popica79
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Sunt nou pe acest forum, am cautat un subiect similar pentru lamurire si cum nu am gasit am decis sa creez o noua discutie.
Masina este fabricata in anul 2003, este pe benzina si are montat si instalatie GPL. Revenind la problema mea, iata descrierea:
In drum spre mare, dintr-odata acele kilometrajului, turometrului si indicatorului de temperatura a apei au cazut in sensul ca aratau ca si cum motorul era oprit (desi nu era). In acelasi timp s-a aprins in bord si indicatorul pentru baterie. Bineinteles ca in timp ce acele sunt jos, kilometrajul nu inregistreaza km parcursi (din Mangalia la Bucuresti am facut 38 de km). Ulterior (in timpul sejurului) am mai observat ca masina porneste doar cand motorul e rece (spre exemplu, dimineata porneam masina, plecam cu ea la plaja, opream motorul si cand incercam sa-l repornesc, nu mai pornea. Dupa ceva timp, in care motorul se racea, masina pornea din nou, iar acele o luau din nou razna). Odata pornita masina, motorul nu se oprea (singur). Nu stiu daca este semnificativ, dar am observat ca atunci cand invart cheia in contact si nu apare indicatorul de ulei, masina nu porneste, iar cand apare masina porneste.
Cam astea sunt toate simptomele intalnite.
La mare am fost la 2 service-uri (cam in curte la oameni) au conectat masina la calculator pentru diverse teste si amandorura le-a dat cum ca ar fi probleme cu computerul de bord. Mi-au zis ca nu se baga la asa ceva pentru ca este complicat (multe fire ce trebuiau verificate + computerul). Unul dintre mecanici mi-a spus ca exista o problema de comunicare intre calculatorul de la motor si cel ...de undeva din caroserie (nu stiam ca exista asa ceva).
Pentru ca n-au putut sa ma ajute am ajuns cu masina la reprezentanta Opel din Constanta. Diagnosticarea lor a evidentiat faptul ca este o problema la modulul BCM si ca trebuie verificat cablajul. Mi-a mai spus ca piesa costa 1160 RON si ca trebuie adusa din Germania. Totodata mi-a spus ca un electronist bun ar putea repara piesa. Alternativ, mi-au spus ca daca nu caut piesa noua, sa iau neaparat un modul BCM de la o masina similara (acelasi model si an de fabricatie).
Aveti idee daca poate fi altceva la mijloc? (am vazut pe un forum german ca cineva a avut probleme cu BCMul din cauza unei garnituri care permitea umezelei sa intre). Sincer, la ce preturi am primit, as vrea sa fiu sigur ca ceea ce schimb va remedia problema si ca nu va fi necesar ulterior sa fac si alte operatiuni (costisitoare).
Totodata am vrut sa fug de preturile de la reprezentanta, deci daca ma puteti indruma spre ceva mai ieftin as aprecia foarte mult.
Imi cer scuze pentru lunga poveste si va multumesc anticipat pentru ajutor.
Sunt nou pe acest forum, am cautat un subiect similar pentru lamurire si cum nu am gasit am decis sa creez o noua discutie.
Masina este fabricata in anul 2003, este pe benzina si are montat si instalatie GPL. Revenind la problema mea, iata descrierea:
In drum spre mare, dintr-odata acele kilometrajului, turometrului si indicatorului de temperatura a apei au cazut in sensul ca aratau ca si cum motorul era oprit (desi nu era). In acelasi timp s-a aprins in bord si indicatorul pentru baterie. Bineinteles ca in timp ce acele sunt jos, kilometrajul nu inregistreaza km parcursi (din Mangalia la Bucuresti am facut 38 de km). Ulterior (in timpul sejurului) am mai observat ca masina porneste doar cand motorul e rece (spre exemplu, dimineata porneam masina, plecam cu ea la plaja, opream motorul si cand incercam sa-l repornesc, nu mai pornea. Dupa ceva timp, in care motorul se racea, masina pornea din nou, iar acele o luau din nou razna). Odata pornita masina, motorul nu se oprea (singur). Nu stiu daca este semnificativ, dar am observat ca atunci cand invart cheia in contact si nu apare indicatorul de ulei, masina nu porneste, iar cand apare masina porneste.
Cam astea sunt toate simptomele intalnite.
La mare am fost la 2 service-uri (cam in curte la oameni) au conectat masina la calculator pentru diverse teste si amandorura le-a dat cum ca ar fi probleme cu computerul de bord. Mi-au zis ca nu se baga la asa ceva pentru ca este complicat (multe fire ce trebuiau verificate + computerul). Unul dintre mecanici mi-a spus ca exista o problema de comunicare intre calculatorul de la motor si cel ...de undeva din caroserie (nu stiam ca exista asa ceva).
Pentru ca n-au putut sa ma ajute am ajuns cu masina la reprezentanta Opel din Constanta. Diagnosticarea lor a evidentiat faptul ca este o problema la modulul BCM si ca trebuie verificat cablajul. Mi-a mai spus ca piesa costa 1160 RON si ca trebuie adusa din Germania. Totodata mi-a spus ca un electronist bun ar putea repara piesa. Alternativ, mi-au spus ca daca nu caut piesa noua, sa iau neaparat un modul BCM de la o masina similara (acelasi model si an de fabricatie).
Aveti idee daca poate fi altceva la mijloc? (am vazut pe un forum german ca cineva a avut probleme cu BCMul din cauza unei garnituri care permitea umezelei sa intre). Sincer, la ce preturi am primit, as vrea sa fiu sigur ca ceea ce schimb va remedia problema si ca nu va fi necesar ulterior sa fac si alte operatiuni (costisitoare).
Totodata am vrut sa fug de preturile de la reprezentanta, deci daca ma puteti indruma spre ceva mai ieftin as aprecia foarte mult.
Imi cer scuze pentru lunga poveste si va multumesc anticipat pentru ajutor.
- iulian1971
- *******
- 7,068 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,068
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
dundy
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Tigra 1995 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
aceasi problema o am si eu , crezind ca -i de la montarea alarmei in partea stanga la sigurante dar se pare ca nu. dupa multi nervi am descoperit ca un pumn pe bord in partea stinga , si s-au aprins becurile in bord. asta o face chiar si in mers si hop un pumn si isi revine , dar nu stiu pina cind v-a merge cu pumnul Poate merge si la tine colegu
suspended-9452- Suspendat
- 2,445 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,445
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- nutzu00001
- *
- 16 mesaje
- din 15 Jul 2011
- Zafira 2003 y20dth
- Vrancea
nutzu00001
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2011
- Mesaj Privat
Buna seara. Am o problema cu un cod in BCM care este B1485 -Exciter curent Generator Terminal 62
-Tensiune scazuta
-Intermintent
Am verificat sa vad si ce voltaj imi scoate alternatorul. Bateria are aproape jumatate de an originala GM. Deci imi scoate 12.70 V , daca aprin si cativa utilizatori imi scade pana aproape de 12V. Posibil sa fie numai carbuni cu regulatorul. Astept un raspuns din partea voastra.
-Tensiune scazuta
-Intermintent
Am verificat sa vad si ce voltaj imi scoate alternatorul. Bateria are aproape jumatate de an originala GM. Deci imi scoate 12.70 V , daca aprin si cativa utilizatori imi scade pana aproape de 12V. Posibil sa fie numai carbuni cu regulatorul. Astept un raspuns din partea voastra.
suspended-9452- Suspendat
- 2,445 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,445
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat