Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
poi da as prefera sa il reconditionez decat sa iau unul sh ca si ala ma poate lasa oricand. zilele urmatoare am sa il dau jos sa vad in ce stadiu se afla.
  • mirben

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
am zis ca e din aluminiu si nu se poate cositorii pt ca persoana in cauza sa nu se mai gandeasca la varianta aceasta.... cel care a scris mai sus i-a prezentat ambele variante...eu am eliminat una.... bafta la reconditionat... sa ne zici daca ai reusit
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am citit prin intreg forumul despre diverse interventii la radiatoare dar insist sa scriu si eu despre ce problema am avut dar si cum am rezolvat:
Masina este cumparata sh de acum un an, am obs ca imi scade "apa" din inst de racire drept pt care avand oricum planificate mai multe interventii am hotarat sa schimb si radiatorul (era spart) cu unul nou. Surpriza a intervenit la inceputul acestei veri cand am constatat ca iar se sparsese radiatorul. Deja enervat pt eventualele cheltuieli/timp pierdute la care se adauga situatia de neadmis ca un radiator nou, instalat de catre o firma deja foarte cunoscuta pe acest forum (nu o denumesc pt ca inca nu sunt lamurit pe deplin de partea de vina a acestei firme), fiind deja presat de timp si de bani ma incumet sa intervin eu la radiator, si ce descopar: desi tot ansamblul de racire radiator/electroventilator le-am gasit la locurile/locasele lor, am constatat ca o anume bataie/vibratie a ramei ansamblului ventilator (nu elicea ci un colt din rama-suport ) se afla la sub 1 mm distanta de conductele raditorului, practic a lovit acea conducta pana s-a ros. Acelasi fenomen era la intreaga rama pe partea aplicata la radiator, incat mai erau 2-3 conducte roase dar inca nu perforate.
Ce si cum am facut:
-am injurat bine(evident), am dat jos radiatoru si ventilatorul, le-am luat in casa si am facut intretinere corespunzatoare la ventilator(curatat,unsa,wd40 la cele cateva rezistente de putere), am izolat intreaga rama a ventilatorului pe partea care atingea de radiator cu banda de aluminiu adeziva, apoi am curatat intreg radiatorul ,amumplut porul cuputin chit rosu ce se foloseste la garniturile de la motor, am strans cu patentul zona din jurul porului pana l-am aplatizat dar fara sa strangulez intreaga contucta, la final am pus un surubel cu piulita cu saibe grover sertizate , saibele avand franjuri apuca si musca din conducta tinand-o stransa .Am decupat la final coltul ramei ventilatorului care se suprapunea peste surub/piulita astfel incat la orice vibratie cat de mare sa nu atinga pe-acolo.

Am facut de atunci peste 1000km intoate conditiile de mers, la temperaturile pe care le simtitm cu totii Smile
FUNCTIONEAZA FLOWLESS - FARA PIC DE PIERDERE DE LICHIDE DE RACIRE
  • aurikalex

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 y20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
cum ai anulat acea celula?
  • aurikalex

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 y20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
mirben a scris:am zis ca e din aluminiu si nu se poate cositorii pt ca persoana in cauza sa nu se mai gandeasca la varianta aceasta.... cel care a scris mai sus i-a prezentat ambele variante...eu am eliminat una.... bafta la reconditionat... sa ne zici daca ai reusit
cum ai eliminat una?si cat te a costat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR