Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dannutz

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
am o astra g y20dth,azi am observat ca jos la intercooler furtunului ii lipseste un colier.am vrut sa il pun dar in momentul cand am scos furtunul a inceput sa curga un fel de ulei.E gravvvv?
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
In mod normal in intercooler nu trebuie sa fie ulei , dar , la un motor cu km multi la bord , in timp se strange ulei provenind din capacul de la culbutori si ce mai scapa lagarele turbinei , parerea mea este sa nu-ti faci griji mai bine da jos intercoolerul spala-l si pe la primavara verifica-l iar daca gasesti ulei in cantitati mari , atunci poti sa-ti faci griji.
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Mai ajunge ulei in admisie shi de la recuperatorul de gaze din carter, ceea ce ma face sa cred ca e normal sa fie shi ceva ulei acolo!!
Bafta multa!!!
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Eu am de vre-o luna in partea de sus a intercoolerului scurgeri de ulei . Practic la imbinarea dintre metal si plastic . Eu cred ca nu e normal sa fie ulei si nici presiune . Am incercat sa strerg dar apare iar . Oare se pierde putere de la motor . Si ce sfat imi dati . Apropo un intercooler sh la un pret bun .
Skip ads

  • apachée

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
alexandrv_b a scris:Mai ajunge ulei in admisie shi de la recuperatorul de gaze din carter, ceea ce ma face sa cred ca e normal sa fie shi ceva ulei acolo!!
Bafta multa!!!

E periculos sa ai ulei in admisie! sau orice fel de lichid (adica antigel eventual...). Din admisie ajunge in cilindru, scade volumul camarei de ardere, pentru ca lichidele sunt incompresibile si creste raportul de comprimare. Am vazut biele indoite si supape indoite din cauza asta, care scot motorul din uz...
Verifica sa ai o etansare buna a camarei de ardere (garnitura de chiuloasa, segmenti, etansarea de la injector, calamina pe talerul supapei sau pe sediu...).
  • astra24sor

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu;supureza ulei atat la EGR,cat si pe la imbinarile dintre furtune,deci sigur exista ulei si in intercooler.Am de gand sa dau jos intercoolarul si sa-l curat.Are cineva idee cu ce sa curat in interior intercoolarul?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
69MED a scris:Eu am de vre-o luna in partea de sus a intercoolerului scurgeri de ulei . Practic la imbinarea dintre metal si plastic . Eu cred ca nu e normal sa fie ulei si nici presiune . Am incercat sa strerg dar apare iar . Oare se pierde putere de la motor . Si ce sfat imi dati . Apropo un intercooler sh la un pret bun .

Intercoolerul raceste aerul ce-l comprima turbina asa ca este presiune pe el , daca ai scurgeri la imbinarea metal-plastic inseamna ca ai fisura iar atunci nici presiune nu face turbina si nici motorul nu trage in parametrii.

Intercoolerul eu l-am spalat cu diluant apoi l-am uscat cu aspiratorul .
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Visse .. multumescde sfat . Asa cred si eu , insa eu cred daca nu cunva e ciupita o pala sau chiar pala de la TURBO . Curios este ca alimentez de la Petrom,masina am cumparat-o fara carte service si nu stiu kilomentri reali , dar cite-odata la o motorina buna nu sta nici un benzinar in fata . si nu omor motorul , rar foarte rar cind trec de 3000 de ture. Este posibil ca la turatii mari 3000-3500 se face presiune de la turbo si vine ulei pe invers . Nu stiu , doar banui . Astept sfat specialisti .
  • Alex 25

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am desfacut si eu azi egr la masina mea, astra g y20dth. Era plina de calamina. Am bagat degetu in galeria de admisie, foarte murdara, ulei plus calamina (ca o smoala). Am ulei intre galeria de admisie si motor, pe care n-am cum sa-l curat decat daca dau jos galeria. Am desfacut si furtunul dintre turbo si intercooler. Am ulei si pe acolo:(. Masina merge bine, ajunge la viteza ei maxima, adica 192km/h. Dar ma ingrijoreaza putin uleiul ala ce se aduna intre galeria de admisie si motor... plus ca se prelinge incet pe anumite furtunase (deci nu is doar aburi..) Ce remediu as avea?
Ps. AM observat ca valva egr are un fel de ''gura de aer'' situata in jos, ''orientata spre mine'' ca sa zic asa. Pe acolo sa dea ulei ? Sa vad daca pot sa uploadez si poze, pentru a ma face inteles !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR