Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mihai_razvan82

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
avea un element rupt, pierdea feonul cam intr-un an de zile (tb sa incarca in fiecare an Sad)
cand am incarcat acum 2 sapt am bagat 300grame de freon, deci maia vem ceva in instalatie si de atunci aerul a tot mers ....
Skip ads

  • mihai_razvan82

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut
Am fost la service si au zis ca nu mai au ce face la compresor --> e blocat (bobina arsa, ambreaj stricat).
Mi-au zis ca a bagat pilitura pe instalatie si ca tb sa curete toata instalatia + alt compresor + imi trebuie si un alt radiator (de preferabil nou).
Mentionez ca abia am schimbat radiatorul acum 3 sapt, dar ei zic ca nu il pot curata de pilitura si ca daca il pun pe cel vechi nu garanteaza lucarea.
Stiti cumva daca se poate curata radiatorul?
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Daca ti-au spus ca bobina este arsa si ambreiajul stricat si din cauza asta ai pilitura pe instalatie este abureala. Pilitura nu intra pe instalatie asa de capul ei. In primul rand compresorul are o presetupa care asigura etanseitatea si nu intra in el orice, oricum. S-ar putea sa fie o uzura interna care sa provoace pilitura pe instalatie dar asta inseamna sa desfaca compresorul si sa vada cauza. Esti sigur ca au desfacut compresorul si au constatat defectul sau ...

Vezi si tutorialul acesta:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=114438
  • mihai_razvan82

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut
Mersi de info.
Nu au desfacut compresorul, doar au dat ambreajul jos si au zis ca au pilitura.
O sa mai verif la alte persoane daca am pilitura sau nu....
Mersi pt sfaturi
Skip ads

  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pai daca au desfacut doar ambreiajul, cum au constatat ei ca e pilitura in instalatie ? Pe unde intra pilitura, iesea freonul, nu ?
  • mihai_razvan82

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am fost la alt service si su scos compresorul si au zis ca nu am pilitura.
am pus unul sh si aerul merge
  • stoican iulian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut
am un opel astra G din 2003 cu clima, de cateva zile nu functioneaza clima (nu cupleaza compresorul)
am verificat freonu in instalatie este Ok
am verificat la un servis auto specializat, la diacnoza nu a descoperit nimic, dupa un timp de verivicare din aproape in aproape au ajuns la concluzia ca de vina ar fi acea bobina(sau cum se numeste)din capul compesorului .
ce parere aveti care este cauza ? ati mai intalnit situati asemanatoare
  • avram1987

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2012

  • Mesaj Privat
si la mine e ceva de genu , dar nu ar fi bobina si ar fi o placa sau ceva de genu acolo sub bobina aia. Sa ma corecteze cineva daca gresesc
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi este bobina care actioneaza compresorul prin intermediul ambreiajului
  • avram1987

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2012

  • Mesaj Privat
din ce am inteles eu de la mecanic este o placa de caucuiuc sau ceva de genu intre bobina si ambreiaj
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Da, platanul din fata fuliei este realizat din doua piese de metal avand intre ele vulcanizat un inel de cauciuc pentru preluarea socurilor dintre cele doua piese. Cand se provoaca socuri mari la cuplarea compresorului (de ex. compresor blocat sau in curs de blocare), se desprinde cauciucul de pe una din piese si platanul nu isi mai realizeaza functia.
Rezolvare: In primul rand se verifica sa nu fie blocat compresorul, invartind discul central. Daca nu este blocat se schimba platanul.


Ultima modificare facuta de LDivora la Mar 05 Aug, 2014 6:33 pm
  • Eduard91

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema la ac la un opel astra h 2005 1.7 cdti 74 kw.
In momemtul in care cuplez ac merge normal pret de cateva secunde dupa care fulia incepe si patineaza si apare un scartait(freaca metal pe metal) Ambreiajul este nou nout ca si bobina, pare ca ar avea fluctuatii de curent si nu mai are forta sa tina fulia lipta. Am fost la un electrician sa vad daca am scurt pe undevapt ca atunci cand am legat compresorul direct pe baterie merge bine fara scaderi de tensiune, ceea ce am depistat este ca imi lipseste releul si siguranta din panou dar totusi e normal sa plece compresorul asa fara ele? Sau e legat in alt mod? Cateva sfaturi despre ce ar putea fi sau cineva care sa ma ajute si pe mine? Multumesc
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu cumva cineva a montat compresor cu ambreiaj in loc de unul cu electrovalva? Cam asta e simptomul. Electrovalva nu se alimenteaza in curent continuu, ci in impulsuri, de asta ti se pare ca ai fluctuatii pe bobina. Daca e asa se poate remedia, facand o modificare pe instalatie.
  • Eduard91

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Masina am cumparato in noiembrie anul trecut, masina adusa de afara, si habar nu am ce fel de compresor a fost pe masina. Daca ai putea sa imi dai niste sfaturi cum sar putea rezolva fara prea mari cheltuieli as fi bucuros.
Dar ar fi normal sa imi lipseasca releul si siguranta din panou?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu, nu e normal, dar nu am de unde sa stiu cum a fost echipata masina in original. Masoara in cupla care se conecteaza cu compresorul cand ai aerul pornit si vezi ce gasesti. Daca gasesti 12-13V, atunci a avut compresor cu ambreiaj. Daca masori 6-7V, atunci a avut cu electrovalva si trebuie facuta modificare pe instalatie.
  • kenji2011

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am și eu o problema legat de compresor. Am un Astra G 2003 1.6 101 cai z16xel.. și ultima oarã când am fost la un "meserias" m-ar fi zis ca am un o-ring bulit și îmi pierde freon pe acolo... știe cineva dacã se poate remedia problema fãrã sa cumpãr alt compresor?..
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
E mai ieftin un compresor SH decat manopera de desfacut compresorul si schimbat toate O-ringurile si garniturile (e clar ca n-o sa schimbi doar unul daca tot desfaci).
  • Naikkon

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 ze16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
salut , am si eu o mica problema la sistemul de AC ,
am bagat freon si nu baga aer rece in masina.
am schimbat supapa de expansiune (cea la la radiatorul din bord) si tot nu baga aer rece.
compresorul cupleaza (2 bari pe joase si 10 bari in lucru)
am pus si un alt compresor . singurul lucru era presiunea crescuta la 12 bari in lucru , aer rece nu baga.
din ce am mai intrebat pe ici-colo am inteles ca este de la filtru dezumidificator. http://www.opelshop.ro/prod...stra-g-11934.html (scz daca se considera reclama)
supapa am schimbat-o sh de la dezmembrari (se aude un zgomot in bord cand cuplez AC-ul)
nu mai am nici o idee . daca stie cineva in focsani un servis bun pe AC va rog sa-mi spuneti.
  • iulica1978

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema cu AC-ul cand il cuplez sacoate un zgomot -huruit ca si cand ar freca ceva pe o tabla , am fost si am completat cu freon ,ptr ca aceleasi simptome le-am avut si acum 2 ani si dupa completare zgmotul a disparut , dar acum se pare ca nu mai sunt asa norocos , ceva sugestii , a mi patit cineva asa ? multumiri anticipate .
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Si eu sunt curios de rãspunsuri. Si la mine, dupa ce merg o bucata de drum se aude un vuiet-suierat, nu prea stiu cum sa zic. Eu suspectez rulmentii de la compresor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR