Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ochiometric, numa benzina luk, 210 km cu 100 lei (parca 16 l), frecus de Bucuresti de genul 5 km. shutdown, 10 km. shutdown plus semafoare, macarale, samd. Rezultatul real eu zic ca se apropie de 8-ul dat de fabrica chiar daca mie imi da mai putin pe hartie.
bujii, bobina, pompa, filtru si injectoare , sonda lambda -inlocuite, lustruite, ctc, samd
Rulmenti, etriere, placute fara probleme, presiune roti la rece, fara greutate doar eu si silueta mea de ,,invidiat", 1 quintal si ceva peste


Ultima modificare facuta de 2kappa la Mar 06 Mai, 2014 10:12 am, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da, se pare ca, consumul dat de fabricant este real!
Totusi 8 este mult pt o masina micuta motiv pt care o sa vand masina cat de curand si o sa vreau sa trec pe un opel astra H 1.7 diesel si break Smile))
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
O alegere excelenta, recomand sa bagi o serie de teste inainte, inclusiv camera varata print toate ungherele. Trebuie citit si cate ceva pe la motoare pt ca nu sunt toate ,,parfumate". Un gri este excelent pt ca sa nu ai treaba multa cu spalatoriile. Carte service reala.
  • mugur79

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Agila mea de 1000 cmc consuma in jur de 8 in oras...adica pana in 8...ma asteptam la acest consum de cand am luat-o asa ca nu sunt surprins. Am avut si corsa cu motor de 1200 cmc si am evitat acest motor din cauza consumului de aproape 10 in oras.
Skip ads

  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am modelul 1.2, din 2003, cu cca 140 mii km, Consumul e de 10 litri in oras si cca 7- 7.5 extern, cu 2 persoane.... Masina se prezinta impecabila, ca noua as spune, luata din Germania, de la proprietar direct, cu service-ul la zi etc etc.... Cu toate astea.... consuma enorm ! Facut test ECU - nicio eroare, distributia schimbata, revizie cu toate filtrele si uleiurile schimbate, schimbat bujii conform specificatiilor, umblat la etrierii rotilor din fata unde acele bolturi erau cam ruginite... etc etc..... Nu am nicio alta explicatie ! Insa, uneori la relanti simt ca ar +juca+ un pic acul de turatie... O alta chestie sesizata si care nu stiu daca ar avea vreo legatura... uneori diminetaa dupa ce eliberez frana de mana se aude un pocnet si de vreo 2 ori s-a intamplat sa nu vrea sa plece de pe loc, ca atucni cand iti ingheata frana iarna... ceea ce nu e cazul aici... Frana de mana altminteri functioneaza perfect ! Ma gandeam... e posibil ca ceva sa ramana blocat la rotile din spate si sa infraneze masina in mers,,, ? Multumesc !
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
In oras la vremea asta consumul il ai aproape de cel real asta daca nu vrei sa-ti furi caciula singur si sa spui ca papa mai putin , in schimb cel extern e cam marisor daca nu i-ai dat peste 130 ca sa vezi ce poate masina.Invearca sa ridici spatele pe cric sa vezi daca nu ramane o roata infranata,iar pe fata curata bine glisierele si greseaza-le,verifica si pistoanele etrierilor sa nu aiba rugina.Bafta!
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
1,2 118.000km in oras cred ca ia 7-8 da afara testat 2 drumuri Deva Galati si Galati Iasi si retur 4 persoane si ace-ul pornit 5,5 cu o viteza de maxim 90 ,la cealanta care am avuto cu motor de 1l lua 5-5,5 afara pana in 90 si undeva la 9-10 daca depasesti 100 ,am mers Roman Galati cu 120-140 4 persoane .Cum am testato am facut plinu si cand am ajuns la destinatie am facut iar plinu restu e matematica.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@someonedan:
Verificã și temperatura apei din circuit la drum întins dupã 10-15 minute(normal între 88-90 grd.C).
Dacã este mai micã decât normalul ,ai termostatul ,,îmbulinat,, și trebuie schimbat.
Și asta este o cauzã de consum mãrit.
Skip ads

  • Grig1989

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salutare! Agila mea are motorul 1.2 16v (Z12XE cred ca ii zice). Consumul minim l-am avut in August, de la Iasi la Bacau, presiune in pneuri 2.5 pe fata si 3.0 pe spate, cand a papat doar 4.9% la viteza constanta de 70km/h. Consumul maxim a fost iarna trecuta, cu -16 grade, cauciucuri uzate si zapada multa. Atunci a luat 11.4%. In mod normal, prin Iasi, vara ia cam 8%, iar iarna intre 9 si 10%.

Sincer, mi se pare ca imi consuma cam mult. Am curatat clapeta de acceleratie acum o luna. Nu a avut niciun fel de influenta asupra consumului, dar motorul merge mai rotund.

Pareri, sfaturi, sugestii?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@Grig1989: Asta este consumul normal.
  • Grig1989

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Ar mai fi ceva care ma nelinisteste de ceva timp: la viteza constanta peste 60km/h sau cum da frigul, acul de la temperatura refuza sa se ridice. Baga caldura, dar nu ca atunci cand e apa la 90 de grade. Am schimbat termostatul si nu s-a rezolvat problema.
Am incercat sa merg turat la drum lung si tot scazuta e temperatura.
Am incercat sa pun un carton/folie/vata minerala in fata radiatorului si nu a fost nicio dferenta. Singurul moment cand a ajuns la 90 a fost pe varf de Transfagarasan si cand am inglodat-o intr-o mocirla si am frecat-o mult si bine pana am iesit.
  • Teo
  • *
  • 33 mesaje
  • din 19 Mai 2006
  • Agila 2001 Z10XE
  • Viseu de Sus
  • Teo

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Viseu de Sus
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Opel Agila 1.0 (motor Z10XE) an 2001, 105.000 km. Bujii originale cred...eu nu le-am schimbat de cand am masina din 2005. Fara nici o eroare in bord de cand am masina.Consum facut de la plin la plin.Tipul de benzina: Petrom Extra 99 ( doar de asta a vazut masinuta de cand e la mine); 125 km cu 8,79 l benzina.Rezulta 7,032 l/100 km.Testul facut in luna august anul acesta.
Drumuri bune!
Skip ads

  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri, intr-adevar, temperatura apei se mentine la 82 - 83 gr. Iar ca viteza, nu am depasit 110 - 115.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cdsoul a scris:1,2 118.000km in oras cred ca ia 7-8 da afara testat 2 drumuri Deva Galati si Galati Iasi si retur 4 persoane si ace-ul pornit 5,5 cu o viteza de maxim 90 ,la cealanta care am avuto cu motor de 1l lua 5-5,5 afara pana in 90 si undeva la 9-10 daca depasesti 100 ,am mers Roman Galati cu 120-140 4 persoane .Cum am testato am facut plinu si cand am ajuns la destinatie am facut iar plinu restu e matematica.

5 liri pana in 90 si 9-10 litri peste suta? Ceva nu e in regula.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Grig1989 dar in Iasi ai drumuri ? Ai numai ceva stradute care culmea merg toate prin zonele centrale strangulate la refuz. Venea impuscatul (ala de a subminat economia nationala) si trasa directive dand din mana si apareau cartiere noi si bulevarde cu 6 benzi. Pai ce vorbim ? Stii foarte bine ca toate bulevardele nu inchid un inel, stai de te depasesc pietonii. In Brasov mergi de rupi, cu 80 in oras, la taxi 1.39lei si la Iasi 1.99. Cat a durat un pasaj la Hala Centrala ? Cat a durat un pasaj subteran la Fundatie ca au bagat beton ca prostii si au trebuit sa-l sparga. Pasarela Tigarete nici acum nu este gata, pana si un egiptean de acum 4,000 de ani intindea o sfoara si nu trebuia demolat un stalp. Dar aia e pasarela ? Va fi un podet !

Consumul se face numai extern la 90-110km/h cu vit V si metoda plin-plin, restul este vrajeala.
Atentie la stilul de condus, una e sa ai permis si alta sa fii sofer. La mers subturat ECU va mari timpul de injectie ca sa nu moara motorul la posesorul de permis, rezultatul e consum mare. Scoate mufa de la throttle body si mergi, poti 1500 ture dar mergi, cine deschide clapeta ca are un arc de mori ? ECU baga benzina de crapi si motorul avid de aer reuseste sa deschida clapeta.

Voi reveni.
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Domnule Dan, pentru ca v-am citit cam toate postarile de pe acest forum, puteti va rog sa emiteti o parere cu privire la temperatura "de lucru" pe care o am eu, respectiv de cca 82 -83 grade, si nu de 89-90 asa cum am citit pe aici? Credeti ca e o problema cu termostatul si se impune schimbarea lui? Va multumesc !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se pune un tester si se vede temperatura motor si se poate activa si instrumentele , se da comanda 80, 90 si vezi daca acul indica corect. Poate fi si din senzor, este la Lidl foarte ieftin si il ai pe viata, bun la orice.
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc, dar e o solutie nu prea la indemana pt mine.... Cel mai apropiat service Opel e la 130 km de mine, iar un service cat de cat mai ok in zona mea e nu doar slab dotat si indoielnic din punct de vedere al rezultatelor (apropo`s, am pus masina la un tester in urma cu o saptamana si e ok, fara nicio eroare), dar e al naibii de scump, iar un tester e exact valoarea termostatului nou... Cat despre senzor, va referiti la cel de temperatura lichid racire? Ca pana la urma il schimb si pe acesta si termostatul, tinand cont ca masina are peste 140 000 km si nu am gasit referiri ca s-ar fi schimbat pana acum... Multumesc !
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Totusi, la 140.000. km, aproape 100% este de vina termostatul.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu esti tare
are la Lidl senzori de temperatura,ma intreb daca au si dantura de pinioane de a-6-a, ca vreau sa pun la masina din semnatura
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR