Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ady03

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
buna ziua
ca majoritatea am si eu o problema cu ac-ul la opel astra g 1,6 16v
de cind am cumparat masina ac-ul nu a functionat, acum am incarcat instalatia si am constatat ca radiatorul de ac este spart
am schimbat radiatorul cu unul second hand dar s-a dovedit si acesta fisurat
acum am luat altul tot second si astept sa il montez
, mentionez ca la primul radiator schimbat a pornit compresorul desi cam zgomotos, dar nu facea aer rece
si inca ceva: mecanicul a demontat senzorul de pe filtru de ac si acum pus la loc parca nu se etanseizeaza ca inainte
dati-mi va rog un sfat ce ar trebiu sa fac
Skip ads

  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salut
dupa cum cred ca ai constatat si tu cel mai bine este sa refaci toata instalatia,radaiator nou ,eventual furtune si doamne fereste sa cumperi un compresor nou.ce ai cheltuit tu pana acum cu radiatoare sh+freon+manopera iti cumparai un radiator nou.
eu anul trecut am cumparat un radiator cu 280 lei(after market) si nu am probleme cu el.a mers vara trecuta non stop si vara asta pana acum.asa ca trage tu concluzia.
spor
  • ady03

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@ Mel, Cred ca ai dreptate, o sa incerc cu asta sh acum a l-am luat sa vedem ce iese daca nu asta e
  • ady03

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Problema mea este acum cu sonda de presiune de pe filtrul se aer conditionat, nu se ma stringe cind il infiletez, exista vreo solutie?
Skip ads

  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
sincer pe acolo nu am umblat.asteapta,trebuie sa-ti raspunda cineva,sunt destui baieti de treaba care te poate ajuta.
  • ady03

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc
Daca ma poate ajuta cineva ramin dator
  • ady03

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Are cineva un filtru de aer conditionat de astra g 1,6 16v ? Sa aibe pe el si suportul pentru senzor de presiune
  • bog4an

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut. am o vectra c 1.9 cdti , 120 cp din 2007 si am avut o problema cu clima. am fost la service si am schimbat filtrul dezumidificator si o-ringurile, insa intre timp se pare ca pb era si de la compresor. mecanicul este un prieten si mi-a dat o solutie m ieftina- un compresor de vectra b sh. a mers clima ok 3 zile. am fost inapoi si am schimbat din nou compresorul cu altul tot de vectra b, tot sh. a mers vreo 2 zile si a pierdut vreo 300 ml freon. se pare ca face presiune prea mare si da afara pe la supapa compresorului. are cineva idee daca compresoarele de clima de vectra c se potrivesc cu cele de vectra b, sau alte eventuale solutii?
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si presiunea prea mare fiind la valoarea de? masurata de cel la service cu usi deschise si ventilatie la maxim?
  • bog4an

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
presiunea nu o mai putea masura fiindca am inteles ca si compresorul nu m cupleaza cand pierde din presiune.
  • COCORNEL

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un Opel Vectra C, model combi 2004. In iunie instalatia de climatizare nu a mai dat aer rece. Am fost la un service dotat cu aparat special si mi-au zis ca nu mai avea freon aproape deloc. I-au pus freon si substanta de contrast pentru depistarea eventualelor pierderi. Dupa aprox 2 saptamani la pornirea climei se auzea un sssssasait care dura din ce in ce mai mult si in cateva zile am ramas din nou fara aer rece. M-am dus din nou la service si au verificat instalatia cu ochelari speciali dar nu au descoperit nici o fisura, in schimb au observat ca supapa instalatiei avea scapari. S-a inlocuit supapa si s-a umplut din nou instalatia cu freon. Dupa alte 2-3 saptamani aceeasi problema: ssssasait si din nou fara aer rece. Am mesr din nou la service, au verificat instalatia cu ochelarii speciali si nu au gasit nici un por sau fisura. Mecanicul a zis ca exista 2 posibilitati: instalatia sa aiba pierderi in bord si atunci trebuie demontat bordul, sau sa aiba un por foarte mic si foarte greu de depistat. Demontarea bordului ar fi foarte anevoioasa si scumpa. De aceea mi-a recomandat sa pun in instalatie "stop leak ac"( pret aprox 200 ron) pentru astuparea eventualilor pori.
Care ar fi cea mai buna solutie?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Avand in vedere ca valva de expansiune are un orificiu destul de mic, exista riscul ca stop leak sa faca si stop freon. Eventual suprapresiune la refulare compresor, mai departe pentru tine sa afli ce pocneste prima data. Sa ne zici si noua.
Skip ads

  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna, dupa 9 pagini de citit si alte cateva zeci de posturi am ajuns la final Smile

Problema mea sta asa .... am undeva o pierdere de freon si s-a bulit clima (probabil ceva pori ca tine freonul in jur de 2 ani) ... acuma 2-3 zile am facut o noua incarcare cu freon, nivelul era scazut, nush cati bari a spus 'nea, a golit si a umplut cu nu stiu cate grame. Am pornit masina, compresorul cupleaza dar in interior baga aer fierbinte, indiferent de temperatura pe care o setez.

Am ajuns acasa si m-am pus pe 'cercetare'. Compresorul cupleaza, una dintre conductele de la compresor (cea din partea de jos) este foarte rece, cea de sus fierbinte. Am mers pe traseul tevilor si am constatat ca in interiorul masinii tevile respective sunt ambele fierbinti. Am ajuns la concluzia ca este o clapeta blocata pe cald.

Acuma ... unde naiba gasesc clapeta aia? Am desfacut toate plasticele de prin interior, am ajuns la radiatorul de clima din interior, iar mai departe nu am reusit sa desfac din cauza bordului (trebuie sa dau bordul jos ca sa pot desface mai departe). Marea mea temere este ca voi desface degeaba si sa aflu ca nu fac ce trebuie, asa ca VA ROG, ma poate ajuta cineva cu localizarea clapetei? Am inteles din alte chestii cititie ca de vina este ceva tija care sare de la locul ei si nu mai actioneaza clapeta.

Masina este un Vectra B, 2001, z18xe, hatchback, climatronic.

Multumesc,
Cristi.
  • Te-dan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2014

  • Mesaj Privat
A mai intalnit cineva? Clima porneste dimineata si merge pana opresc motorul. La repornire nu mai merge. Am fost si la reprezentanta opel si degeaba. Am verificat: senzorul de presiune ( da eroare) , l-am schimbat; bobina de la compresor functioneaza, se aude si se poate comanda din tester ;am incercat cu un alt modul de clima ,nici un rezultat. A mai ramas ECU. Sau un contact imperfect? Astept un sfat de la voi.Va multumesc.
  • 3mi7

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Buna, am un huruit o (vibratie puternica in bord) atunci cand masina stationeaza cu motorul pornit si clima pornita, atunci cand ii dau talpa zgomotul dispare. Acest lucru e deranjant cad circul in oras bara la bara. Masina este o Insignia 130 cai cu bizona din 2009. Care poate fi problema? sa mai confruntat cineva cu prob. asta ?
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare.Am si eu o problema cu aerul conditionat: clapetele au ramas blocate si baga aer doar la picioare.Am incercat sa fac ceva din op-com,dar degeaba.ma puteti ajuta cu o parere?ce siguranta sa verific,sau unde este pozitionat motorasul ce actioneaza acele clapete?/
Multumesc
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sigurantele ... Poti verifica panoul de langa volan, dureaza 2-3 min sa le verifici pe toate. Mai mult nu te pot ajuta. Din cate stiu cel mai probabil este motorasul gripat/stricat, colegii cu mai multa experienta te pot indruma la ce sa te uiti.
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pai la acel motoras m-am gandit si eu,si de acolo este 99%.dar nu stiu unde este pozitionat.am cauta scheme ceva,dar nu gasesc,iar opel tis,autodata etc nu am.
  • scorpion67

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Din cate stiu directionarea aerului se face manual de la butonul de langa treptele ventilatorului si este posibil sa ai un cablu sarit.Motorasul este pentru recircularea aerului din interior
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La climatronic dirijarea se face de un motoras. Cauta pe forum bine ca am mai dat de problema asta. Parca era si un baiat ce zicea ca a demontat si avea cativa dinti rupti la o roata zimtata din plastic. Poate prin alea gasesti si cum sa verifici motorasul, etc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR