Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu un opel Astra TD din '98 si pana acuma n-am avut probleme desi are multi kilometri (416.000) , dar de cateva luni au inceput sa se tina lant ( mers cu trepidatii in ralanti, scoate fum negru , nu mai trage , consuma mult). Am curatat valva EGR, am "facut luna" admisia, curatat turbina, schimbat filtre ( absolut toate) , curatat injectoare, verificat toate furtunele din circuitul vacumatic. Problemele au disparut, masina merge bine , cu exceptia trepidatiilor la relanti, mai ales daca motorul e cald. A cam scazut si eficacitatea franarii , de aceea ma gandesc , ca, ar putea avea o influenta si pompa vacumatica si/sau sonda lambda. La diagnoza nu s-a gasit nici o eroare (diagnoza la reprezentanta Opel) , asa ca ma poate ajuta cineva cu vreo informatie? Pompa vacumatica pentru modelul meu de masina depaseste 300 euro si na-s vrea sa o schimb daca nu e cazul.
Inca ceva : scuza daca n-am postat unde trebuie!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cam cum crezi ca ar putea influenta, pompa de vacuum si sonda lambda, franarea? Ai verificat integritatea circuitului de gaze pe admisie? De exemplu la cei care au intercooler pe admisie, daca se sparge un furtun de racord, scoate fum in draci si consuma.
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pai, la modelul meu de motor, pompa vacumatica are doua cai de absortie (cred) adica una de la EGR si alta de la servofrana . Este amplasata in capatul axei cu came , are un orificiu central prin care trage intermitent ( prin furtunasul de la EGR, se vede daca tii degetul pe furtun cand e scos) si alt orificiu radial prin care e conectata cu servofrana , are si o supapa unisens acolo. Nu sunt sigur daca prin furtunul care merge la EGR trebuie sa traga sau sa sufle , sau daca nu merge in parametri si imi blocheaza cumva EGR-ul . Am sa pun o fotografie cat de curand posibil . Motorul este 1,7 DTL si spre deosebire de altele similare, chiar si de generatie mai noua, era destul de "nervos" pentru cei 74 CP pe care îi are. Dar acum a "obosit " un pic.
Va rog in continuare sa ma ajutati !
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Rezolvat! Am schimbat pompa de vacuum si totul s-a rezolvat.
  • Danny91

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2012

  • Mesaj Privat
LDivora a scris:Cam cum crezi ca ar putea influenta, pompa de vacuum si sonda lambda, franarea? Ai verificat integritatea circuitului de gaze pe admisie? De exemplu la cei care au intercooler pe admisie, daca se sparge un furtun de racord, scoate fum in draci si consuma.

Sonda lambda, intr-adevar, nu influenteaza franarea... dar pompa de vacuum , sau mai degraba lipsa vacuum-ului din instalate afecteaza grav faranarea! Va spun, am patit asta pe pielea mea.... mi s-a fisurat furtunasul acela rigid de la vacuum la servo, chiar langa supapa unisens...si aveam pedala de frana tare ca piatra! Deci... conteaza!
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR