Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Alexandru Vlad

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Are vreo importanta cantitatea de benzina pe care o ai in rezervor iarna? Adica porneste mai usor daca ai rezervoru aproape plin?Rolling Eyes




(Edited) King of the road : Fara topicuri gen "Salut", "am o intrebare", etc. (Vezi regulamentul forumului pentru mai multe detalii)

Skip ads

  • starter666

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LEx
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
salut! nu are nici o importanta .. parere mea !! oricum cand trage benzina prin teava trage la fel si daca ai 5 litri si daca ai 20 litri .. !! nu are importanta ..
  • kapp

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
atata timp cat este benzina la gura pompei e ok.. era alta idee cu benzina putina in rezervor ca se facea condens si apare apa in benzina..
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca era motorina da, e bine sa mergi cu mai multa in rezervor iarna, dar in cazul benzinei nu are importanta
Skip ads

  • duradarius@masini.ro

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Baia de Aries (Alba)
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Dezavantaje Benzina putina in rezervor :

1. Condensul - "apa in benzina"
2. Amorsarea pompei de benzina se face mai incet si "mai tarziu" .
3. Antrenarea mizeriilor de pe fundul rezervorului in pompa de benzina .
4. Nesiguranta km de maine ....

Mentionez ca si la motorina sunt aceleasi dezavantaje numai ca daca pompa de motorina trage aer fals ... e grav ,... trebuie aerisita instalatia ... alta lucrari in plus , nervi si .. etc...
Avantaje : 0

Darius
  • Alexandru Vlad

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc mult tuturor!
Wink
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
darius are perfecta dreptate..sigur ca sunt dezavantaje..cele mentionate de el plus ca se simte la puterea motorului (nu semnificativ dar se simte...e vorba de presiunea exercitata prin insasi cantitatea de benzina (pompa de benzina va trage mult mai usor etc.).


@kapp: ideea cu condensul este cat se poate de adevarata...
asa ca cel mai bine e sa mentineti cat mai multa benzina in rezervor (eu, de exemplu, fac abstractie ca am rez de 60litri si cand ajunge la jumate, consider ca e pe "rosu" si realimentez, in limita posibilitatilor.
asta pt ca am patit-o sa raman fara benzina (pe DN1 ..culmea..la 500m de benzinaria MOL, pe pod Otopeni , in rampa...cu o mare coloana in spate..ma rog mai e o faza care am omis-o:

datorita pozitie pompei de benzina , cel putin la vectra, atunci cand esti in rampa sau pe un drum inclinat spre dreapta, benzina tinde sa se indeparteze de gura pompei.

uite asa am patit-o eu, in loc sa alimentez la Luk-ul din Baneasa, am zis ca pun de la MOL, dupa pod, desi cred ca mergeam pe ultimii mililitri Sad si desigur urcand podul Otopeni m-am trezit frumusel cum se opreste motorul...
  • axl666

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Dar care e faza la diesel? Cata motorina e recomandata sa existe in rezervor la temperaturi scazute ca sa nu fie probleme? Un sfert de rezervor, de exemplu e bine?
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ar fi mai multi factori care ar putea influenta cantitate recomandata, ca spre exemplu concentratia de parafina din motorina, locatia de unde este "achizitionata" motorina - calitativ, impuritatile aflate in rezervor (condens-apa) si poate si altii pe care eu nu ii stiu. ce am aflat si eu din discutii purtate intre posesori de diesel este ca ar trebui sa fie undeva cam la un sfert - o treime de rezevor ca sa nu ai probleme iarna, dar pana la urma nu e o regula - mie mi-a facut probleme si cu rezervorul aproape plin
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Apa din benzina se rezolva usor: la un rezervor plin se pune un litru de alcool si nu mai ai treaba. Asta doar iarna si cat mai rar posibil ca omori motorul...
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
la motorina nu ma bag ca nu am tangenta cu dieseluri. dar tot e bine sa ai suficienta.
apropo..sunt motoare ale caror pompe de benzina se dezamorseaza la zero carburant si am inteles ca acolo ramai, chiar daca ai 20litri in canistra si unele care nu au nici pe dracu (gen C18NZ). mai e si dieselul de 1.7. Scrie info asta chiar in manualul din fabrica al astrei de ex. (cel putin eu am citit faza cu dieselul la ghidul utilizatorului la o astra nou nouta care a cumparat-o. era o lista cu motoarele care au probleme si care nu).

@axl666, gabonne, alexvlad etc:
Oricum, ar fi de apreciat daca ati adauga si detalii pe scurt despre masinile voastre in semnatura, e cam aiurea sa ii vorbesti unui forumist cu diesel despre benzina etc....
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
alex_arhire a scris:Apa din benzina se rezolva usor: la un rezervor plin se pune un litru de alcool si nu mai ai treaba. Asta doar iarna si cat mai rar posibil ca omori motorul...


Depinde cit de frig este.
Pentru ca daca e frig tare, minus 10 risti sa inghete apa din alcool.
Eu am patit-o anul trecut si am scos benzina din rezervor dupa ce pusesem 1 litru de alcool tehnic.
Era ca o mizga... care s-a limpezit cind am dus-o in casa.

Cel mai bine e sa tii rezervorul mai mult plin.
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
off topic: pt b28cxh - m-am conformat cerintelor forumului dar pentru cine era interesat se putea vedea in "masina mea".
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ce am constatat la a mea (cred ca e valabil si pt restul): plutitorul de benzina de afla undeva in stanga rezervorului. Daca las masina parcata pe bordura sa zicem, inclinata pe partea stanga, indicatorul de benzina din bord se mai ridica un pic... Tind sa cred ca si pompa e tot pe stanga...deci, daca ai putina benzina, las`o pe stanga si o mai pacalesti putin..... Very Happy
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
nu cred ca e o regula de avea cat mai multa benzina sau motorina in rezervor,doar sa nu ai pana in 5 litri,atunci intr-adevar exista mai multe sanse ca,combustibilul sa se degradeze si sa nu mai fie de calitate,datorita apei,mizeriei si etc,iar pe ger s-ar putea sa apara problemele.Mai mergeam si eu pana se aprindea becul,dar acum merg numai cu plinul si cum scade acul putin,fac din nou plinul si tot asa...mereu te simti altfel la volan cand stii ca ai plinul facut,in plus sansele sa-ti faca probleme la pornire sunt aproape inexistente.
  • adionutz

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2006

  • Mesaj Privat
parca topicul asta e exact pt masina mea. cred ca am o pb la pomba de benzina. atunci cand am rezervorul jumatate masina porneste greu si am smucituri in mers. daca alimentez zici ca e alta masina. am fost la service si mecanicii ziceau ca pozitia pompei nu li se pare prea ok. pare ca nu ar fi pompa originala. ziceau ca sta mai sus. voi aveti vreo explicatie?
  • mihalceanu_marian

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
adionutz si eu am aceeasi boala ...daca scade nivelul benzinei din rezervor su 75% si benzina e de 95 nu mai porneste la prima cheie si simt si un merg neregulat in mers.........cred ca e pompa de vina sau condensul din rezervor nu stiu sigur, la service cand am fost cu ea nu face deloc nici o faza parca simte ca vreau sa o bag in reparatii tu ce motor ai?
  • adionutz

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2006

  • Mesaj Privat
eu am z16se
  • C0r$aru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Si eu patesc acelasi lucru. Dupa ce scade sub o treime porneste la cheie, cu 2 3 secunde mai greu decat la plin, insa simt o pierdere de putere fata de plina si are un mers ciudat uneori daca nu o tin putin turata. Corsa b x14sz. Plua ca papa cam multisor. Iarna asta mai ales.
  • mihalceanu_marian

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mie imi consuma si acum ca si asta iarna adika motor z12xep consum 9.6 la 100km
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR