Gata....reparat si pusa la maritat!Cine vrea?

Bravo frate. Dupa ce ai reparat-o si ai cam facut tot e putea sa pice la ea, o dai la altul. Daca as avea bani as lua-o eu. Pe bune. Asa am zis si eu cu a mea cand m-a lasat alternatorul si radiatorul de clima, ca o vand, dar dupa ce am repatat-o merge ceas elvetian. Nu o dau pt nimic in lume.
  • CRyS`

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
O vand!Cine vrea....aratza tipla exterioru cat si interioru!Covorase opel originale,huse noi,mp3 Grunding + boxe panasonic fatza!Distributie,ulei,filtre...plus ce am mai pus nou!Revizii facute,facturi,garantie...totul numai la 7000E negociabil!.....Consum 5% in oras.....care vrea...sau care are pont are capacu lui de la mine+al lui!
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
ce-ti iei in loc? golf sh sau logan nou?
Skip ads

  • CRyS`

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Accent!Nou!
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu nevoie de ajutor urgent:
Ieri, dupa 3 zile de repaus, bateria mea nu a mai putut invarti motorul. Am pus un redresor aproximativ 15 minute si am reusit sa o pornesc, dupa care am mers aproximativ 30 km. Astazi, desi electromotorul invarte normal, motorul refuza sa porneasca. Mu mi s-au aprins becuri care sa semnaleze o eroare in functionare dar la mp3 a trebuit setat ceasul.
Nu am posibilitatea de a merge cu masina la un mecanic intrucat sunt in statiune la Praid iar in zona nu este nimeni care sa se priceapa.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
mai ai motorina?
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
vezi daca te incadrezi

http://www.scriptlance.ro/b...%20discharged.png

iar cu pornirea ce sa-ti zic, avem o motorina atat de buna incat e nevoie sa o pornim in fiecare zi, altfel se formeaza depuneri in pompa injectoare peste tot. Stiu un capsunar care a dat 60mil sa o repuna in functiune.

E cam regula la diesel
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
de la alternator este daca nu incarca ,si tot de acolo este si problema cu servodirectia care este legata de alternator,in momentul in care cade alternatorul cade si servo,asa ca dute la un electrician si verifica incarcarea (ma mir ca cei care au montat bateria si au dar garantie pe ea nu au sesizat acea problema)asta iti spun eu ca am patzito
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Poate trebuie sa fiu mai explicit:
In prima zi, bateria era absolut moarta. Dupa incarcarea cu redresorul aprox. 15 minute, masina a pornit. Am mers cu ea circa 30 Km iar cand am ajuns cu ea in parcare, am oprit-o si am mai pornit o data. A doua zi, desi electromotorul invartea, motorul refuza sa porneasca.
Consider ca daca alternatorul nu ar fi incarcat, bateria nu s-ar fi redresat absolut deloc. Servodirectia mergea absolut normal in cei 30 km parcursi.
Astazi, am mai incercat sa dau la automat, motorul are tendinta sa porneasca, decupleaza demarorul, dar se opreste imediat dupa decuplare.
Am inceput sa ma gandesc tot mai serios la imobilizatorul electronic dar nu stiu ce as putea sa-i fac.
P.S. Sigur am motorina.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
poate ai bagat benzina intre timp Smile

cam astea sunt toate cauzele posibile din autodata


imobilizatorul daca ar fi de vina cred ca ti-ar fi aparut martorul cu lacatelul

daca zici ca ar vrea sa porneasca pare simptoma de aer in instalatie, as zice sa cumperi un spray inflamabil si sa ii dai in nas putin inainte de turbina sau dupa furtunul de la debitmetru in timp ce dai la automat

mai intai incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura al motorului astfel incat sa iti intre bujiile, poate te ajuta putin la pornire, e undeva pe chiulasa cauta pe forum
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Vineri am reusit sa o pornesc punand redresorul pe baterie o ora si jumatate si dat la automat pana a luat-o. A durat aproape 5 minute, iar in aceasta perioada de timp a incercat sa porneasca de mai multe ori, dupa care se oprea imediat. In toata perioada, redresorul a fost pe baterie.
Tot vineri am facut 170 Km doar cu pozitia aprinsa distanta in care am facut 5 porniri iar la final, martorul de pe baterie era tot negru. Sambata parcurs 25 Km cu o singura pornire, duminica 15 minute la ralanti iar azi 297 Km cu lumini, clima si detector si 3 porniri, prima dupa 200 Km. Martorul de pe baterie este tot negru desi alternatorul incarca, altef nu ar mai fi avut curent sa porneasca dupa 5 ore de lumini aprinse.
Concluzia: maine ma duc sa caut baterie, desi nu stiu inca ce mi-ar trebui (ma refer la amperaj si marca) si nici cum sa o schimb fara sa intrerup tensiunea de pe masina.

Rezolvat: schimbat bateria.

In data de 13.08 a reaparut problema pornirii desi bateria avea destul curent sa porneasca. A doua zi am dus-o remorcata in service si s-a ajuns la concluzia ca de vina sunt furtunele de retur de la injectoare. Cand au incercat sa le scoata pe cele vechi, absolut toate s-au rupt. Am pus unele noi si sper sa nu mai am probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR