- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- billyd
- **
- 144 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra y17dt
- Bucuresti
billyd
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
Multumesc pentru imagini. L-am desfacut nu era crapat dar, am gasit ulei destul de mult pe furtun . Am verificat nivelul de ulei pe joja si arata cu aproape 1 cm peste limita max. Am desfacut surubul de la baie si am scos cam 500ml adica pana la nivelul max de pe joja. Acum parca nu mai scoate chiar atat de mult fum. Am vazut in schimb ca pe capaul de plastic in dreptul injectorului 2 de la dr la stg ulei. Celelalte erau uscate. Sunt garnituri din clingherit ovale cred. Si consumul imi pare mai ridicat.
mardale
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
@mardale, era intrebare sau afirmatie?
Daca era intrebare, NU, nu are nici un efect negativ. Singurul lucru nasol este iarna. Motorul se incalzeste o idee mai greu (dar nu foarte mult) si s-ar putea sa te trezesti cu eroare daca mergi constant cu ~2000 rpm (nu e cazul meu ).
Sunt simeringuri. Sunt din cauciuc si pe injectoare au ceva gen arc (exact cum este un simering, cu diferenta ca acel "arc" este "integrat" in cauciuc, nu se vede).
Daca era intrebare, NU, nu are nici un efect negativ. Singurul lucru nasol este iarna. Motorul se incalzeste o idee mai greu (dar nu foarte mult) si s-ar putea sa te trezesti cu eroare daca mergi constant cu ~2000 rpm (nu e cazul meu ).
billyd a scris:Multumesc pentru imagini. L-am desfacut nu era crapat dar, am gasit ulei destul de mult pe furtun . Am verificat nivelul de ulei pe joja si arata cu aproape 1 cm peste limita max. Am desfacut surubul de la baie si am scos cam 500ml adica pana la nivelul max de pe joja. Acum parca nu mai scoate chiar atat de mult fum. Am vazut in schimb ca pe capaul de plastic in dreptul injectorului 2 de la dr la stg ulei. Celelalte erau uscate. Sunt garnituri din clingherit ovale cred. Si consumul imi pare mai ridicat.
Sunt simeringuri. Sunt din cauciuc si pe injectoare au ceva gen arc (exact cum este un simering, cu diferenta ca acel "arc" este "integrat" in cauciuc, nu se vede).
mardale
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat