Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Schimband filtrul de polen am observat defectul la clapeta de recirculare aer.
In partea stanga unde este actionata de motoras este distrusa in totalitate. Am luat in calcul inlocuirea ei. Problema este ca motorasul faceo cursa de aproximativ 540 de grade, practic o misca cu mult peste o rotatie completa, cazul in care el ar trebui sa o miste ceva mai putin de 90 de grade dupa cum este suportul clapetei.
Am inteles ca se poate programa sa se scurteze cursa? Cum se face si daca se poate programa si din op-com?
Va multumesc!

PS masina este cea din semnatura
Skip ads

  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
El face invarte mult doar atunci cand nu simte ca poate sa inchide clapeta. De asta el se invarte 540 de grade.
Odata pusa clapeta noua, el face doar o rotatie , si se opreste singur !
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Bun dar cum s-ar explica atunci faptul ca pe cea originala a facut-o praf?
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Estre o greseala de fabricatie, s-au schimbat clapete pe garantie, daca masina mai beneficia de garantie. Un motoras prea puternic pentru cum era construit ansamblul clapetei. Daca o sa comanzi pe original kit-ul de inlocuire o sa vezi ca au modificat niste subansamble din angrenaj astfel incat plasticul sa nu mai cedeze. Daca cumva gasesti pe la dezmembrari da-mi si mie te rog coordonatele celor de unde cumperi, ma intereseaza si pe mine, ca si la mine e rupta si vreau sa o schimb.
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, forta de inchidere se poate calibra cu Tech2, sau se poate face o modificare sa nu o mai forteze.
http://www.astra-h.ru/zaslonka.html
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Stii cumva daca se poate si cu opcom?
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca se poate.
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
As avea si eu o mica nedumerire: In momentul in care se aprind martorii de bord, din zona grilei centrale de ventilatie, sau un pic dreapta se aude un sunet ciudat, ca si cum un motoras sau ceva incearca sa se miste/invarte. Cum am pornit motorul, gata zgomotul. Sunetul este specific celui cand se apasa butonul de recirculare aer. Mentionez ca nu am probleme cu aerul conditionat sau recircularea in sine...ce ar putea fi?
Skip ads

  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Este rupt axul clapetei si motorasul merge in gol (aproximativ 10 secunde)> Zgomotul respectiv ar trebui sa se auda si cand opresti motorul si scoti cheia din contact.
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
La oprirea motorului nu se aude. Este scump acel motoras/greu de schimbat? daca gasesc in dezmembrari, conteaza modelul de pe care vine? adica se poate pune si de pe alta motorizare decat a mea?
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Problema nu este a motorasului, sau mai bine zis, din cauza faptului ca nu este calibrat corect, forteaza in plasticul clapetei, plastic ce cedeaza la un moment dat, si motorul se invarte in gol. E un link mai sus pt un site din Rusia. Ai acolo toate detaliile la ce ai de facut. Nu este foarte complicat, dar volumul de munca e consistent si este nevoie sa desfaci multe repere (torpedou, aeroterma, stergatoare, plasticul de sub stergatoare etc.) si trebuie sa umbli cu grija prin unele locuri. La dezmembrari se gaseste (cred). Clapeta, ca si motorasul, este reper comun pt Astra H si Astra G, care au sistemul Delphi pt aer conditionat. Si eu caut asa ceva, ca si a mea este rupta. Am cautat pe aici pe site dar nu am gasit. La dezmembrari nu am ajuns, doar am trimis cateva mailuri care nu au primit raspus. Daca ai drum pe undeva pe la vreun parc de dezmembrari da-mi si mie te rog de veste, poate continuam discutia in privat.

Eu am desfacut clapeta si pot sa iti dau detaliile de care ai nevoie Wink.

Bafta
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sa dau si eu niste telefoane si te anunt. Din ce am mai vb cu niste oameni pe la un service, ei mi-au recomandat un centru de dezmembrari din Cluj/Oradea, nu mai stiu. Sa caut telefonul lor si ti-l dau. Poate gasesc totusi prin Bucuresti. Pe la Stefanesti am inteles ca ar fi un centru mai mare.
Skip ads

  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
OK, daca afli ceva sa imi zici si mie te rog. Pretul ei ar fi undeva pe la 30 de lei (doar clapeta, fara altceva).

Bafta
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
De ce nu cautati voi tutorialul de pe acest forum, care va ofera mai multe solutii viabile, fara a cumpara mai nimic?
Linkul este acesta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=69840
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa va prezint o metoda de a repara clapeta de recirculare aer la ASTRA H pe care am facut o acum o saptamana. O consider foarte ieftina si foarte rezistenta, si chiar simplu de facut.
Din pacate nu am facut foto si atunci cand am demontat o, precizez ca nu este nevoie de desfacut stergatoarele si scoasa masca, totul se face prin spatele torpedoului(pozitii fff inconfortabile).
Sa revin la modul efectiv de reconditionare a clapetei.
Scule si materiale necesare: pistol de lipit sau letcon, patent, un cuter, un ac mare, un metru de fir UTP (asta mi s a parut cea mai moale si usor de lucrat cu ea), BISON EPOXI METAL.
Am procedat astfel: cu patentul am inchis fisura penru ca axul largise destul de mult si cu letconul am modelat plasticul pe deasupra fisurii pentru ai da forma initiala. Am decupat cu cuterul buretele pe ambele parti cum se vede incercuit pentru a se vedea gaurile, am dat 5 gauri la distante aprox. egale (nu recomand mai multe slabeste stuctura) cu acul incins de letcon.

Am legat sarma la prima gaura de la exterior si am plecat cu matisatul si din aproape in aproape puneam letconul pe sarma si o scufundam in plastic aprox. 75%. Se ajunge in partea dreapta si se intoarce cu al doilea rand in puncul de unde am plecat.(este suficient doua randuri de matisare. daca nu intra sarma pe gaura la al doilea rand se ajuta cu letconul tinand pe sarma pana isi face loc. aveti grija sa lasati decupatura neacuperita penru a nu avea probleme pa montare si sa nu intre motorasul, eu am acoperit cam jumatate din ea si am preferat sa mai scurtez din splintul de pe axul motorasului decat sa pierd din rezistenta lucrarii)

Se inveleste cu un strat consistent de rasina EPOXI si se lasa la uscat minim 12 ore.

Cu siguranta nu se va mai plesnii este practic imposibil, prin absurd daca s ar rupe o va face cu tot coltul clapetei Very Happy
Intradevar motorasul are o forta fff mare pentru ce trebuie sa faca el.
Sper sa va fie de ajutor. Daca aveti nelemuriri ma gasiti la 0724 220 774
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cam asa am reparat-o si eu prima data, doar ca dupa un an s-a rupt din alt loc (vezi poza). Ca sa nu mai ai treaba, trebuie inseriata o rezistenta pe alimentare, care sa limiteze forta de apasare. Am mai scris pe aici de ce este nevoie.

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cam asa arata clapeta dupa operatie.

Asa arata inainte de operatie:
Explicatiune: platbanda din inox ce se modeleaza dupa diametrul clapetei ce va veni prinsa in 2 pocnituri. In locul celor doua pocnituri se poate pune un surub cu piulita fara nici o problema.
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Se mai potrivesc si cele de la Astra G indiferent de actionare (Delphi, Behr). Clapeta estecla fel doar mecanismul de actionare difera.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Stie cineva, daca scot pur si simplu mufa de alimentare de la motoras voi avea ceva erori in bord? Eu oricum merg permanent cu ea deschisa.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu vei avea nici o eroare pe bord.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR