Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • marysecarica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2012

  • Mesaj Privat
senzor si modul ac
deci daca senzorul este bun si compresorul nu porneste trec la modul
daca nu este bun il schimb si tot nu porneste schim si modul
daca senzorul este schimbat si porneste
ventilatorul treb sa porneasca imediat cu el
problema este ca am lasat masina mult timp fara freon din iarna
mersi frumos ma duc sa vad problema
sa ma duc tot la ei sau la un electrician
Skip ads

  • mariusdaniel1967

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 14 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara m
Am o astra g 1.4 xe din 2007 si am intimpinat urmatoarea problema cu AC .
La plrcarea dintr-o parcare , am pornit AC si motorul s-a frinat pina la oprire .Am repornit motorul si am turat ceva mai tare , (la fel s-a frinat puternic ) timp deciteva secunde dupa care si-a revenit dara AC a ramas inactiv.
Am merd la reprezentanta si au spus ca a cedat bobina si ca trebuie inlocuita (aprox-900 lei originala GM )
Am fost la un alt mecanic (recomandat si acela mi=a comunicat ca este blocat compresorl)
M-am reintors la reprezentanta (dealer in Ploiesti ) au "reverificat" si au dat verdictul ca trebuie inlocuit compresorul (deja comandasem bobina ) -unul original este 4000-4500 lei (nu am gresit zerourile) .
Seful de la service "binevoitor" a sarit in ajutor cu un compresor (original la mina a doua -cu 1050 lei )
Am acceptat si mi-a promis ca daca este vreo problema sa vin la el ca o rezolva
Inevitabil m-am intors dupa o saptamina fiindca din nou AC nu mai functiona - cauza fiind compresor defect
A incercat sa-l inlocuiasca cu altul (tot la mina a doua ) si nici acela nu a mers .....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cauta unul bun la dezmembrari dar ar trebui ferificata si toata instalatia sa nu fie ceva blocaje pe undeva si din cauza aia sa ti se duca compresoarele. in plus de asta cand se pune un alt compresor se pune ulei in compresor cam 150ml parca. vezi ca este discutat intr-un alt topic cu mai multe detalii...
  • mariusdaniel1967

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 14 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolavat intr-un final cu comprsor Valeo (1600 lei ) si inlocuirea supapei si a radiatorului (care include filtru -uscator ) -o impune garantia ;nici compresorul asta nueste nou (este remanufacturat ; se da laschimb compresor pt, 340 lei );toate astea au plecat de la o proasta reparatie in regim de casco ( la care nu am pazit masina in service)- asta la unul care era si dealer SEAT ; nu v-am spus
m-am trezit si cu ambele arcuri rupte pe spate (asta tot dupa reparatia casco ); cit despre cei din reprezentanta opel din ploiesti , habar nu au ce fac ; nu stapanesc procedurile de diacnosticare (asta ca sa fiu politicos)
Skip ads

  • marysecarica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2012

  • Mesaj Privat
gata sa rezolvat
unitatea de ac adica calculatorul era defect
totusi nu inteleg ceva
compresorul nu pornea nu primea curent,dupa ce tot am umblat la firele de la mufa
am plecat sa verific un calculator
adica ca la doctor teduci sa vezi de ce te doare
si ce sa vezi dupa ceva metri porneste dar minunea nu tine niciodata mult dupa cam 2 minute se opreste
bine ca sa rezolvat pina la urma si nu a fost ceva mai rau
250 ma costat calculatorul,gasisem la 150 dar treb probat si era a 2 zi
acest service este pe fizicienilor in incinta tipografiei
adica venind dinspre bobocica spre capat se face stg pe fizicienilor si in 50 metri se face la dreapta in curte se merge inainte si capat stg
il cheama cristi si face de toate ptr opel- tuning,pilot automat si sunt ieftine adica la mine 300-pilotul si 400 -24cp in plus
daca aveti idee de mai ieftin un anunt si pe mine
  • ionutspinu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut Marysecarica,

Aceeasi problema o am si eu. Am fost la un service autorizat din zona Auchan Titan si au constatat ca, calculatorul AC este defect (nu transmite mai departe curent catre compresor). Spune-mi te rog, de unde ai achizitionat calculatorul cu 250 Lei. Azi am dat o fuga pana la service-ul de langa CET SUD, ideea este ca sunt vreo 8 in acea incinta. Imi poti da un numar de telefon al lui Cristi, s-au cum se numeste service-ul?
Mersi mult.
Ionut
  • ionutspinu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2013

  • Mesaj Privat
marysecarica a scris:gata sa rezolvat
unitatea de ac adica calculatorul era defect
totusi nu inteleg ceva
compresorul nu pornea nu primea curent,dupa ce tot am umblat la firele de la mufa
am plecat sa verific un calculator
adica ca la doctor teduci sa vezi de ce te doare
si ce sa vezi dupa ceva metri porneste dar minunea nu tine niciodata mult dupa cam 2 minute se opreste
bine ca sa rezolvat pina la urma si nu a fost ceva mai rau
250 ma costat calculatorul,gasisem la 150 dar treb probat si era a 2 zi
acest service este pe fizicienilor in incinta tipografiei
adica venind dinspre bobocica spre capat se face stg pe fizicienilor si in 50 metri se face la dreapta in curte se merge inainte si capat stg
il cheama cristi si face de toate ptr opel- tuning,pilot automat si sunt ieftine adica la mine 300-pilotul si 400 -24cp in plus
daca aveti idee de mai ieftin un anunt si pe mine

  • marysecarica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2012

  • Mesaj Privat
0720376676 cristi il cheamaadresa este mai sus scrisa
Skip ads

  • sansansan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2013

  • Mesaj Privat
opel astra g motor y17 dt (1,7 tdi) 2002
probleme cu ac-ul dupa ce mi s-a spart o teava care am sudat-o, la cateva ore
a patinat cuplajul de la compresor si a ars bobina, am schimbat-o; desfacut compresor sanden sd6v12 (am crezut ca e o problema mecanica din el) si am pus ulei ca era putin, dupa care am vacumat si incarcat cu freon, problema e ca nu porneste ventilatorul de la condensator decat pe la 28 bar (am notiuni de frigotehnie, dar nu stiu exact cand ar trebui sa porneasca, din ceea ce am vazut pe diagrama la R134 cam 25 bar ar fi maxim) si nu imi decupleaza nici compresorul (teoretic ar trebui sa aiba protectie sa-mi decupleze compresorul); asha ca am dat o comanda de senzor de presiune, dar am o foarte mare rugaminte sa-mi spuna cineva daca fulia de la compresorul sanden sd6v12 in caz ca a patinat se schimba; intreb asta deoarece am vazut incastrat in ea un material antifrictiune (gen ferodou) care este in plan cu toata fulia nu iese deloc in afara, iar discul cu arcuri lamelare care este tras de bobina intra in contact cu toata suprafata fuliei nu numai cu materialul antifrictiune, banuiesc ca la patinare se roade fulia cu totul si creste distanta dintre disc si fulie nemaiputand transmite un moment motor suficient de mare cat sa antreneze compresorul mai ales la presiuni mari.
Si daca ar putea cineva sa-mi trimita documentatie cat mai completa de la instalatia de ac ar fi nemaipomenit ma intereseaza in mod special presiuni de lucru si distanta dintre fulie si disc
  • Blanka2all

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Am un Astra G hatchback iar in urma unui contact cu un caine am fost nevoit sa inlocuiesc radiatorul de aer conditionat. Toate bune si frumoase numai ca de atunci in momentul in care pornesc aerul conditionat totul este bine o perioada dar dupa un timp imi apare martorul cu steluta in bord, apa sta un pic peste 90 de grade uneori mai creste iar la motor se aude un sunet ciudat cand accelerez. Daca trag pe dreapta si opresc motorul se stinge martorul dar sunetul persista iar dupa cateva minute apare martorul din nou. Are cineva idee de la ce poate fi?
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
sansansan a scris:opel astra g motor y17 dt (1,7 tdi) 2002
probleme cu ac-ul dupa ce mi s-a spart o teava care am sudat-o, ..................................... nemaiputand transmite un moment motor suficient de mare cat sa antreneze compresorul mai ales la presiuni mari.
Si daca ar putea cineva sa-mi trimita documentatie cat mai completa de la instalatia de ac ar fi nemaipomenit ma intereseaza in mod special presiuni de lucru si distanta dintre fulie si disc


Citeste aici:
https://www.clubopel.com/vie...16493&start=0
Undeva este scris despre doua saibe f. subtiri, dar de grosimi diferite, care se afla pe ax si cu care se regleaza (prin eliminarea uneia) distanta intre discul ambreiajului si fulie pentru cuplare ferma. Uzura poare exista dar daca nu este foarte mare nu se umbla la saibe. Nu mai cupla AC in turatie ci numai cu motorul la relanti deoarece ambreiajul patineaza pana la ajungerea compresorului la turatia motorului.
La Astra compresorul este permanent cuplat si nu decupleaza la nici o crestere de presiune. Senzorul de presiune "simte" daca este presiune in instalatie si daca nu este nu ma da voie sa cupleze compresorul.

Colegul de forum (si moderator) LDivora a scris undeva:
"Distanta intre platan si fulie trebuie sa fie 0,2-0,3 mm. Aceasta se regleaza prin scoatere sau adaugarea de saibe distantier. Saibele au grosimea, una 0,1mm si a doua 0,2mm. Asa spune manualul compresorului. Distanta e valabila si la Delphi si la Sanden si la Harrison. Harrison nu are saibe! "
Uite si aici:
http://www.sanden.com/index...g=MTExOTk3OTEwNw6
Descarca manualul si spor la citit.
Alte date dar s-ar putea sa le ai:

  • unteafl

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut.am si eu o problema cu compresorul de ac:i-am schimbat bobina de ac ,se cupleaza dar nu imi ridica presiunea la freon in instalatie si nu imi baga aer rece.mentionez ca freon este in instalatie ,e verificat, nu pierde pe nicaieri.cand cuplez ac-ul compresorul scoate un huruit ca si cum nu are vaselina un rulment.ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?
Skip ads

  • ag85mfa_max

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut ma puteti ajuta cu o informatie despre un compresor de AC, daca stie cineva ce presiune face compresorul
Multumesc anticipat
  • roberto_v

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!
Dupa ceva luni am reusit sa imi repar AC ul ...ceva cablaj defect plus o siguranta . Totul perfect , freon complet , radiator si electroventilator noi dar....am observat ca atunci cand schimb vitezele se aude un suierat (cam ca la unele masini tunate) si asta numai cu AC ul pornit . Aveti vreo idee ce ar fii?
Am impresia ca "scartul" se aude numai daca schimb la turatii mici , sub 2500-2300 , testez si va spun .
Multumesc.
  • kamei

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut!

Am o problema cu pompa de la clima la un astra g din 2003 benzina. Pompa de la clima pur si simplu nu decupleaza deloc si la un moment dat a inceput sa scoata fum acel ambreaj. Nu este blocat mecanic, partea electrica nu decupleaza pompa. Care ar putea fi problema? Ceva releu blocat?
  • savu catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Intrebare.
Nu am vrut sa lansez o discutie noua.
Pentru a schimba uleiul din compresor ac,cei 150 ml,este necesar sa fie demontat?
Sau are vreun surub de golire?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Are un singur buson (surub) de golire/umplere se demonteaza compresorul de pe masina si se goleste.
  • savu catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Am scris aici pt ca era pe topic cumva.
Am freon. Face rece.
Cu op com bagat.
Fara ac pornit.1000kpa
Cand pornesc 2000kpa.
Intra ventilator treapta 2 din start.
Merge treapta 2 pana la 1500kpa.
Intra trepta 1.
Face tac tac tac. Compresorul.se aude.parca bate.
Intrebare acum.
Inainte cand cuplam avea un vuiet cand mergea.
Acum bate.
Se poate sa fi pierdut uleiul din carter.cei 150 ml.
Sa nu imi spuneti ca uleiul este in freon.
Asta e pentru clasa 1.
Este si ulei in freon.stiu.o cantitate mica.
Vb de uleiul de lucru. Al pistoanelor.
Va rog sa rãspundeți in cunostinta de cauza.
Multumesc.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut, presunle mi se par mari, nu stiu cit e de important.



Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR