Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns. O sa-i scot mufa pentru ca motorasul ala invarte toata noaptea si papa bateria, mai ales acum ca vine sezonul rece.
Skip ads

  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Fratilor, imi poate spune si mie cineva cum se scoate nenorocita aia de mufa de la motorasul clapetei? M-am chinuit o ora, mai aveam putin si scoteam motorasul cu totul si mufa tot n-a iesit...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu unul ca si tine nu am reusit sa scot mufa si am ales sa tai tai firele. Se pot lipi alea mai apoi.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca solutia asta o voi adopta si eu. Am tras atat de tare incat se misca pana si ventilatorul ala, dar mufa nimic... Are o clapeta mica, am tras de ea, am impins dar tot nimic, nu vrea sa iasa si gata Sad
E suficient sa tai un singur fir si gata, nu mai e alimentat motorasul.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Exact, tai un fir si izolezi ambele capete cu banda izolatoare.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat prin taierea unui fir. Mufa respectiva s-a dovedit a fi mai puternica decat mine Smile)
Acum am scapat si de zgomotul acela deranjant si de consumarea inutila a bateriei.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu te-ai gandit eventual sa repari si clapeta?
  • motorman_65

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sal
acea mufa, pentru a nu se deconecta singura din intimplare,este prevazuta cu o ,,piedica'',care daca nu este deblocata cu un varf de surubelnita, nu ai nici o sansa.
la fel m am chinuit si eu.
succesuri!

p s :motorasul clapetei functioneaza atat timp cat este contactul pus.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@motorman_65 - Te inseli, clapeta de recirculare functioneaza si cu cheia scoasa din contact daca este este rupta acea bucata de plastic unde intra axul motorului.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
motorman_65 a scris:sal
p s :motorasul clapetei functioneaza atat timp cat este contactul pus.

Cand o sa se rupa si a ta o sa vezi ca merge si fara contact Wink
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sustin ca nici la mine nu mergea fara contact. Cand puneam contactul incepea sa se auda cum lucreaza. Si apropo de mufa de la motoras, eu am reusit sa scot mufa fara sa tai firul numai dupa ce am desfacut motorasul din cele 2 suruburi. Trebuia sa incercati asta. Siguranta mufei este undeva pe deasupra si nu prea ai cum sa ajungi la ea asa usor.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@horaa: Nu m-am gandit sa repar clapeta pentru ca nu o folosesc niciodata pe recirculare, asa ca nu ma deranjeaza absolut deloc ca nu mai functioneaza.
@motorman_65: Clapeta functioneaza cu contactul pus doar daca vrei sa apesi pe butonul dedicat si sa o inchizi/deschizi. Daca insa ai ceva probleme cu ea si e rupta, motorasul fiind alimentat permanent cu curent, va invarti continuu. Asta m-a scos si pe mine din minti ieri. Pana acum mai bazaia, mai tacea, insa ieri am avut ceva de facut prin curte, in apropierea masinii si timp de o ora si ceva motorasul ala a invartit continuu ca nebunul, fapt ce m-a determinat sa iau masuri Smile Ce auzi tu cand pui contactul sunt clapetele din bord care se deschid. Acolo asa e normal sa faca, se inchid dupa ce opresti motorul si se deschid la pornire sau la deschiderea masinii.
Pana la urma nu e dracul atat de negru, firul ala pe care l-am taiat poate fi lipit foarte usor in caz ca ma hotarasc vreodata sa repar clapeta. Oricum, pentru cei care au probleme cu clapeta, aceasta ramane cea mai ieftina si rapida metoda de remediere.

LE: Din curiozitate, ce fel de siguranta are acea mufa deasupra si cum arata? Eu am tras de clapetuta aceea gri pana a iesit de tot insa mufa tot nu a vrut.
Skip ads

  • motorman_65

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sal
eu am folosit clapeta pe recirculare, e buna in diminetile geroase, ajuta sa se incalzeasca mai repede habitaclul.nu o foloseam decat pana atunci cind incepea sa se abureasca si apoi treceam pe aer de afara. vreau sa ma apuc s-o repar, trebuie demontata jumate de masina pt asta...(asa am inteles de la cei care au trecut prin asta).voi vedea ce pot face.
numai bine.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu trebuie demontat decat topedoul si motorul ventilatorului. Cine face treaba asta desfacand grila de la stergatoare nu are ce face. Da fiecare face cum il taie capul, conditia de bun simt sa nu pretinda ca doar el face bine cum face!
  • motorman_65

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut
multumesc tuturor care au participat la aceasta discutie. ideile(parerile) au fost foarte folositoare. pe baza lor , am reparat clapeta de recirculare. stau la dispozitia doritorilor cu eventuale lamuriri.
bafta tuturor.
  • Rusu23

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2013

  • Mesaj Privat
pai si nu vrei sa ne spui cum ai reparat-o ?
  • motorman_65

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
exact cum au postat ceilalti colegi, am urmat indicatiile lor....
  • Missa

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara , am deschis aceasta discutie deoarece am cautat si nu am gasit ceva asemanator.
Am avut probleme cu caldura in habitaclu , nu baga deloc , multi au zis termostat-calorifer infundat , etc., dar s-a dovedit ceva simplu ,capatul clapetei ce deschide caldura era rupt . Aici intervine bizarul , cand mi-au spus la service cat costa rezolvarea problemei cu desmembrat bord ......etc .m-a luat cu inima . M-am hotarat sa vad ce pot face . Am desfacut plasticul de la pedalier sa am acces la motoras , am desfacut cele trei suruburi , l-am extras , cu un patent cu cioc am scos capatul rupt am clapetei si am confectioanat altul.
Am studiat modul de functinare al motorasului , sa-l pot monta corect , cel mai bine pe inchis si gata mi-am tratat si boala de inima . Merge perfect , inchide , deschide si toata treaba a durat cred ca 1 ora.
  • neomirceac

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut Missa,

Am citit postul tau si am urmatoarea problema: Pe Astra H-ul meu se intampla sa imi "ramana" blocata clapete de aer cald/rece pe rece. Adica opresc motorul cu aerul pe cald, iar dimineata fara sa umblu la temperatura, acesta nu mai "vrea" sa se incalzeasca.... Solutie la acesta problema am gasit sa ma joc eu la rotita sa il duc la rece (Lo) si apoi sa revin la temperatura dorita.

Acesta solutie nu este una de durata fiindca mai uit sa fac acest proces si inghet in masina plus ca in felul acesta este posibil sa agravez situatia.

Crezi ca umbland la acel motoras deasupra pedalierului as putea sa aflu/gasesc solutia?

Toate cele bune,
Mircea
  • Missa

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua domnu Mircea , este normal sa gasiti clapeta pe aer rece , la scoaterea cheii din contact clapeta se inchide , nu stiu de ce dar daca ascultati se aude bozaitul in bord , toate se duc intr-o pozitie de repaus cred . la pornire ar trebiu sa sa revina la setarile personale ale fiecaruia ,dar probabil , cum era si la mine , se deschidea cand vroia , umblind la buton si crescand de la LO in sus treptat se deschide dar eu zic ca nu pentru mult timp. De ce ? Capul clapetei este rupt , ele nu se reteaza uniform , crescand treptat temperatura motorasul urca pas cu pas si probabil agata si clapeta si o deschide . Dimineata la pornire fiin reglat la 24 grade motorasul pleaca direct pentru 24 grade care cred ca este maxim deschide ,mergand continuu scapa clapeta . Mai arat ca acel motoras este mic dae are reductor , deci este fortos , nu poti sa-l tin cu mana cand se invarte .Nu cred ca am explicat prea bine .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR