Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • marco_dnc

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Stii sigur ca este de la segmenti?Ai facut test de compresie?
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa fie de la semeringurile de la supape... fa test de compresie si daca este ok atunci problema este de la semeringuri
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2013

  • Mesaj Privat
nu stiu sigur tocmai si de aceea nu imi sustin parerea pentru ca nu am facut testul de compresie nici nu stiu unde sa il fac, am tot cautat in pitesti si nu gasesc pe cineva care sa stie sa il faca, daca se poate sa imi dati cateva valori de compresie ca poate am sa gasesc si sa ma duc cu lectia invatata sa nu fiu pacalit.stima
  • marco_dnc

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel, intre 11 si 14 bari.Sunt multi care au facut segmentarea, au schimbat simeringurile de supape, dar la montare mecanicul nu a pus tachetii si culbutorii in locul de unde au fost desfacuti.Au fost piesele amestecate intre ele (tachetul de la pistonul 1 a ajuns cu culbutorul de la pistonul 3, montat pe pistonul 4) de aici rezulta consumul mai mare de ulei ca inaintea segmentarii.
Skip ads

  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai da se potrivesc de la un piston la altul?
  • marco_dnc

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Se potrivesc.
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare pentru cei care au desfacut un Z16SE. As vrea sa stiu daca se poate umbla la arcul supapelor fara a demonta axul cu came. Iese culbutorul prin presarea supapei cand cama este sus? Dar arcul supapei are loc intre cama si coada supapei pentru afi scos?
Intreb deoarece vreau sa schimb simeringurile supapelor fara demontarea chiuloasei si fara prea multe alte demontari.
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu prea cred colegu, nu e sufiecient spatiu una la mana si e mai deficil sa scoti simeringurile alea care se intepenesc bine!
Skip ads

  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Nu mai raspunde nimeni?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
era cineva pe forum care spunea ca se pot scoate dar ai nevoie de niste scule si ceva indemanare dar mai ales rabdare si nervi de otel...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, se poate. Am vazut mecanic facand asta. Da' avea o scula speciala, cu care facea parghie ....
  • Alexander18

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Stie cineva un mecanic bun in Timisoara? Vreau sa fac si eu o segmentare la Opelul meu. Multumesc!
Skip ads

  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Azi am desfacut capacul de plastic de la axul cu came pentru a vedea daca pot schimba simeringurile de la supape fara sa scot axul. Se pare ca se poate dar am gasit o problema si anume ultima cama, cea situata spre bobina are uzura cam mare si nu stiu motivul deoarece celelalte nu au uzura deloc. Am mai gasit exact in "varful" camei ciupitura (lipsa de material) care nu ar fi trebuit sa fie acolo. Acum nu stiu de unde poate fi dar dupa cu arata ar fi un por din turnare. Cred ca acesta a cauzat uzura la culbutor si uzura din acesta adancinduse a creat acea uzura mare pe cama.
Acum as vrea niste pareri, sa mai merg asa pana la o eventuala schimbare a axului pentru ca masina merge bine, tachetii nu bat si alte probleme nu am in afara consumului de ulei care este de 4l/10000 km indiferent de uleiul cu care am mers pana acum (0w40, 5w40 sau 5w50).

In poza 3 si 5 se vede porul in materialul camei iar in ultimele doua poze se vad alte came care sunt aproape perfecte. La o privire atenta in poza 3 chiar si cama de langa cea cu pricina se vad niste puncte mici (pori) in material. Halal CTC chiar si in Germania la momentul fabricarii axului.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Motivul uzurii poate fi blocarea tachetului hidraulic...si lipsa ungerii. ( canale infundate ...ulei necorespunzator...folosirea de aditivi in ulei )
Despre pori nu stiu ce sa zic. Am vazut la multe motoare mici pori pe axele cu came ...inclusiv la al meu.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Problema motoarelor de Opel este blocarea compensatorilor hidraulici,aia s-a intamplat si la tine si de aceea s-a uzat asa mult cama respectiva,acei pori sunt la toate axele cu came fonta din care sunt turnati mai are asemenea neregularitati.Daca mergi asa s-ar putea sa se uzeze mai repede cel mai bine ar fi sa schimbi axa cu came,culbutorii unde au frecat camele si sa golesti/cureti toti compensatorii,cauza nu este de la canale de ungere s-au defect de fabricatie.
Ca sa te convingi verifica pe fiecare piston cu el in compresie in PMS daca atunci compensatorii acolo nu tin culbutorii lipiti pe dosul camei lasadu-le fara ungere.
Asta este boala lor la 8v mostenita si de 1.5 de la Daewoo...blocarea tachetilor si uzura camelor ori arderea supapei....daca era de la presiune ulei aveai zgomot si uzura la toate camele.
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Buna ziua, imi cer scuze ca ma bag intr-o discutie despre consumul de ulei la motoarele pe benzina, eu am motorul de 1.7 dti, dar consum ulei (0,8 - 1 l/1000 km) si am simtomele celor descrise aici, in aceasta sectiune de motoare pe benzina.
Am obsevat ca daca merg putini km fara sa ating temperatura optima de functionare a motorului, (adica doar 2-3 km), la urmatoarea pornire a motorului scoate fum albastru, care dispare abia cand motorul atinge temperatura de 80-85 grade. Daca merg 7 km si motorul se incalzeste, la urmatoarea pornire nu mai scoate fum albastru pe esapament. Din aceasta cauza merg doar in conditiile in care o incalzesc bine, dar indiferent ca vad fum in spate sau nu, la aproximativ 1000 de km completez aproape 1 litru de ulei. In speranta unor raspunsuri sau pareri, va multumesc anticipat!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pareri;
1. verifica atent jocul axului turbinei si tubulatura de presiune sa nu ai surpriza sa gasesti intercoolerul plin de ulei.EGR-ul inchide?
2.cauta atelier capabil sa masoare compresia la rece /cald si sa interpreteze valorile sa-ti spuna in ce stare sunt segmentii.
3.cauta eventuale pierderi motorul asta are multe locuri pe unde musteste uleiul,
4.o diagnoza sa stii ce cantitati de motorina da saracia aia de valva de debit daca e blocata pe 8-9mg in loc sa faca corectii iar e rost de fum .
dupa ce stii toate astea ,si primesti eventual o estimare de costuri,poti incepe reparatia eu din cate motoare am desfacut camasile aratau impecabil s-au pretat la schimbat segmentii.
Culoarea albastra a fumului arata ca e ulei ars in camera de ardere ,cauta cauzele cu atentie ca la motorul asta ai de schimbat multe pe langa piesele de baza la o segmentare,saibe retur injectoare,garnitura capac,garnitura injectoare,garnitura portaxa ...si ar fi cam scump sa faci o estimare la inceput sa te trezesti cu dublul sumei din alte prostii adunate .
P.S. Era sa uit nu neglija mecanicul,meseria asta o face multa lume din auzite ori de pe net cu rezultate dezastruoase .
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult pentru sfaturi, acum cateva luni am schimbat la service-ul Augsburg Militari, racitorul de ulei si mi-au verificat turbina, tubulatura si intercoolerul, si parerea mecanicului a fost ca-i ok, dar la EGR nu s-a uitat. Motorul este curat nu are scurgeri pe nicaieri.
In alt service unde am reparat alternatorul (tot acum cateva luni) expunand unui mecanic problema mea cu fumul albastru, si-a dat cu parerea ca el ar verifica injectoarele ...
O sa caut un atelier, si o sa ma axez pe punctele 2 si 4 din raspunsurile date de dvs., va multumesc
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
In aceste zile, fiind posesorul unui z16se, am verificat un fenomen pe care il banuiam ca se intampa referitor la consumul de ulei la aceste motoare. In zona in care am serviciul, fiind o zona colinara, cea mai mare parte a drumului la coborare (care insumeaza cam 3-4 km) o faceam in in mare parte in frana de motor stiind ca este mai bine asa decat in ralanti si sa tot calc frana. Ce am constatat: in tot acest timp atunci cand masina circula in frana de motor, depresiunea creata pe admisie "trage" in motor o mare cantitate de ulei pe la simeringurile supapa daca acestea sunt defecte. Dupa 5 zile de mers astfel mi-au disparut din motor cam 400 gr ulei in numai 300 km. Urmatoarea saptamana am schimbat foaia mergand pe acelasi traseu dar de data aceasta in viteza 2-3-4 dar cu motorul turat putin incercand cat mai putin sa merg in frana de motor. Consumul de ulei dupa o saptamana , inclusiv dupa un drum de 120 km in alta parte, si dupa un total de cca 900 km este 0. Am ajuns astfel la concluzia ca s-ar putea sa fie o metoda de constatare a starii simeringurilor. Astept si niste pareri avizate. Va multumesc.
Faceti o comparatie si dativa seama cat ulei este absorbit daca simeringurile arata ca cele ale colegului care le-a expus aici:
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=60
  • chauvin70

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pentru moroshanu... Salut! Am un opel astra g 1,6 16V z16xe din 2001. Am si eu o problema, masina trage greu, are trepidatii, si da in nas cand ma dau la ea, martorul motor este aprins si in viteza a4a dupa 2000 de turatii incepe sa palpaie..prima bujie este inagrita si umeda plus ca masina merge in 3 ca nu da scanteie la acea bujie.... la diagnoza a iesit rateu cilindru 1.... la radacini au zis ca este bobina de inductie ( am facut constatarea la ei)... m-am dus la un alt service sa o pun una noua si are aceleasi simptome.... dupa ceva verificari cei care au pus bobi a au zis ca de vina este ecu..... m-am dus la un al 3lea service si a verificat mai tot inclusiv ecu si au ajuns la concluzia ca trebuie segmentata.... nu am observat sa am pierderi de ulei ca verificam saptamanal.... fum nu scoate.... sa a7be legatura bujia umeda si inegrita cu segmentarea?.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR