Ai uitat parola?


  • marius3113

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

Buna ziua! Am corsa d 1.3 cdti 2007 , si ieri am constatat ca aerul nu mai functioneaza nu mai baga rece neam. Precizez ca am incarcat cu freon acum vreo 2 luni de atunci baga rece ca in 30 minute ma apuca bataiala de racoare ce dadea pe treapta 2,foarte multumit. Acum cand dau sa pornesc aerul creste putin turatiile cum e normal dar nu mai pleaca ventilatorul din fata de la radiator in mod normal pleca si ala imediat ce cuplam aerul,rezistenta de la ventilator a fost schimbata deoarece cealalta se dusese ,mergea pe treapta 3 , am oprit in benzinzrie sa verific daca ventilatorul merge si mergea dar pe treeapta 1 cred ca racea apa . deci nu ar fi dus ventilatorul. ceva nui in regula, ca de duminica cand ma intorceam de la mare nu am mai pornit aerul si pe autostrada am mers cu aerul pornit sio era perfect functional. sa fie vrun contact imperfect?
Orice sfat e bine venit.
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2016

F10RYN1204 a scris:
sorinpana a scris:Salutare,am si eu un astra g 1.7 cdti 80 cp din 2004, ieri am descoperit ca ac -ul nu mai baga rece, am verificat sigurantele ,compresorul cupleaza dar nimik,anul trecut am facut verificare si am bagat cam 300 g freon si a fost ok,dar cel de acolo zicea ceva de ventilatorul de pe radiatorul de ac care pornea si nu prea parca mergea doar daca avea chef nu cum ar fi trebuit ,acum cand ma uit la el nu mai porneste de loc,am zis ca o sa il dau jos sa il bag pe direct sa vad daca functioneaza.alte idei ar fi binevenite,si inauntru se aude ca un fasait cand dau drumu pe recirculare...sau daca stie cineva o persoana care sa poata rezolva asta si la un cost decent,ar fi excelent.

Va multumesc
ps sper ca am postat unde trebuia



Salutare! Ai gasit rezolvarea la problema? sau stie cineva care ar fi problema? aceeasi problema se pare ca o am si eu cu aceeasi masina.... Sad Sad


Nimeni cu idei/probleme similare?
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

Salut ! eu inca nu am rezolvat problema dar clar mie nu imi cupleaza compresorul si ar fi bobina dusa de fapt ar fi o rezistenta termica ce se arde si se poate remedia dar acum ca sa racit vremea nui mai fac nimic o las asa pana in primavara , stiu ca nu este bine dar nu am timp sa o las in service si in plus nui greu de remediat problema in cazul meu , doar ca timpul nui favorabil si de o fi sa repar am sa incerc cu,compresorul pe pozitie o sa fie chin dar asta e, in caz contrar o sa merg sa scot freonul si apoi il dau jos de pe masina, din acest motiv las asa pana in primavara. eu am avut probleme cu aeroterma din habitaclu se tot ardea siguranta dar am inlocuito si merge si problemele se tin lant cand iti mai roade si un sobolan firele si o ia razna vitezometrul si martorul de ABS.
Poate reusesti sa ii dai de cap la masina ta si astept un semn cu ce ai rezolvat.
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2016

Salut! Si eu cred ca o sa o las pentru la primavara problema.. pana atunci ma mai documentez/interesez sa vad care ar fi cauzele, ma gandesc sa fie senzorul de presiune zapacit sau ECM-ul, ceva nu comanda bine ventilatorul... posibil si la tine sa fie ceva din ECM.. ai ceva erori in bord? ai pus tester pe ea, ceva?
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

Am vreo 6 sau sapte erori dar am verificat cu pseudoagrafa si nu stiu sa le interpretez prea bine ,poate saptamana asta imi fac programare la un service opel sa o pun pe tester,ca sa stiu ce are. Sunt stocate erorile ca in bord nu mi se aprind martori cum ca ar detecta o problema , am avut egr infundat si l-am curatat si de atunci probabil au mai ramas erorile dar pana nu verific si eventual sa le sterg.
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2016

Mda, ti-au ramas stocate de la alte probleme.. eu am un tester op com si nu am nicio eroare si nici in bord nu apare nimic... daca le stergi, nici la tine nu cred ca mai reapar daca nu iti apare nimic aprins in bord
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

Si la tine ce eroare iti da la nefunctionarea AC-ului, poate e intrata si asta la mine dar care o fi dintre ele nu stiu.
Singurii martori ce mi-au intrat a fost odata masina cu cheita si era o bujie arsa le-am schimbat pe toate si odata martorul de ulei , si cand am curatat egr masina cu cheita , am mai avut rezistenta termica la electroventilator dar nu mia aparut nimik doar ca megea ventilatorul pe ultima treapta cand porneam AC atat ca probleme si ABS-ul.
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2016

Nu am nicio eroare eu... compresorul cupleaza si baga rece, dar mai decupleaza din cand in cand daca porneste tarziu ventilatorul de racire...
  • stefihouse

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2008

Salutare! cei doi senzori de pe conducta de inalta (AC) sunt ambii de presiune? sau unul e pt temperatura? A venit anotimpul rece iar cand am dat drumul la caldura a inceput sa mearga si compresorul de AC cu cele doua ventilatoare, chiar daca setam temperatura inalta (HI), il opresc doar cu butonul ECO. Am gasit undeva pe forum ca e posibil din cauza presiunii prea mari de freon sa functioneze asa, ECU porneste ventilatoarele. Nu da erori la tester.Am depresurizat putin instalatia(2-3 secunde apasat pe ventil) cu toate ca nu era presiune mare pe instalatie(mie imi tine freonul 2-3 luni dupa care trebuie sa completez). Si-a revenit, acum nu mai porneste compresorul .Banuiesc ca a ramas blocat senzorul de presiune. Trebuie inlocuiti amandoi? Oricum la inceputul fiecarei primaveri o videz si o incarc cu freon nou. Va multumesc pt eventualele raspunsuri.
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

Am revenit cu aceeasi problema la AC , dupa vreo 3 luni de nefunctionare AC la masina azi am spus sa il pornesc ,trec pe rece apas buton recirculare treapta 2 ventilare si surpriza Ac functioneaza si baga rece rau, in masina era cald deci nu imi baga aer de afara ci il recircula , am lasat pret de 15 min ca imi inghetase mainile pe volan si l-a oprit si bagat iar pe caldura , dupa o perioada iar incerc sa pornesc AC si de data asta nu mai baga rece si am urmat aceeasi procedura mentionata mai sus dar fara efect, dupa inca o perioada de timp mai incerc si la fel fara succes, in drum spre casa am spus sa mai incerc odata si culmea face ca iar a pornit.
Freon am in instalatie ,dar nu stiu ce ar avea , care ar fi problema , ventilatorul de pe radiator porneste cand temperatura motorului atinge 98 grade si cand vrea AC sa porneasca porneste si ventilatorul si apoi il opresc si cand pornesc in cateva minute AC nu mai baga rece dar nici ventilatorul nu se invarte.
Sa fie de la ventilator?
Sa fie dus ambreiajul de la AC?
Sa fie supapa defecta?
Filtru uscator defect daca o avea corsa D asa ceva ?
Contact imperfect?
Am tot citit despre defectiuni AC si parerile sunt impartite :
-daca era ambreiajul nu mai cupla si/sau rulmentul de la fulie dus s-ar fi auzit zgomot din zona compresorului dar nu se aude
-daca era dus ventilatorul nu ar mai fi pornit
O solutie ar fi bine venita sau o parere de la cei ce au intampinat astfel de probleme.
Multumesc!
  • miraflor2007

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2016

Buna seara. Postez si eu problema mea la masina Combo 2007, 1.4, 90 CP, Z14XEP in speranta ca cineva ma poate ajuta cu sfaturi.
Masina este adusa din Germania deci ce mecanici au ei pe acolo nu stiu pt c-au mufat senzorul de temperatura la compresorul de AC.
Eu cautam o mufa unde sa introduc senzorul de temperatura, ca nu era. Singurele mufe existente, libere sunt astea:

si pe afisaj erata asta:
Astazi am desfacut putin bara fata sa vad daca mai am alte cabluri dar nu sunt, singurele cabluri fiind cele care merg la farul din dreapta masinii(stanga cum stau la masina). de la acele fire, legate impreuna , in coltul radiatorul este o ramificatie de aproximativ 20-25 cm cu o mufa care era conectata la alta mufa, asta: , firele venind de la compresorul de AC. Am demufat si surpriza, se potiveste senzorul de temperatura pus la mufa care vine din ramificatie si: . Deci am lasat asa. Acum, unde sunt firele care se duc la compresor? ca cele doua libere nu se potrivesc. multumesc in avans de raspunsuri
  • bogdan.grigorescu05

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2015

Buna seara,
Am un Opel astra G Z16SE, cand dau drumul la AC scade puterea motorului destul de simtitor pana la oprirea motorului cand este la relanti. Nu se aude niciun zgomot doar ca nu pot sa stau cu masina la relanti ca se opreste motorul. In iarna am schimbat alternatorul poate sa aiba legatura? Parca am citit ceva despre asta.
Multumesc!
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2016

Salutare! Am rezolvat intr-un final problema, era de la senzoru de presiune AC, cum banuiam, l-am schimbat si functioneaza totul ok.
  • alliens

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2017

Postez si eu o problema poate are cineva vreo parere. Mentionez de la inceput ca nu am ajuns inca la un service, urmeaza, dar macar sa stiu la ce as putea sa ma astept.

Am un Astra G, Z16 SE, nu la prima tinerete si azi , imediat dupa ce am plecat din parcare, nu am mers mai mult de 3-400 metri si in masina a patruns un miros puternic de ars (impresia mea ca era parea produs de izolatie arsa). Am oprit imediat, am oprit si AC-ul, si am deshis capota. Mirosul se simtea sub capota, in zona compresorului de AC dupa parerea mea. Dupa ce am stat vreo 10 minute sa dispara, am pornit masina m-am intors in parcare. Am pornit AC-ul si am constatat ca nu mai raceste si nici nu mi se pare ca ar mai cupla compresorul, si nici nu pare sa mai miroasa (ce-i drept nu am mai plecat de pe loc)
Sa ma astept sa fi cazut compresorul de AC, de la el sa fi fost mirosul de ars?Ma risc pana la service mergand cu ea?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,161
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z13DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

S-a ars bobina compresorului.
  • alliens

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2017

Am omis sa mentionez ca acum doi ani am mai avut probleme cu AC-ul, nu mai pronea (nu imi amintesc sa fi mirosit a ars, dar nu e imposibil), si la service au zis ca e bobina arsa, asa ca am schimbat-o. Ar putea fi o cauza anume care sa duca la arderea bobieni? totusi , daca asta e cauza, a cedat destul de repede
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

Salut! Am revenit si cu rezolvarea problemei a aerului conditionat, dupa o perioada de 8 luni fara AC am gasit copexul si firele roase de sobolani , am sudat firele si am avut aer conditionat dar dupa 2 saptamani iar sa intamplat sa il roada sobolanii , izolasem copexul cu banda izolera si au ros probabil e dulce adezivul de pe aceasta , acum nu am mai izolat .Eu nu m-am gandit sa intorc cablajul ca pe dedesuptul masinii totul era aparent ok, si odata intors am vazut rosatura atasez si o poza unde se vede cum au ros nenorocitii.
Sa auzim de bine!
  • Gabriel93

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2017

Buna seara!
Detin un Opel Astra H din 2005 1.7 diesel 100 cp. Anul trecut functiona perfect ac'ul, anul acesta cand sa il pornesc, nu mai cupleaza. Am crezut ca este de la freon, l-am schimbat, tot nu cupleaza. De mentionat ca pe direct porneste.In teaster am o eroare care nu poate fi stearsa: tensiune mica la releu sau releu ramane pe deschis (posibil aceasta problema a venit acum 2 luni la pachet cu mai multe...intr-o dimineata am constatat ca numai imi mergeau luminile din masina, ceasurile, nici un martor nu se aprindea, faza scurta ramanea aprinsa de cum puneam contactul chiar daca era pe 0, apasam degeaba butonul de avarii, stopurile ramaneau aprinse precum faza scurta (am si acum aceasta problema, nu este de la releu)...toate aceste probleme cred ca au aparut dupa ce am trecut cu masina dupa o ploaie torentiala prin apa mult prea mare pentru o sosea).
Careva cu probleme similare?!
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

Salut verifica cablajele scoate copexul de pe ele cat poti sa nu ai fire intrerupte , scoate panoul de sigurante fai poza cum arata cu toate sigurantele si releiele in el sa stii cum sa le pui si baga spary de contacte electrice pe el din abundenta , verifica alternatorul sa nu ai in puntea de diode vreo dioda dusa.
Teoretic sunt multe de verificat ,ia sistematic fiecare cablu in parte si componenta electrica si poate descoperi problema
A mea masina a fost roasa de sobolani deci probleme si usor usor le-am descoperit si unde am lipit sau inlocuit si acum functioneaza perfect.
Spor!
  • soso78

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2016

Salutare. Ca si voi am si eu probleme cu clima. Freon este, compresorul e bun (verificat pe direct de mecanic), dar modulul nu transmite semnal. Ceva pareri? multumesc

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata