Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Tocmai am facut un drum de Bacau azi si inainte de asta am alimentat cu TOP99+ de la Petrom. Nu prea am facut acest lucru pana acum, in general i-am evitat. Insa benzina mea de baza era Efix 95 euro4 de la Rompetrol. Stupoare! Masina a mers ca "fulgerul" si consumul pe cadran, luandu-mi reperele mele de pana acum la acest drum, a reiesit mult mai mic (drum intins 120km/h). Intrebarea care se pune este: efix fiind aditivata este bine sa fie folosita permanent sau se confirma ceea ce spun alti confrati de pe alte forumuri privitoare la curatirea injectoarelor, adica un plin de benzina efix pe luna si atat? Constat fara a face nici un fel de reclama, ca merge mult mai bine cu Top99+. Multi am vazut ca nu recomanda Petrom sub nici o forma. Aproape ca nu mai stii ce sa crezi cu benzinele romanesti. Sa fie o solutie pentru avans la Agila cu distributie mai uzata? Voi urmari curatirea esapamentului.Ceva nu-i in regula cu Rompetrol, cred Rolling Eyes

Ps Acest post se vrea pentru consum in principal, folosind benzine diferite ca cifra octanica. La Agila stim ca se pleaca de la co 95 euro4 ca baza, dar nu prea se leaga la noi.
Skip ads

  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Sunt atatea discutii pe tema asta, incat nu stii ce sa mai crezi.

Cand mi-am cumparat masina, am alimentat cu Efix, dupa care am incercat Carrera (OMV sau PetromV). In mod cert s-a simtit sensibil mai bine cu ultima, Carrera, cifra octanica 95. Avea zvac, consuma un pic mai putin. Mi-a lasat o impresie mai buna decat Efix-ul.
In cazul celei de 98/99/100, Efix versus Carrera, parca nu mai erau diferente atat de mari.
Unora le merge mai bine cu Rompetrol, altora cu Petrom/V sau OMV. Altii lauda MOL-ul. Sunt atatea polemici pe tema asta, incat m-am saturat. Pana la urma, tot la tara si oameni bananieri ajungem. Nu sunt in stare sa respecte niste norme de calitate si sa nu fure clientul cu nonsalanta!

Desi am Corsa, Z12XEP-ul mi-a consumat iarna asta la drum lung intre 5.3% si 6.2%. Prima cifra e obtinuta cu doua persoane in masina si bagaje de mana, condus in limita legala si fara urcari prea multe in ture. Iar a doua cifra e obtinuta de curand, cu masina plina pana la refuz si urcat bine in ture, ca am alergat un pic. In ambele cazuri, acelasi traseu (Bucuresti-Bran), gume de iarna, benzina Carrera. Astept sa-i fac revizia in curand, cu tot tacamul, sa vad daca sunt diferente in privinta raspunsului, consumului. Sa vedem.
  • cipsiela

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor ! eu abia mi-am cumparat o "buburuza" din 2002 cu vreo 140000 s am facut un traseu mixt constanta(cam 110km local in ct)-vaslui(cam 120local vs) si am avut un consum mixt de 6,2 cu aer tot drumul ct-vs. eu m-am cam speriat cand am vazut ce consumuri aveti . de ce diferentele astea ?am alimentat petrom 95+ fara plumb
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Deva- Oradea tur-retur ( pe Varfuri) plus inca ceva kilometri , 4 persoane, aer conditionat, benzina 95 Efix, consum 6 litri/100 km (35litri/585Km)
Skip ads

  • andrei arian

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa stiu care este diferenta de consum la numar de persoane in Agila?
M-am certat cu un prieten care spune ca nu este nici o diferenta! Eu zic ca este una mare--cu 4 persoane o simt cum trage din greu,,cu mine singur zboara!
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
andrei arian a scris:Vreau sa stiu care este diferenta de consum la numar de persoane in Agila?
M-am certat cu un prieten care spune ca nu este nici o diferenta! Eu zic ca este una mare--cu 4 persoane o simt cum trage din greu,,cu mine singur zboara!

Citeste postul meu de la pagina 1, ca sa-ti faci o parere. Metoda plin-plin.
Prin Bucuresti circul foarte mult singur, iar in exemplele ce le-am dat, daca as fi fost singur, cred ca as fi avut acelasi consum.
Nu cred ca s-ar fi putut mai putin, ca doar nu ar fi mers doar cu aer Smile
  • Teo
  • *
  • 33 mesaje
  • din 19 Mai 2006
  • Agila 2001 Z10XE
  • Viseu de Sus
  • Teo

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Viseu de Sus
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Buna! Am masinuta "din garaj" de 3 ani si am alimentat-o doar cu Petrom 99+...consum de aprox.6,3 ..in oras. Sunt foarte multumit.
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Masina din semnatura, intretinuta sub atenta indrumare a lui dancuciureanu!
Consum urban 7,5-7,8 l% cu schimbare viteze in modul urmator:
a 2-a dupa ce masina s-a miscat,
a 3-a la 30 la ora (2400 rpm)
a 4 =a la 50 la ora (2500 rpm)
Pentru exterior, a 5-a se schimba la 70 la ora (2800 rpm) si se accelereaza usor pana la 120 km /ora (4000 rpm). Aici se tine cat de cat constant pentru un consum decent de 5,8 - 6% in cazul meu.
Nu prea este indicat sa schimbati sub 2200-2400 rpm pentru ca este un motor 16 valve, avid de turatii si benzina.
Puteti schimba si la 4000 in oras, motorul nu se va supara, dimpotriva, dar va avea de suferit consumul, esapamentul, si ansamblul motor per total datorita temperaturii mari de lucru constante.
Intr-un drum de Iasi-Braila de 260 de km, am reusit sa scot un consum de 5,3% mergand cu maxim 100 la ora si accelerand atunci cand masina avea tendinta sa se plafoneze (stiti la ce ma refer). adica nu apasam pedala la jumatate brusc si masina sa vina din urma, ci apasam usor, treptat, conform cu cresterea vitezei.
Ca si alta regula generala, nu folositi alta benzina decat cea specificata in manual, in cazul nostru cea de 95. ECU are toti parametrii setati pentru benzina de 95. Merge si cu 99 dar isi reseteaza parametrii de calcul aer/benzina/moment aprindere si e posibil sa nu dea cel mai bun randament si sa creasca consumul.
Consumul se calculeaza pe distante mai mari de 300 de km, de preferat 500, cu metoda plin/plin. Alimentarea se face de la aceeasi benzinarie de preferinta, de la aceeasi pompa, in acelasi mod. La plimul click de oprire al pompei se opreste alimentarea, urmand ca dupa cei 300-500 de km sa se opreasca tot la primul click, cunoscut fiind faptul ca se mai poate forta ceva benzina in rezervor daca se mai scoate pompa si se insista.
inca ceva. Nu mergeti pe liber. La agilele noastre si nu numai la ele, in frana de motor nu se consuma benzina absolut deloc, fiind intrerupta alimentarea de catre ECU. Intuiti din timp oprirea sau incetinirea si nu folositi frana, cu pus si simplu luati piciorul de pe acceleratie si salvati benzina.
Folositi treapta corespunzatoare de viteza, marind usor pragul la care schimbati viteza daca masina e incarcata.

Sper ca postul meu sa fie de folos.
Drum buni si la mai multi km cu aceeasi benzina.
Multe din informatii le gasiti si in cartea tehnica a masinii si in emisiunile de pe discovery.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am reusit "performanta" de 6,7% extern ! Benzina CO95, imi pare rau ca nu am pus de 98-99 Laughing .
Reteta e simpla: 5 persoane, plin de bagaje si alergata de dracu' a luat-o. Am avut detector si statie CB, deci stiam din timp unde sunt radarele. Nu am tinut cont de localitati, doar de starea drumului si am depasit fara rusine tot ce am gasit in fata.
Curiozitatea a fost satisfacuta, de acum voi merge numai la consum mic, prefer un 4,7-5% si un mers relaxat, daca ajung cu 30-60 minute mai repede chiar nu merita sa vad cum se goleste rezervorul in 600km.
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Da vreau sa zic ca ai " birjarit-o" un pic..... Pana si mie mi-e greu sa scot 6,7%.
Eu am scos un 6,5% incarcat la fel, la un drum de mare, dar tre sa recunosc ca nu am depasit 120 deloc.
Mers constant cu 100-110, ca aveam si aerul pornit.
Sa-ti fie de bine plimbarea nasule!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am mers de am depasit si viteza maxima data de constructor (142km/h). Cel mai mult am consumat la depasiri, trebuia de multe ori sa trec din V in IV sau chiar III.
Alta "performanta": am reusit sa afum putin si esapamentul chiar daca am avut Mobil1 5W50.
  • nicu29

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Agila 2000 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Benzina de la ukrainieni ati folosit si daca da ce parere va-ti facut referitor la benzina din Ukraina?
Eu personal am pus dar n-am simtit nici o diferenta.
Oras 9l (drumuri scurte aprox 5,5km)
Exterior 5,5l(drumuri de aprox 100km)
Skip ads

  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ceea ce vad pe la voi mi se pare imposibil de atins de mine, cel putin in oras. Deci, experienta mea:
In oras, cu trafic destul de bun (seara spre noapte mai ales), 1-2 persoane si drumuri scurte de intre 3-5 km am obtinut aproximativ 10l/100km cu:
I-a la pornire
a II-a la 20 km/h
a III-a la 40 km/h
a IV-a la 60 km/h
a V-a la 80 km/h

Tot in oras, in aceleasi conditii de mai sus am obtinut aproximativ 8,5l/100km cu:
I-a la pornire
a II-a la 10 km/h
a III-a la 30 km/h
a IV-a la 50 km/h
a V-a la 70 km/h

In afara, minim 100 km distanta dus-intors, tot 2 persoane, mers moderat fara depasiri rapide si viteza intre 90-100km/h am obtinut cam 6l/100km

Toate testate cu benzina de 95 de la Rompetrol, Petrom, OMV, MOL, etc.
Acum concluzia: vrem consum mic, mergem ca mosii, vrem accelerari si demaraje mai rapide, platim din buzunar

  • andrei arian

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Anul trecut de la Piatra Neamt pana la Constanta am avut consum de 3,5/100km
  • andrei arian

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Doar la drum lung....in rest 6,5/100km
  • andrei arian

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu de obicei schimb a cincea de la 55 km/ora...e rau?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
andrei arian nu mai posta la fiecare minut, foloseste MODIFICA daca ai ceva de adaugat.
Sa folosesti vit V la 55km/h e normal ca sa ai consum mic dar daca trebuie sa pleci pusca o dai in III, consumul tau de 3,5l e SF curat, asa ceva nu se poate decit daca mergi ca melcul subturat si constant pe la 50-70km/h cu vit V si vintul in spate.
Eu am obtinut 3,8% cu un Tico dar ala are 600Kg si motor de 0,8L, o mica mare diferenta.
Pe Agila 1,0L mai bun de 4,7% sau Corsa 1,0L un 4,5% e greu de obtinut, mergi sau te joci cu ea sa scoti consum ?
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
andrei arian a scris:Anul trecut de la Piatra Neamt pana la Constanta am avut consum de 3,5/100km

Imposibil.
Din experienta proprie, o masina intretinuta bine consuma cat scrie in carte... asa ca sa o privim ca pe o eroare de calcul..
In ceea ce priveste treaba cu a cincea cu 55 la ora, unde ai cam 1800 de ture cu motor cu 4 valve pe piston, eu zic ca iti cam bati joc de masina...nu e prea sanatos sa faci asta daca nu e diesel. Producatorul zice in manual sa schimbam treapta inferioara cand simtim primul semn ca masina tremura, dar nu sa mergem la aceasta limita. E o mare diferenta. Fiecare cum vrea. Eu privesc un regim corect urmatorul:
a doua la 20 la ora, a treia la 37-40, a patra la 55-60, a cincea la 70-75. Daca mergeti asa, in mod sigur nu veti depasi consumul din carte. Asta daca si masina este intretinuta corect.
Consumati mai putin, adica 0,5 litri la suta sa zicem, adica 1,7 RON, dar bagati apoi bani in Mobil Clean, in piese care bat pentru ca ungerea nu se face bine intr-un motor subturat, samd.
Dati-i in pistoane, sfatul meu, cu bun simt insa, nu depasiti 5000 de ture decat in situatii limita. Cel mai corect regim de functionare si un consum bun scoateti intre 2800 si 5000 de ture.
PS: discutia se refera mai ales la motorul de 1,2 (ma refer la cifre)
  • andrei arian

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Consum de 3,5-4 ma refer la viteza de 100/ora mers continuu.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Deva - Baile Felix, tur-retur, 370 km, 20,31 litrii benzina, consum 5,5. Drumul foarte rau dar consumul neasteptat de mic.
Pe mine ma multumeste dar in continuare ma mir ce consumuri scot unii( Shocked 3,5l/100km Shocked )
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR