Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Gargamel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu problema pornire la cald?
Daca am mers mult cu masina si se incalzeste motorul si opresc nu mai porneste decat dupa ce se raceste.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
posibil injector dus...
fa test de retur.
  • Gargamel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ai patit si tu? Am facut test si am urmatoarele:P0400, P1243 si C0256.
Ce crezi?
  • breackerasul

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
daca la rece porneste la sfert.. cu siguranta ai capu hidraulic busit ! de la pompa ! succes
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Gargamel a scris:Ai patit si tu? Am facut test si am urmatoarele:P0400, P1243 si C0256.
Ce crezi?

P0400 - EGR blocat/nefunctional,
P1243 - Boost pressure high/low pressure sau high/low voltage
C0256 - Accelerator pedal position sensor incorrect signal sau comanda reducere cuplu motor (ESP, TC)
Bafta.
  • combo17dth

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
buna!
am aceeasi problema ...eroare P1243 doar ca am testat cu un OBDscope pe symbian si imi zice : Second fuel pump faulty or ground fault.
masina merge ok ...innainte de a aparea eroarea asta ....cand o turam pe caldura pe la 90km/h aparea martoru cu cheitza si motoru nu mai tragea , plus ca se ridica temperatura extrem de repede
aveti idee ce poate fii ? ms!
  • saionut

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Simtome similare am avut si eu, cand era incinsa cateodata pornea cateodata pornea insa dupa "15 chei". La mine problema a fost senzorul RPM. A costat 4 mil producator Bosh si masina merge exemplar.
  • combo17dth

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Te referi la debitmetrul de aer ? o sa incerc fara el sa vedem cum trage masina
Sincer imi da un alt cod de eroare ....cica ar veni de la turbo (comanda turbo, westgate ...ceva furtune ...) si nu am avut vreme s-o bibilesc. In schimb am pus alt ulei , in loc de naspaletu de GM ( nu recomand nici dusmanilor Smile)) , am pus un motul 5W-40 si merge impecabil , motoru toaarce acuma nu se mai supraincalzeste , suna foarte frumos si rotund si nu mai tzacane aiurea. Cand am dat jos uleiul GM era mai ceva ca apa ....nici mirare ca se comporta asa motorasu , nu recomand nimanui ....cine stie ce imbuteliaza si unde....

Totusi eroarea aia de 1243.....a avut-o cineva si stie despre ce e vorba ? Ms !
Skip ads

  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Se refera la senzorul crankshaft nu la debitmetru. Cand e dus acest senzor ,atunci iti moare si motorul dupa care porneste foarte greu pana se raceste .
  • combo17dth

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
motorul porneste la "sfert de cheie" si la rece si la cald. Pur si simplu zilele astea s-a stins eroarea aceea , asta dupa ce am schimbat uleiul acela groaznic GM cu un Motul 8100 xcess 5W-40. Nu mai am nici o eroare Smile , motorul toarce foarte frumos, s-e aude cam la jumate (nivel sonor) fatza de uleiul GM si simt cum are mia multa putere si sprint. Nu vreau sa fac reclama la uleiul asta , poate si daca puneam un castrol bun se intampla la fel, cel [utin io-s foarte multumit de motul si tin sa cred ca taote problemele dinainte au fost din cauza uleiului de proasta calitate care pur si simplu nu ungea la temperaturi mari. Aviz...nu bagati GM imbuteialt pe cine stie unde pt 20-30 ron mai ieftin/ 5 Litri , chiar nu merita .
Am folosit in masinutza asta in gen Castrol Edge 5W-40 si acu Motul 8100 x-cess 5W-40 , sincer cred ca ma duc mai departe cu motul
In concluzie ....1243...poate sa apara de la Crankshaft cand uleiul nu mai reactioneaza bine la cald ...se supraincalzeste etc ...ms tuturor
Inca o data cascati bine ochii la ce cumparati (invatzsat pe pielea mea) si uitati-va la codul de bare la primele 2-3 cifre care va spun tara de origine. de ex ....motul ...37...franta...
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Acum nu te extazia foarte tare - inteleg ca te-a impresionat Motul dar nici asa, ca doar nu este ulei de naveta spatiala.... In ceea ce priveste GM si eu am trait experienta ta, este de toata jena - sfatul tau este bun - nu va extaziati pentru 20-30 lei reducere......
Peste Motul sunt uleiuri mult mai bune, pacat ca nu prea avem acces la ele.
Eu am schimbat GM cu Motul 6100 (10W40) - dar vreau sa spun ca desi am fost impresionat de el - vreau sa spun ca nu se ridica la performanta Valvoline-ului.
Acum masina ta este de fabricatie recenta....
Eu am pus in Y 2,0 DTH - Valvoline High millenage special pentru Diesel
  • combo17dth

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Pai de ce sa nu ai access la ele ....doar este ebay , amazon si altele , il comanzi iti vine , il pui in masinutza Smile si chiar daca dai cu 30-40 in plus stii ca-i ceva cu care nu te inseli.
Valvoline nu am pus niciodata nici in asta si nici in cele dinainte, este buna toata gama ....incepand de la sinteitce sau te referi la umeiul semi si mineral pentru masini cu uzura mare ?
Clar ca Motul nu este de nava spatiala ....altfel eram deja in cosmos nu mai rulam pe drumurile astea de toata jena Razz dar sincer mi se pare mult mai ok decat uleiurile cu acelasi pret de la noi.
O intrebare , de la cate sute de mii de km recomanzi trecerea de la 5W la 10W ? ....am acu 140000, ms !
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Parerea unanima este ca peste 100-120 se recomanda trecerea la o cifra mai mare - in cazul de fata 10W
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR