Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Daca ai avea siguranta arsa sau releu defect nu ai avea curent la mufa. Ceva nu se leaga aici.
Skip ads

  • streetfame

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1997 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
pai azi am observat ca am siguranta arsa, ieri inainte si dupa ce am facut probele era buna, acum am schimbat siguranta si pe tester imi arata tot inactiv la ac cand apas butonul. Astept sa se faca luni sa comand releu si senzorii de presiune si revin cu detalii.
  • Naikkon

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 ze16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
salut, acum o saptamana am schimbat filtrul dezumidificator la instalatia de AC , a mers destul de ok , dupa o saptamana am pornit iar ac-ul , la un drum de 10 km mers prin oras a mers bine baga aer rece. dupa putin timp stationat (30 min) nu mai baga aer rece . compresorul cupleaza se aude cand pleaca . azi dimineata pe la 11 am plecat si zis sa vad daca merge si surpriza baga aer rece , pe la 5 iar nu mai baga. Sad
inainte sa schimb filtrul mecanicul mia recomandat sa schimb si supapa restrictoare si am luat una de la dezmembrari , ma gandeasc sa nu fie defecta.
  • bighi21

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Am o Astra j 1.6 benzina. Masina a stat 3 sapt nefolosita si astazi cand am folosit-o din nou am observat ca nu mai merge aerul conditionat, in sensul ca baga aer dar nu rece... Credeti ca are vreo legatura cu faptul ca masina a stat 3 saptamani? Mentionez ca atunci cand e clima pornita se aud si niste zgomote ciudate (ca si cum ar circula/curge apa). Multumesc .
Skip ads

  • streetfame

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1997 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
am schimbat senzorii de presiune, tot nu merge... vad ca imi tot arde siguranta si cand dezactivez ac-ul (chiar daca nu merge) incepe ventilatorul de la el sa se invarta, oare sa fie o problema electrica?
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am o problema cu un opel corsa C 1.2 benzina, am un zgomot permanent in habitaclu de suierat ca si cum ar fi pornit compresorul de AC insa acesta este oprit! AC-ul nu functioneaza corespunzator(adica mai deloc)
de la ce poate sa fie acel zgomot(parca ar face presiune, gen suieratul cuctei)?
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
aici se afla un link cu sunetul produs in habitaclu! ceva pareri, solutii?
http://hotupload.eu/9ul/20150915_203118.mp4
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
nimeni nici o parere?
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Trebuie sa incarci insalatia cu freon .de acolo vine suieratul si functionarea ne corespunzatoare a AC
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
ieri am avut timp si am studiat un pic problema cu AC, constatand faptul cã ambele fulii ale compresorului se invart permanent (indiferent daca AC este cuplat sau nu), iar suieratul din habitaclu este prezent permanent de la pornirea motorului.
cand apas butonul de AC, relantiul fluctueaza un pic dar cam atat și am observat faptul cã nici termocupla nu porneste cand apas butonul de AC. am eroare inregistrata 0530

P0530 air conditioners misprint
P0530 air conditioners pressure sensor signal is too large heating, ventilation and air conditioning C-009
P0530 air conditioners pressure sensor signal is too small heating, ventilation and air conditioning C-009

ce ar trebui sa fac in continuare, tinand cont ca in zona mea nu gasesc un specialist in acest domeniu?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Sa mergi sa încarci instalatia Oare?
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
cu stupoare am constatat faptul ca ambreajul a fost lipit de fulie cu poxipol, fapt pentru care l-am dezlipit si curatat dupa care l-am reasamblat, in prezent fulia invartindu-se fara ambreaj. Problema este ca, dupa ce am incarcat instalatia, am verificat cu solutie daca este etansa, dar fara rezultat. am scapat de suieratul din habitaclu dar ambreajul refuza sa porneasca( sa se cupleze cu fulia)
nu am avut posibilitatea de a masura bobina, am inteles ca trebuie sa aiba 5 ohmi corect?.
ce mai pot face in continuare? eroare stocata este si in prezent 0530
Skip ads

  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
0530 vine de la senzorul de presiune. Cumva ai pornit masina cu mufa scoasa? Daca nu cupleaza, in prima faza verifica daca vine curent la mufa compresorului, iar daca vine masoara bobina. Daca ai mai mult sau mai putin de 3,5-5,5 ohm(atentie nu Kohm) ceva e in neregula la bobina(cel mai probabil siguranta termica). Succes!
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema, bobina a fost arsa, fapt pentru care am cumparat alta bobina noua la pretul de 80 de lei! va multumesc pentru ajutor!
  • SASSU

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare all am o problema la un Opel Zafira B din 2011 la AC,este manual el face urmatoarea problema, butonul de mijloc l-am rotit la maxim pe caldura,butonul din stanga este rotit pe dezaburire si cand dau ventilatia de pe butonul din dreapta pe 1,2,3sau4 se aprinde beculetul galben de la clima ca si cum ar pleca clima se si aude cum cupleaza compresorul este normal sa faca asa cand eu ii dau pe caldura ? Multumesc anticipat
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
In final ai AC sau "clima" ?
Am incercat si eu asta la Fordul din familie din amuzament Smile si anume - recirculare inchis (izolat de ext) , AC pornit, butonul dat " pe caldura" si la pornirea ventilatorului compresorul AC a inceput sa functioneze !
Nu l-am lasat insa asa sa nu stric ceva.
Totusi AC -ul n-a pornit fara clapeta recirculare aer inchisa spre deosebire de cazul tau unde zici ca ai lasat pe " dezaburire" - adica banuiesc clapeta recirculare deschisa ( ma rog, sa comunice int cu ext)
  • SASSU

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Este Ac manual dupa mine pun o poza sa fie mai usor de inteles la ce ma refer
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Da, este AC manual insa nu inteleg intrebarea ta.
Tu zici de ex ca daca vrei sa ai caldura in masina acum pe timp rece, porneste de nebun AC-ul ?
  • SASSU

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
da exact cum am specificat sus butonul din stanga nu conteaza unde e comutat butonul din mijloc l-am pus la maxim pe caldura,iar butonul din dreapta cand il comut pe 1-2-3 sau pe 4 dupa circa un minut se aprinde ledul galben acolo la soare ca in poza ,este clar explicatia? Se pare a fi normal sai dai caldura la maxim si cand dau de buton la ventilatie sa se aprina ac ?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu, nu e normal. Ca AC sa functioneze trebuie apasat evident butonul AC, izolat int de ext prin actionarea butonului recirculare aer, dat " pe rece" si pornit ventilatorul int.
Faptul ca dorind caldura AC-ul se baga in seama singur dupa 1 minut , sincer ma depaseste. Nu stiu cat sta in picioare varianta buton AC defect sau scurt pe undeva. Poate ar fi indicata o diagnoza.
Poate totusi cineva mai in tema va intra aici sa te indrume.
Bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR