Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • hidelife

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua va spun tuturor care imi cititi acest post,scuze daca nu am sa ma exprim cum trebuie din motive de nestiintza mecanica. este vorba despre o masina marca opel omega b 2.0 dti 16v din anul 2000,acum 2 zile mi-sa rupt in mers fulia de la vibrochen asa am inteles eu ca se numeste,e vb despre fulia din partea stanga a motorului jos,are in misloc o garnitura o membrana de caucic,ok problema mea este ca nu pot desface acel surub care tine fulia ,am incercat sa blochez cardanul ca nu vad nici un fel de piedeca la fulie,am puso in viteza a 5a si am calcat frana,nik nici un semn am incercat sa desfac surubul si in dreapta si in stanga,nimic sa vad un semn ca se strange sau se slabeste. va rog mult stie cineva cum al pot desface are cineva o solutie pentru mine? va multumesc !
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Trage un ochi aici , gasesti o rezolvare buna --> https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=83116
  • hidelife

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mersi mult alex,am gasit varianta cea mai buna,am luat de la brico o pasta de metal si am lipit fulia cea veche sa pot ajunge pana la servis,asta am sa o fac luni ,de functinat functioneaza dar pe distante scurte,pe mine ma lasat fulia in aeroport in brussel si am lipito la fel si am mers cu ea 50 de km dupa care a cazut,solutia mea este ca voi duce masina la servis,nu merge sa o fac eu singur acasa,inca o data iti multumesc.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Simplu ! pune o cheie bucse pe capul surubului iar pe manerul cheiei pune o teava care sa se sprijine in asfaltul de pe strada .
Si da la cheia de contact START scurt . Se va desface sigur. Ai grije in ce sens se invarte motorul si in ce parte se desface surubul !
Succes
Skip ads

  • TitusRomcea

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nu vreau sa va suparati pe mine, dar ceea ce descrieti si ceea ce recomandati sunt aberatii. se poate schimba foarte simplu si acasa ( daca ai canal). Trebuie sa blochezi volanta si desfaci cu o cheie de 24. Dar chiar sa pui cheie si sa dai la automat sau cu alte pistoale pneumatice sunt chiar ineptii. Eu tocmai am schimbat-o si a mers usor. La montare se pune solutie de blocat suruburi (lipici) dar sa fie culoare albastra. Nu puneti rosie ca nu o mai desfaceti decat incalzita. Succes.

PS fereastra la volanta o gasesti in partea dreapta. nu se vede, se gaseste prin simt tactil (se pipaie)
  • hidelife

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
va multumesc pentru ajutor,dar am rezolvat problema la servis,acum am o alta problema,ca daca nu mam saturat cum rezolvi una hop apare alta,duc masina in 140 km/h si se aprinde martorul de la motor si se simte asa o franare brusca a motorului parca as pune in practica frana de motor,o las sa se reduca pana la 110 km/h si martorul se stinge,nu stiu ce poate fi si nici nu am nici o vaga ideie.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
pentru Titus Romcea, daca mi se va intapla sa se mai rupa cauciucul de legatura al puliei voi filma pentru tine desfacerea cu ajutorul starterului.
Poate prietenul care a schimbat pulia ne spune cu ce prroductie de pulie a inlocuito ( ce marca de produs )
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am reusit si eu sa rup fulia de la arbore. am ajuns greu acasa fara servodirectie dar a m reusit .
problema este ca am schimbat-o acum 2 ani si acum s-a rupt din nou.cam ciudat nu?
acum 2 saptamani s-a dus intinzatorul acum dupa ce l-am schimbat a crapat fulia . sa fie vreo legatura?
un alt fenomen ciudat este ca dupa ce am schimbat intinzatorul m-am chinuit sa pun cureaua cu toate ca era intinsa la maxim.
am observat ca cureaua era de 1900 mm (asa se vide la magazin) in loc de 1902 mm (cum scrie in documentatie). sa aiba vreo influenta acesti 2 mm?
de desfacut l-am desfacut cu cheia de 24 si cu brat mare in care am batut cu ciocanul. a mers.
  • NastyKry

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2006

  • Mesaj Privat
pot merge 35 km daca s-a dus fulia de la arbore? cand o pornesc mi se aprinde si bateria, deci nu mai am servo
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
da dar ai grija mare la temperatura. treb sa mergi numai cu 1000 de ture.
  • Marius Mercea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema. Am schimbat fulia arbore cotit si dupa cateva luni iar a inceput sa bata si asta. E oare calitatea piesei proasta, am gresit eu undeva sau mai trebuia sa schimb si altceva pe langa fulie.

Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR