Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
cum spune si titlul am o problema cu sistemul de racirea la motor
astra g motor e z16se km cam 225000
in ce consta problema mea cand pornesc AC si intra compresorul imi invinge motorul, adica imi cam trece apa peste 95 grade chiar de merg la drum intins sau in oras acelas simtom!
-sa verifica toate treptele de la ventilatie functioneaza atat cu testerul cat si fara pana la treapata 2 de viteza
- pe tester am avut o singur aproblema senzor de temperatura in afara ariei de masurare, sa schimbat
- termostat desi functiona deschidea dupa 90 grade acum l-am scos , deci numai am termostat pe sistem
-nu am pierderi de antigel
- nu am pete de ulei in antigel
-pompa de apa a fost schimbata de 3 luni dupa ce am schimbat distributia a functionat perfect , acum cu calduruile astea a aparut problema
-nu am pierderi de ulei
-puterea motorului e la fel...
-nu imi fierbe antigelul in borcan
- nu am martori in bord aprins


observati compresorul desi functioneaza foarte bine imi scoate un sunet mai puternic cand il pornesc
si atat timp cat nu pornesc compresorul temperatura sta fix la 90
ce nu am verificat concentratia de antigel ..... are asa mai influienta ?
daca a mai patit cineva chiar nu stiu ce sa mai verific
prima poza e cu motorul oprit dar dupa ce am mers ceva timp cu AC pornit , adoua poza e cu motorul pornit in trafic , iar a treia poza e cu motorul pornit la relanti
multumesc


Ultima modificare facuta de gherasimmarian la Mie 01 Aug, 2012 3:21 pm
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Din moment ce pornesti compresorul, automat radiatorul de AC, care este lipit de radiatorul masinii se incalzeste si transmite caldura. Principiul AC-ului este, pe vaporizator elimina racoarea (adica in habitaclu) si pe condesator elimina caldura (adica radiatorul AC). Daca ai verificat toate treptele de viteza ale ventilatorului, termostatul e scos de pe sistem si ai schimbat sonda de temperatura, cred ca este un lucru normal sa stea la 95 de grade temperatura. SPre ex. la renault , termocupla deschidea la 99 de grade, pentru ca instalatia de racire functioneaza sub presiune , asta insemnand o temperatura mai mare de fierbere a lichidului, in jurul a 120-125* Celsius. La fel este si la tine, conditia este sa strangi bine tare capacul vasului de expansiune ca lichidul sa fie sub presiune. Bafta !
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Problema e ca pana sa dea caldurile astea nu s-a mai întâmplat nici anu trecut nici de cand am mașina ! Singurul lucru ce nu am verificat e antigelul ca si concentratie si sa schimb compresorul face un zgomot mai mare decat ar trebui dar baga aer rece!
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Trebuie sa verifici nivelul de ulei din instalatia de freon, inseamna ca nu are suficienta ungere si banuiesc ca nu o sa te mai tina mult compresorul cu zgomotul asta. Consum mare nu ai de cand mergi cu AC ? Reducere de putere nu prezinta motorul cu AC pornit ?
Skip ads

  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sa verificat completat cu freon 200g si sa scos din instalatie 4g ulei compresorul face zgomotul din alt motiv !
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie pe duca rulmentii de la compresor, de aceea e posibil sa ai sunetul ciudat .


Ultima modificare facuta de Dariescu Claudiu la Mie 01 Aug, 2012 8:20 pm
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca poate radiatorul nu face fata! Posibil canale infundate sau ceva obtureaza racirea. Stii ca intre cele 2 radiatoare se cam aduna gunoaie! Verifica-le un pic, si incearca sa pui ceva distantiere intre cele 2! Eu am reusit sa le cracanez un pic si sa las mai mult spatiu intre ele! Bafta!
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Treaba asta cu distanta dintre radiatoare e o prostie. Eu le am la fel de lipite, si am mers 600 de km numai cu AC pornit si motorul la 3000 de turatii si nu mi-a sarit de 90. A stat numai la 88. Deci e de la altceva. Poate radiatorul de antigel partial infundat. Incearca sa il scoti si sa il cureti.
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
gherasimmarian a scris:cum spune si titlul am o problema cu sistemul de racirea la motor
astra g motor e z16se km cam 225000
in ce consta problema mea cand pornesc AC si intra compresorul imi invinge motorul, adica imi cam trece apa peste 95 grade chiar de merg la drum intins sau in oras acelas simtom!
-sa verifica toate treptele de la ventilatie functioneaza atat cu testerul cat si fara pana la treapata 2 de viteza
- pe tester am avut o singur aproblema senzor de temperatura in afara ariei de masurare, sa schimbat
- termostat desi functiona deschidea dupa 90 grade acum l-am scos , deci numai am termostat pe sistem
-nu am pierderi de antigel
- nu am pete de ulei in antigel
-pompa de apa a fost schimbata de 3 luni dupa ce am schimbat distributia a functionat perfect , acum cu calduruile astea a aparut problema
-nu am pierderi de ulei
-puterea motorului e la fel...
-nu imi fierbe antigelul in borcan
- nu am martori in bord aprins


observati compresorul desi functioneaza foarte bine imi scoate un sunet mai puternic cand il pornesc
si atat timp cat nu pornesc compresorul temperatura sta fix la 90
ce nu am verificat concentratia de antigel ..... are asa mai influienta ?
daca a mai patit cineva chiar nu stiu ce sa mai verific
prima poza e cu motorul oprit dar dupa ce am mers ceva timp cu AC pornit , adoua poza e cu motorul pornit in trafic , iar a treia poza e cu motorul pornit la relanti
multumesc

Prima poza dupa cum ai zis e cu motorul oprit dupa ce ai mers prin oras , e normal ca acul de la temperatura sa creasca cu motorul oprit(dupa ce ai mers prin oras) pentru ca pompa de apa nu invarte deci apa nu circula si se raceste(sta intre niste bucati de metal incinse) imediat ce ai pornit motorul nu a scazut temperatura apei ? Si la mine creste temperatura apei dupa ce merg prin oras si apoi opresc motorul nu se duce la aproape 100 ca la tine, cam la jumatatea distantei dintre 90 si 100 apoi cand am pornit motorul in primele 30 de secunde scade la un pic peste 90.
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
dupa ce pornesc motorul scade apa pana la 90 sau depinde cat de mult stationez
azi dupa al 10 mecanic verdictul a fost antigel prea concentrat peste 70 grade si pompa de apa probabil defecta ca nu recilcula lichidul prin circuit
dupa ce am adus concentratia la 40grade la antigel sa simtit cat de cat dar si asa momentan fara termostat se incalzeste destul de repede ...
pompa inca nu am dato jos mai astept si parerea altora sper sa vina cineva la intalnirea de sambata din iasi la club sa vedem poate mai am si alte pareri
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca pompa de apa invarte sau nu invarte e simplu , daca nu ar recircula lichidul ti-ar fierbe motoru.
Lichidul ar stationa si nu s-ar raci niciodata.
Nu stiu daca circuitul e la fel ca la 1.6 twinport dar ca sa vezi daca pompa de apa invarte uita-te la furtunul subtire care intra in vasul de expansiune vezi daca circula lichidul?Ar trebui sa se vada la ralanti cum intre in vasul de expansiune .
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
imi circula dar nu pot aprecia cat de repede ar trebui sa circule antigelul .....
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Poi circula ca viteza direct proportional cu turatia motorului daca e mai turat circula mai repede daca e mai putin turat circula mai incet.
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
da am observat doar daca o turez se vede ca ar circula antigelul dar la relanti abia se observa
oricum si fara termostat sa am apa la 90 undeva exista o problema
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Da nu vreau sa te contrazic e masina ta stii mai bine dar trebuie sa te gandesti si la temperaturile extreme din ultima vreme, cel mai bine ar fi sa faci o comparatie cu alt z16se.
  • madalin21

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am si io un opel , dimineata porneste dar kand se incazeste pe la 90 grade se opreste masina si dupa aia nu mai porneste numai dupa ce se raceste si kand pun contactu nu mise stinge becu din bord ala de antigel
  • jidanu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
gherasimmarian a scris:cum spune si titlul am o problema cu sistemul de racirea la motor
astra g motor e z16se km cam 225000
in ce consta problema mea cand pornesc AC si intra compresorul imi invinge motorul, adica imi cam trece apa peste 95 grade chiar de merg la drum intins sau in oras acelas simtom!
-sa verifica toate treptele de la ventilatie functioneaza atat cu testerul cat si fara pana la treapata 2 de viteza
- pe tester am avut o singur aproblema senzor de temperatura in afara ariei de masurare, sa schimbat
- termostat desi functiona deschidea dupa 90 grade acum l-am scos , deci numai am termostat pe sistem
-nu am pierderi de antigel
- nu am pete de ulei in antigel
-pompa de apa a fost schimbata de 3 luni dupa ce am schimbat distributia a functionat perfect , acum cu calduruile astea a aparut problema
-nu am pierderi de ulei
-puterea motorului e la fel...
-nu imi fierbe antigelul in borcan
- nu am martori in bord aprins


observati compresorul desi functioneaza foarte bine imi scoate un sunet mai puternic cand il pornesc
si atat timp cat nu pornesc compresorul temperatura sta fix la 90
ce nu am verificat concentratia de antigel ..... are asa mai influienta ?
daca a mai patit cineva chiar nu stiu ce sa mai verific
prima poza e cu motorul oprit dar dupa ce am mers ceva timp cu AC pornit , adoua poza e cu motorul pornit in trafic , iar a treia poza e cu motorul pornit la relanti
multumesc

Stai linistit,si al meu z16se se comporta la fel la temperatura doar ca nu face zgomot compresorul
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Deci si la tine tot așa se ridica temperatura chestia e ca eu nu mai am termostat si ar trebui sa fie mai rece motorul !
  • jidanu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Da si iarna nu ajunge niciodata la 90 desi da caldura f bine
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Da exact iarna deși am termostat nou care deschide la 90 ii pun carton ca sa am motorul cald Very Happy deci sa inteleg ca nu am de ce sa imi fac griji deși cu AC pornit imi trece de 90 dupa cum se vede si in pozele atasate
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR