- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
si calitatea benzinei influenteaza mult consumul.incercati sa schimbati pompa de la care alimentati,dar nu puneti benzina cu cifra octanica mai mare de 95.stilul de condus este un factor important, turatiile mari cresc consumul dar si mersul subturat nu face altceva decat sa infunde catalizator,egr si sa creasca deasemenea consumul.
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Acum am vazut, domnul Dan si am actionat doar pe distante scurte. Pe transfagarasan de exemplu, la diesel era cam frigulet fara ralanti, erau -2 grade iar frana de motor cred ca tinea pe la 60 de grade motorul dupa cum arata pe bord. Cunosc randamentul pe care il da frana de motor, practic motorul este invartit de rotile masinii prin intermediul cutiei iar franarea este facuta de aerul care intra in pistoane. Daca ar exista combustibil in frana de motor atunci motorul s-ar accelera. Ecu are un grafic in care mentine sub frana de motor in viata toate componentele necesare reluarii mersului normal al masinii. La motoarele de pana in 1990 nu aveau montate sau prevazute sisteme de taiere a combustibilului in timpul franei de motor (mai exista cate o valva pe la carburatoare). Pentru verificarea teoriei de consum 0 in frana de motor, se merge la vale, se roteste de cheie in sensul invers pornirii iar motorul functioneaza si fara combustibil. Dupa proba invartiti de cheie dar fara ultima treapta aceea de cuplare a electromotorului si o sa observati ca masina ruleaza fara intreruperi ca si cum contactul nu are un cuvant de spus. Sper ca am descris corect fenomenul.
Ce stiu de ceva ani buni consumul este legat de aerodinamicitate, greutate, presiunea in pneuri, tipul de pneuri, unghiul de fuga, nivelul de infranare a rotii (daca un sabot sau etrier, rulment este blocat), tipul de ulei, momentul optim de umplere a rezervorului (cat mai de dimineata), esapament, termostat si tot ce decurge din aceasta, bunul mers al injectiei si motorului, tipul de benzina (la munte cifra octanica mica si invers la mare), schimbul mai rapid al treptelor de viteza, mersul in frana de motor, evitarea pe cat posibil al franarii, anticiparea traficului
Ce stiu de ceva ani buni consumul este legat de aerodinamicitate, greutate, presiunea in pneuri, tipul de pneuri, unghiul de fuga, nivelul de infranare a rotii (daca un sabot sau etrier, rulment este blocat), tipul de ulei, momentul optim de umplere a rezervorului (cat mai de dimineata), esapament, termostat si tot ce decurge din aceasta, bunul mers al injectiei si motorului, tipul de benzina (la munte cifra octanica mica si invers la mare), schimbul mai rapid al treptelor de viteza, mersul in frana de motor, evitarea pe cat posibil al franarii, anticiparea traficului
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Vin si eu cu un consum facut la intamplare in sensul ca am alimentat cu 12 lei(toti banii care ii aveam in buzunar) de la MOL benzina de 98 pentru ca cea de 95 nu mai era disponibila in momentul acela, cred ca alimentau rezervorul ca era un capac deschis in ''curtea'' benzinariei. Alaltaieri de 12 lei am bagat 1,7 litri ,am dat kilometrajul la zero in benzinarie. In momentul dinaintea alimentarii, auzeam pompa cum mugea si mai ales in viraje( pana la benzinarie am mers cu morcovul). Alaltaieri am facut 11 km in Bucuresti cu aerul deschis iar astazi am facut inca 14.6 km in total 25.6 km in Bucuresti cu 1.7 l benzina de la MOL de 98.
Acum am ajuns acasa tot cu morcovul ca sa zic asa dar fericit ca m-a adus pana in parcare unde ii este locul, bine-nteles cu pompa care urla saraca de zici ca era vaca.
Nu stiu daca ma credeti sau nu dar dupa calculele mele mi-a iesit un consum de aprox 6.7 in oras cu aproape jumatate din acesti 25.6 km facuti cu aerul pornit. Acum ma intreb daca nu cumva aceasta benzina de 98 este mai ''economica'' decat cea de 95?
Nu uit sa precizez ca masina nu a vazut mai mult de 2500 ture, schimbat lent, folosit ambreiaj inainte de semafoare(prins semaforul pe verde de multe ori in viteza a doua) , ''citit'' traficul mai bine spus.
Acum am ajuns acasa tot cu morcovul ca sa zic asa dar fericit ca m-a adus pana in parcare unde ii este locul, bine-nteles cu pompa care urla saraca de zici ca era vaca.
Nu stiu daca ma credeti sau nu dar dupa calculele mele mi-a iesit un consum de aprox 6.7 in oras cu aproape jumatate din acesti 25.6 km facuti cu aerul pornit. Acum ma intreb daca nu cumva aceasta benzina de 98 este mai ''economica'' decat cea de 95?
Nu uit sa precizez ca masina nu a vazut mai mult de 2500 ture, schimbat lent, folosit ambreiaj inainte de semafoare(prins semaforul pe verde de multe ori in viteza a doua) , ''citit'' traficul mai bine spus.
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu este normal sa mergi cu asa putina benzina deoarece pompa nu isi mai asigura racirea si ungerea. Referitor la consum eu zic ca pana nu se alimenteza pompa din recipient gradat nu se poate calcula decat un consum estimativ. Cand am dat jos rezervorul mi-am schimbat impresia despre cat arata acul de benzina.
If is far less expensive to prevent fuel pump failure than to replace the pump. Using quality fuel and not allowing the tank to fall below one-quarter can greatly extend the life of the fuel pump.
http://translate.google.ro/...D1680%26bih%3D930
,,La un motor cu raport de comprimare dat, folosirea unei benzine cu CO mai micã decât cea prevãzutã prin proiect deformeazã diagrama indicatã, micșorând randamentul indicat, și determinã apariția detonației, distrugând motorul. Folosirea unei benzine cu CO mai mare decât cea prevãzutã prin proiect deformeazã și ea diagrama indicatã, micșorând de asemenea randamentul indicat, ducând la o risipã inutilã."
,, Cu cat presiunea atmosferica e mai mare, cu atat fenomenul "Knock-knock" e mai accentuat. De exemplu, daca la mare folosesti CO98, la altitudini foarte mari (3000m) ajunge CO95."
If is far less expensive to prevent fuel pump failure than to replace the pump. Using quality fuel and not allowing the tank to fall below one-quarter can greatly extend the life of the fuel pump.
http://translate.google.ro/...D1680%26bih%3D930
,,La un motor cu raport de comprimare dat, folosirea unei benzine cu CO mai micã decât cea prevãzutã prin proiect deformeazã diagrama indicatã, micșorând randamentul indicat, și determinã apariția detonației, distrugând motorul. Folosirea unei benzine cu CO mai mare decât cea prevãzutã prin proiect deformeazã și ea diagrama indicatã, micșorând de asemenea randamentul indicat, ducând la o risipã inutilã."
,, Cu cat presiunea atmosferica e mai mare, cu atat fenomenul "Knock-knock" e mai accentuat. De exemplu, daca la mare folosesti CO98, la altitudini foarte mari (3000m) ajunge CO95."
jE a scris:lasati naibii solutiile minune...
Cifra octanica previne autoaprinderea.
http://ro.wikipedia.org/wik...%83_octanic%C4%83
nu are nici o legatura cu puterea motorului
Raportul de compresie de la motoarele noastre nu justifica folosirea unui combustibil cu CO mai mare de 95. Puneti benzina de la benzinarii bune (nu de la tot felul de fantome) si o sa fie bine.
Cifra octanica previne autoaprinderea.
http://ro.wikipedia.org/wik...%83_octanic%C4%83
nu are nici o legatura cu puterea motorului
Raportul de compresie de la motoarele noastre nu justifica folosirea unui combustibil cu CO mai mare de 95. Puneti benzina de la benzinarii bune (nu de la tot felul de fantome) si o sa fie bine.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nici eu nu prea imi dau seama dar am citit pe undeva o lucrare cu ceva rapoarte. Posibil sa fie si o greseala de intelegere din partea mea. Acum cateva zile m-am plans de o bataie ca de avans iar un coleg a sarit repede sa imi indice ceva pe la detonatie. Am alimentat inapoi de la Lukoil si vad ca nu mai face. Anterior de la Pietrom si OMYGOOD.
http://www.e-automobile.ro/...or-detonatie.html
http://www.e-automobile.ro/...or-detonatie.html
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Octane și putere
Este o concepție greșitã comunã printre pasionatii de masini care mai mare = cifrã octanicã mai multã putere. Acest lucru este pur și simplu nu este adevãrat. Mitul a apãrut din cauza vehiculelor sportiv care necesitã carburanți octanicã mai mare. Fãrã a înțelege de ce, o anumitã secțiune a subculturii masina a decis cã acest lucru a fost din cauza benzinei cu cifrã octanicã mai mare a însemnat putere mai mare.
Realitatea a situației este un pic diferit. Putere este limitatã de cantitatea maximã de amestec combustibil-aer, care poate fi blocatã în camera de ardere. Pentru ca motoarele de înaltã performanțã funcționeazã cu rate ridicate de compresie acestea sunt mult mai susceptibile de a suferi de detonare și astfel de a compensa, au nevoie de un combustibil cu cifrã octanicã mare pentru a controla arde. Deci da, masini sport au nevoie de combustibil cu cifrã octanicã mare, dar nu e din cauza cifra octanicã dã într-un fel mai multã putere. Este deoarece este necesar pentru ca motorul dezvoltã o putere mai mare datoritã designului sãu.
Existã o corelație directã între rata de compresie a motorului și cerințele sale cu cifrã octanicã de combustibil. Tabelul de mai jos este un ghid dur pentru valori cifra octanica pe raportul de compresie motor de un motor carburator fãrã management al motorului. Pentru mașini moderne cu injecție de combustibil cu sisteme avansate de management al motorului, aceste valori sunt reduse cu aproximativ 5 pânã la 7 puncte.
Raportul de compresie Octan
05:01 72
06:01 81
07:01 87
08:01 92
09:01 96
10:01 100
11:01 104
12:01 108
Excepția a dovedi regula. ÃŽn zilele noastre, combustibil cu cifrã octanicã mai mare s-ar putea da de fapt, vã mai multã putere, dar nu din cauza cifra octanicã în sine. Unele companii benzinã Utilizați un amestec dens pentru produsele octanice superioare. Amestecuri dense înseamnã densitate de energie mai mare pe unitatea de volum (mãsuratã în megajouli per litru - MJ / l). De exemplu:
BP regulate: 32.53MJ / L
BP Premium: 33.08MJ / L
BP Ultimate: 33.28MJ / L
Read more: http://translate.googleuser...3sw#ixzz2Ynxr7gfu
Octane și kilometraj de gaze
Iatã o întrebare bunã: pot octanicã afecta kilometraj de gaze. Rãspunsul scurt este absolut, da se poate, dar nu pentru motive s-ar putea crede. Valoarea cifrei octanice a unui combustibil în sine nu are nimic de-a face cu cât de mult potențial de energie de combustibil are, sau cat de curat sau eficient arde. Tot ce face este controla arde. Cu toate acestea, dacã rulați cu o benzinã care nu este cifra octanicã recomandatã pentru masina ta, ai putea pierde kilometraj de gaze. De ce? Sã spun producãtorii de manual recomandã sã executați 87 de combustibil cu cifrã octanicã in masina ta, dar tu-l umple cu 85 de loc, încercarea de a economisi niște bani pe umple. Masina dvs. va funcționa în continuare bine, deoarece sistemul de management al motorului va fi detectarea bat si intarzierea timpului de aprindere pentru a compensa. Și asta e cheia. Prin schimbarea timpului de aprindere, ai putea fi pierdut eficiența în motor, care ar putea traduce în kilometraj de gaze mai rãu. Din nou, ca un exemplu practic, mica mea poveste de mai sus cu privire la cãlãtoria noastrã de la Las Vegas pe gaz cifrã octanicã micã. (Fie cã doriți sã creadã unele tip de pe internet sau nu este de pânã la tine). Pe de gaz scãzut octanicã pe excursie în jos, am putea obține abia 23.5mpg din Subaru. Dupã ce am fost în stare sã-l umple din nou cu prima la ratingul recomandat cifra octanicã, avem 27.9mpg pe drumul de intoarcere. O diferențã de 4.4mpg peste 450 de mile de conducere.
Fãcând calculele, vã puteți da seama cã de skimping pe prețul în timpul umple-up, puteți salva un pic de bani acolo și apoi, dar costã pe termen lung, pentru cã ai de gând sã se umple mai des pentru a face ÃŽn același kilometraj. Sfatul meu? Fa ceea ce Manualul ce spune. Dupã toate cã este în interesul producãtorilor mai bine cã veți obține cele mai performanta din masina ta, dupã cum puteți - cã nu vreau sã le badmouthing, și în aceastã zi și de vârstã de gratificare instantanee pe internet, puteți rãu-gura o companie mare foarte repede și de a lua o mulțime de publicitate.
Read more: http://translate.googleuser...3sw#ixzz2Yny2kzJ8
Este o concepție greșitã comunã printre pasionatii de masini care mai mare = cifrã octanicã mai multã putere. Acest lucru este pur și simplu nu este adevãrat. Mitul a apãrut din cauza vehiculelor sportiv care necesitã carburanți octanicã mai mare. Fãrã a înțelege de ce, o anumitã secțiune a subculturii masina a decis cã acest lucru a fost din cauza benzinei cu cifrã octanicã mai mare a însemnat putere mai mare.
Realitatea a situației este un pic diferit. Putere este limitatã de cantitatea maximã de amestec combustibil-aer, care poate fi blocatã în camera de ardere. Pentru ca motoarele de înaltã performanțã funcționeazã cu rate ridicate de compresie acestea sunt mult mai susceptibile de a suferi de detonare și astfel de a compensa, au nevoie de un combustibil cu cifrã octanicã mare pentru a controla arde. Deci da, masini sport au nevoie de combustibil cu cifrã octanicã mare, dar nu e din cauza cifra octanicã dã într-un fel mai multã putere. Este deoarece este necesar pentru ca motorul dezvoltã o putere mai mare datoritã designului sãu.
Existã o corelație directã între rata de compresie a motorului și cerințele sale cu cifrã octanicã de combustibil. Tabelul de mai jos este un ghid dur pentru valori cifra octanica pe raportul de compresie motor de un motor carburator fãrã management al motorului. Pentru mașini moderne cu injecție de combustibil cu sisteme avansate de management al motorului, aceste valori sunt reduse cu aproximativ 5 pânã la 7 puncte.
Raportul de compresie Octan
05:01 72
06:01 81
07:01 87
08:01 92
09:01 96
10:01 100
11:01 104
12:01 108
Excepția a dovedi regula. ÃŽn zilele noastre, combustibil cu cifrã octanicã mai mare s-ar putea da de fapt, vã mai multã putere, dar nu din cauza cifra octanicã în sine. Unele companii benzinã Utilizați un amestec dens pentru produsele octanice superioare. Amestecuri dense înseamnã densitate de energie mai mare pe unitatea de volum (mãsuratã în megajouli per litru - MJ / l). De exemplu:
BP regulate: 32.53MJ / L
BP Premium: 33.08MJ / L
BP Ultimate: 33.28MJ / L
Read more: http://translate.googleuser...3sw#ixzz2Ynxr7gfu
Octane și kilometraj de gaze
Iatã o întrebare bunã: pot octanicã afecta kilometraj de gaze. Rãspunsul scurt este absolut, da se poate, dar nu pentru motive s-ar putea crede. Valoarea cifrei octanice a unui combustibil în sine nu are nimic de-a face cu cât de mult potențial de energie de combustibil are, sau cat de curat sau eficient arde. Tot ce face este controla arde. Cu toate acestea, dacã rulați cu o benzinã care nu este cifra octanicã recomandatã pentru masina ta, ai putea pierde kilometraj de gaze. De ce? Sã spun producãtorii de manual recomandã sã executați 87 de combustibil cu cifrã octanicã in masina ta, dar tu-l umple cu 85 de loc, încercarea de a economisi niște bani pe umple. Masina dvs. va funcționa în continuare bine, deoarece sistemul de management al motorului va fi detectarea bat si intarzierea timpului de aprindere pentru a compensa. Și asta e cheia. Prin schimbarea timpului de aprindere, ai putea fi pierdut eficiența în motor, care ar putea traduce în kilometraj de gaze mai rãu. Din nou, ca un exemplu practic, mica mea poveste de mai sus cu privire la cãlãtoria noastrã de la Las Vegas pe gaz cifrã octanicã micã. (Fie cã doriți sã creadã unele tip de pe internet sau nu este de pânã la tine). Pe de gaz scãzut octanicã pe excursie în jos, am putea obține abia 23.5mpg din Subaru. Dupã ce am fost în stare sã-l umple din nou cu prima la ratingul recomandat cifra octanicã, avem 27.9mpg pe drumul de intoarcere. O diferențã de 4.4mpg peste 450 de mile de conducere.
Fãcând calculele, vã puteți da seama cã de skimping pe prețul în timpul umple-up, puteți salva un pic de bani acolo și apoi, dar costã pe termen lung, pentru cã ai de gând sã se umple mai des pentru a face ÃŽn același kilometraj. Sfatul meu? Fa ceea ce Manualul ce spune. Dupã toate cã este în interesul producãtorilor mai bine cã veți obține cele mai performanta din masina ta, dupã cum puteți - cã nu vreau sã le badmouthing, și în aceastã zi și de vârstã de gratificare instantanee pe internet, puteți rãu-gura o companie mare foarte repede și de a lua o mulțime de publicitate.
Read more: http://translate.googleuser...3sw#ixzz2Yny2kzJ8
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ai bec de avertizare pe combustibil? Vreau si eu.
La mine consumul este cel dat de fabrica. Nici un gram in plus sau minus. Mers si tare si tataieste cu frane de toate felurile. La concluzia asta am ajuns dupa indelungi cugetari. Ma gandesc ca nenea ala care a scris cartea masinii are scoala mai multa ca mine. Banuiesc ca totul tine de inertia masinii. La Astra care indica cat baloteaza, nu am reusit un consum mai mic de 6, 6 si ceva nici sa il bati. Nu am incercat pe Transfagarasan coborare si cu vantul in spate.
Agila
Fuel consumption (economy) - urban 8 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.7 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - combined 6 l/100 km. altii zic 6,5l
iar fratiorul mai mic:
Fuel consumption (economy) - urban 7.5 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.6 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - combined 6 l/100 km. altii zic 6,3 l
la cele dupa 2003 zic ei
City
30.1 mpg US OR 7.8 L/100Km
Highway
42.8 mpg US OR 5.5 L/100Km
Combined
37.3 mpg US OR 6.3 L/100Km
si micutul:
City
33.6 mpg US OR 7 L/100Km
Highway
46.1 mpg US OR 5.1 L/100Km
Combined
40.5 mpg US OR 5.8 L/100Km
mai sunt cei cu statistica
http://www.motostat.eu/vehicle-stats/33974
La mine consumul este cel dat de fabrica. Nici un gram in plus sau minus. Mers si tare si tataieste cu frane de toate felurile. La concluzia asta am ajuns dupa indelungi cugetari. Ma gandesc ca nenea ala care a scris cartea masinii are scoala mai multa ca mine. Banuiesc ca totul tine de inertia masinii. La Astra care indica cat baloteaza, nu am reusit un consum mai mic de 6, 6 si ceva nici sa il bati. Nu am incercat pe Transfagarasan coborare si cu vantul in spate.
Agila
Fuel consumption (economy) - urban 8 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.7 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - combined 6 l/100 km. altii zic 6,5l
iar fratiorul mai mic:
Fuel consumption (economy) - urban 7.5 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.6 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - combined 6 l/100 km. altii zic 6,3 l
la cele dupa 2003 zic ei
City
30.1 mpg US OR 7.8 L/100Km
Highway
42.8 mpg US OR 5.5 L/100Km
Combined
37.3 mpg US OR 6.3 L/100Km
si micutul:
City
33.6 mpg US OR 7 L/100Km
Highway
46.1 mpg US OR 5.1 L/100Km
Combined
40.5 mpg US OR 5.8 L/100Km
mai sunt cei cu statistica
http://www.motostat.eu/vehicle-stats/33974
razz9303
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Germania
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2012
- Mesaj Privat
Si randunica mea consuma la fel de mult mai ales in aglomeratie si la viteze peste 90km/h , prin bucuresti parca acul de la benzina se misca mai repede ca kilometrajul , bucuresti ct si retur undeva la 8 % cu 130-140km/h , 3 persoane si bagaje. Parerea mea este ca mai mult de 80-90 /h nu trebuie sa vada masinuta si fara greutate prea mare pe ea ca altfel suge . Numai Bine !
Ps : Bagati de la moll benzina , e mult superioara si la acelasi pret !
Ps : Bagati de la moll benzina , e mult superioara si la acelasi pret !
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Revin cu un consum de 5,8%. Patru adulti, un copil, 3 catei( unul la picioarele pasagerului din dreapta si 2 in portbagaj) ), bagaje la picioarele celor din spate, 2 genti de voiaj micute in portbagaj langa catei. si viteza 90-100km/h. Am alimentat 15,8 litri(100 RON) de la Lukoil si am facut 268 km, dintre acestia,aprox 70 km mers cu aer. Am alimentat pe zero si am ajuns la fel, ba chiar un pic mai mult pentru ca nu-mi tipa pompa de benzina in viraje asa cum urla inainte de alimentare! Cine spune ca benzina de la Lukoil nu este buna se insala!( poate depinde si de statie). Eu am alimentat acum de la Lukoil pentru ca s-a nimerit ca masina sa ramana fara benzina aproape de o statie Lukoil( am facut-o special ca sa alimentez pe zero sa pot face un consum real), Lukoil de pe Splaiul Independentei la intersectia cu Mihai Bravu. Imi planuisem pe traseul ce-l aveam de urmat,sa alimentez la Agip Timpuri Noi sau acest Lukoil. Inainte de asta alimentam doar OMV sau Mol, dar, cu nicio benzina din acestea doua nu am scos un consum mai jos de 6,1 pe acelasi traseu, cu persoane mai putine , fara asa greutate, viteza maxima 90km/h si fara aer! De aici trage-ti o concluzie! OMV,MOL= marketing si atat dupa parerea mea!
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Trebuie sa mentionez ca estimarile facute de noi nu au cum sa fie aproape de realitate. In primul rand consumurile date de fabricant sunt estimate numai pt masini noi la temperaturi de 20 grade, in hale special concepute si amenajate cu masini de serie echipate corespunzator, cu parametrii asemanatori unui drum fara gropi, praf, umiditate, samd. Concluzia specialistilor este ca niciodata consumul estimat de noi nu o sa fie sub consumul dat de fabricant.
http://www.motorstory.ro/20...ea-il-contrazice/
Ultima modificare facuta de 2kappa la Lun 28 Apr, 2014 11:23 am
http://www.motorstory.ro/20...ea-il-contrazice/
Ultima modificare facuta de 2kappa la Lun 28 Apr, 2014 11:23 am
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat