Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mare grija sa nu fie din anemoniu! nu se sudeaza si daca incerci sa l sudezi se topeste si lasi gaura! sa speram ca este din aluminiu! succes si asteptam vesti!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
antimoniu
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nenea Dan stie! salutari si ne vedem la iarna ! numai de bine sa auzim!
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ai putea sa incerci o solutie numita Bison (nu e reclama) este si special pentru metale.E gen poxipol e formata din 2 substante care le amesteci in cantitati egale se omagenizeaza bine se aplica in locul respectiv si spre deosebire de poxipol se lasa 24 de ore si apoi se monteaza piesa la loc.
Un amic mi-a povestit cum tatal lui acum multi ani a lipit blocul motor la o dacie cu asa ceva.
Eu am lipit o clapeta de recirculare a aerului.
Skip ads

  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
da cred ca solutia optima ar fi so lipesc am sa merg sa caut maine acest adeziv, iar in cazul asta nu trebuie desfacut de pe motor o gramada de lucruri, sal dau jos, ptr ca am acces si asa la el, ms de sfat, maine e ziua cea mare Shocked
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Spor la treaba.
  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
deci in sfarsit am reusit sa rezolv problema, am strans la loc fisura cu un colier, pe urma lam lipit cu bison, soolutie din 2 componente ptr aluminiu si alte metale, pare sa fie ok, urmeaza testul in urmatoarele zile sa vedem daca problema sa rezolvat ,motorul merge rotund la cald sta la relantiu la 900 fara oscilatii,
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Niste poze ai zis ca faci .
Skip ads

  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
diseara revin cu pozele, deoarece am facut aceasta operatiune de reparare in timpul serviciului, si n u prea am avut timp sa ma ocup de toate, dar azi ma ocup, ms mult ptr sfaturi colegilor de forum Very Happy Very Happy Very Happy
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sub colier ai putea sa pui si o ,,manta'' din folie de AL de la o doza de bere pe care sa o lipesti tot cu Bizon Evil or Very Mad
Asa ... ca mine ... Razz
  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
problema este remediata in totalitate, am revenit si cu poze:


Ultima modificare facuta de wass la Joi 02 Aug, 2012 10:35 am
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Voiam sa vad poze pentru ca nu imi dau seama unde e pompa asta ?
Skip ads

  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
pompa de vacuum se afla in spatele carcasei de motor spre parbriz, cam cat e motorul de lat, dar nuti fa griji, ptr ca miau zis la reprezentanta ca aceasta problema a fost provocata manual de vreun mecanic deoarece nu putea proveni din cauza functionarii motorului, in decembrie ama fost acasa in tara si am facut distributia si filtre, una alta a stat masina la service 2 zile, e posibil ca aceasta RANA sa se fi provocat atunci de lipsa de experienta a vreunui mecanic incepator( momentan nu ma lasa sa pun poze o sa incerc diseara sorry)
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e pompa de vacuum. Probabil te referi la tija de twinport, care e sub galeria de admisie.
  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
astea is pozele
  • octa.s

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salut bãieți, am un astra h 2005 z16xep ªi pana astãzi aveam ªi eu probleme cu ralantiul. Nu stãtea unde trebuia, cobora undeva pana la 500, sau chiar se oprea.
Am urmãrit discuțiile voastre ca sa Stiu la ce sa ma aștept. Mașina an cumpãrat-o de curând din Germania, ªi pana la urma an decis sa o duc la service.
Bujii schimbate, galeria de admisie aer curtata, pe tester nu dãdea nicio eroare asa ca au desfãcut capacul la distributie si au constatat cã semnele nu erau la pozitie. Aceasta fiind schimbata de curând dar bineînțeles nu la ei. Acum merge ceas.
Drumuri bune
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR