Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • raafaell

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
cine ma poate ajut cu o schema de cum se pune la punct un motor de vectra c 19 tdci 120 cai?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 624
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Poftim colegu : http://postimage.org/image/kzs6q0r2h/ , poate te ajuta. Sau --> http://www.youtube.com/watch?v=G7kMp87_Xjo , la minutul 6:58 incepe.
  • deleted-51389

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2010

  • Mesaj Privat
raafaell - mai repede apelezi la EDS service ( search google ) ... operatiunea este destul de complicata daca nu ai cunostintele necesare

ca si costuri pentru schimbare distributie nu cred ca depasesc 200-300 lei ! BAFTA !
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,609
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
E destul de simplu. Dupa ce ai scapat de accesorii si capacul distributiei cauti pe fulia axei cu came semul, care trebuie aliniat cu cel de pe capacul motorului (cam in dreptul orei 1).
In mod normal, pentru arbore iti trebuie o unealta de blocare, dar daca iei un corector dinala alb si faci semne si pe pinionul de la arbore si pe bloc si faci la fel si la pompa de combustibil (desi la asta nu te prea intereseaza pozitia ei) este perfect.


Dupa ce te-ai asigurat ca semnele sunt aliniate unde trebuie, slabesti rola de intindere, scoti cureaua, inlocuiesti cele 2 role de ghidaj si rola de intindere.
La montare, incepi prin a fixa cureaua pe arbore, apoi pe rola de ghidaj din dreapta, apoi pe axa cu came, pompa de inalta, rola de ghidaj stanga, rola intinzatoare.

Pentru a o strange corect, bagi un surub de 6 intr-o gaurica existenta acolo si faci parghie pe rola pana se aliniaza cele 2 semne (chiar nu ai cum sa ratezi semnele, decat daca esti total pe langa mecanica). Mentinand parghia in acea pozitie strangi surubul intinzatorului (in mod normal ai nevoie de o cheie dinamometrica, dar merge si "la mana"). Voila, ai un motor cu o distributie nou-nouta, gata sa ruleze inca 120.000-160.000 km voios.


@cangri, multumim ca vrei sa ajuti, dar prin mesaje ca cel pe care tocmai ti l-am sters nu faci altceva decat sa provoci flame. Te rog pe viitor sa dai rapuns la subiect sau sa te abtii. Multumesc.
  • raafaell

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
multam mult asa am facut merge ca noua era problema ca se rupsese pana de la pinionul de pe arbore si 4 tacheti si pinionul ce l-am comandat nu avea semn eu deja montasem chiuloasa daia v-am deranjat
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR