Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • popescugrigore

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:M-am gandit la infiintarea acestui topic, in vederea citirii unor valori cu ajutorul OP-COM-ului, pe care sa le postam cu totii aici si sa le comparam intre noi sa vedem si sa ne confruntam impreuna contra unor eventuale neplaceri sau probleme! Jucandu-ma cu OP-COM-ul am vazut o gramada de valori care ti le arata de la diferiti senzori, si zic eu postandu-le aici am putea sa ne facem o idee generala toti daca ceva nu merge bine! De exemplu, cum ar fi cantitatea de combustibil injectata, masa de aer injectata de debitmetru sau turbina! Rezistenta la bujii, sau tensiunea iesita de la releul de bujii si tot asa! Astea sunt cateva idei, pe care o sa le pun in practica in weekend! Pana atunci va astept si pe voi cu pareri despre ce sa mai masuram si sa postam aici!
As dori, daca adminii considera a fi util acest post, sa-l faca "Sticky" ! Multumesc !

salut am si eu o mare rugaminte daca poate cineva sa-mi trimita tabelele cu valori la vectra b 1,7 td
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Aici e pentru Z19dt, pentru 1,7 td nu stiu
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
salutare.am un astra h 1.9 cdti 74 kw si am facut iar dupa ce am pus opcom-ul pe ea mi-a aratat:
deviatie cantitate injecatata cilindru 1=-2.39
cilindru 2=1.10
cilindru 3=1.23
cilindru 4=0.05 si turatia motorului 800 rpm.
sunt normale valorile acestea?tin sa mentionez ca masina are o intarziere mare la acceleratie,puterea parca e mai mica,nu mai trage normal,iar la mers intre 1800-2200(cred ca si mai mult)are momente cand merge sacadat pentru cateva clipe.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sa verifici si alta data cantitatea injectata! La mine mi-a gasit la reprezentanta pe tech 2 injectorul 2 ca dadea un pic mai mult tot asa in jur de 2 si ceva! Dupa care la colegul [editat], unde am facut test tot cu tech2 iar, doiul era bun si injectorul 1 dadea acum mai mult! S-au inversat! Mi s-a parut ciudat!
Skip ads

  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ady_adrian a scris:salutare.am un astra h 1.9 cdti 74 kw si am facut iar dupa ce am pus opcom-ul pe ea mi-a aratat:
deviatie cantitate injecatata cilindru 1=-2.39
cilindru 2=1.10
cilindru 3=1.23
cilindru 4=0.05 si turatia motorului 800 rpm.
sunt normale valorile acestea?tin sa mentionez ca masina are o intarziere mare la acceleratie,puterea parca e mai mica,nu mai trage normal,iar la mers intre 1800-2200(cred ca si mai mult)are momente cand merge sacadat pentru cateva clipe.


Valorile tale sunt normale....adica ai o uzura normala....poti sa mai mergi linisit mult timp de acum....
Mersul sacadat este de la Supapa EGR este o problema bine cunoscuta la motorul tau iti recomand o curatrare/inlocuire/blocare=eliminare
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru promptitudine.ma voi ocupa de supapa egr si voi reveni cu raspunsuri imediat ce se va rezolva ceva.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

@ady_adrian Valorile alea sunt citite cu motorul cald sau rece? Daca e la cald, urmareste injectorul 1, daca se apropie de 3, foloseste o perioada solutie de curatat injectoare. Daca valoarea nu scade, sau continua sa creasca, iti recomand verificarea injectoarelor la endordiesel la buzau. Ai dpf?

Adi G.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ursu astea bosh de la opel daca un injector arata ca baga mai mult nu inseamna ca el este dus , el poate sa bage mai mult ca sa compenseze daca unul sau mai multe din celelalte baga prost , de aceea cand ai unul care baga mai mult trebuiesc date jos toate si verificate pe banc .
Skip ads

  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
cyberbob a scris:Salutare!

@ady_adrian Valorile alea sunt citite cu motorul cald sau rece? Daca e la cald, urmareste injectorul 1, daca se apropie de 3, foloseste o perioada solutie de curatat injectoare. Daca valoarea nu scade, sau continua sa creasca, iti recomand verificarea injectoarelor la endordiesel la buzau. Ai dpf?

Adi G.
Cand am citit valorile motorul nu era la temperatura optima,am mers putin cu masina inainte,dar nu era la 90 grade.valoarea aia de 2 si ceva scade cand cresc turatia pana pe la -1.6,-1.7.am mai observat ca odata cu cresterea turatiei injectorul 4 incepe sa dea si el cu minus ceva...si injectoarele se compenseaza intre ele.Ce solutie imi recomandati pentru curatarea injectoarelor?
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Si da,am dpf.pe opcom arata ca s-a curatat acum 275 km si avea saturatie de 40% parca.(40-50)
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Mai fa o citire a valorilor cand motorul este cald, nu tre sa aiba neaparat 90grade, e suficient sa fii rulat 20-30 de minute. E posibil sa fie mai mici deviatiile. Ideea e in felul urmator daca ai un injector care o ia razna, iti poate crea probleme cu dpf-ul. Bryan99 poate confirma. Smile Fa-ti griji cand una din valori, cu motorul cald este peste 3 (ecu poate compensa maxim 5mg). Ca solutie de curatare, as folosi doar ceva din gama profesionala de la wynn's. Totusi e posibil ca operatiunea de curatare sa nu aiba efect, si sa fie decalibrat unul sau mai multe injectoare, situatie in care iti recomand Endor diesel buzau.

Adi G.
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
La dpf singurul lucru care ma deranjeaza e ca atunci cand se regenereaza face motorul ca toti dracii...merge in suturi la relanti,se aude diferit,iar a ultima regenerare imi mergea masina in suturi la turatii mici in treapta 1 de viteza,lucruri care nu mi se par normale.
Skip ads

  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Fa-i o diagnoza, posibil sa ai probleme cu EGR-ul. Si la mine se aude putin diferit in timpul regenerarii. In turatii mari tremura?

Adi G.
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Nu da nimic la diagnoza,nici o eroare.Cand e turat nu mai tremura.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Nu trebuie neaparat sa dea eroare, daca EGR nu functioneaza corect. Poate sa piarda suficienta presiune cat sa-ti faca motorul sa tremure, dar insuficienta presiune pentru a da eroare. Cauta pe cineva care sa stie sa interpreteze bine parametrii, cred ca trebuiesc urmariti calculated air flow, si valoarea furnizata de debitmetru.
Eu stiu sigur ca la mine EGR mai scapa presiune cand e inchis complet, si are momente cand tremura usor motorul, dar n-am nicio eroare.

Adi G.
  • DoTy

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut baieti am un Y22DTR si azi am pus si eu pe el OP-Com printre zecile de errori care ulterior au putut fi sterse 3 dintre ele cam persista

B3843-05 Circuit senzor calitatea aerului

B2810-04 Circuit telecomanda volan => ( probabil asta e pentruc a commenzile din stanga volan nu functioneaza nici lumina de la ele )

U2113-00 Can-Bus comunica SDM

Ce ar putea fi mai exact cat de grave sunt si cum le-as putea rezolva ...
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca trebuie schimbat titlul la topic ..........
Ursu ce zici ?
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
DoTy a scris:Salut baieti am un Y22DTR si azi am pus si eu pe el OP-Com printre zecile de errori care ulterior au putut fi sterse 3 dintre ele cam persista

B3843-05 Circuit senzor calitatea aerului

B2810-04 Circuit telecomanda volan => ( probabil asta e pentruc a commenzile din stanga volan nu functioneaza nici lumina de la ele )

U2113-00 Can-Bus comunica SDM

Ce ar putea fi mai exact cat de grave sunt si cum le-as putea rezolva ...

Salut, este un topic pe aici pe undeva despre erori! Aici avem pentru citire valori cu Op-Com pentru motorul Z19DT! Dai o cautare si gasesti! Incearca prima data sa cauti doar codul de eroare!
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am revenit cu cateva noutati referitoare la mersul sacadat de pe astra mea z19dt.Am blocat egr-ul cu o tablita si masina a devenit foarte vioaie(putere+elimiarea lag-ului la acceleratie si mers sacadat).Toate bune si frumoase,am crezut ca e egr-ul de vina si am cumparat unul nou,Pierburg.L-am montat pe masina,si cand am plecat la test am constatat ca masina e la fel de lenesa ca si cu cel vechi atunci cand nu era blocat.Mi-a eliminat considerabil din mersul sacadat dar am inarziere mare la acceleratie. Va rog daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi ca imi mananca zilele masina asta.De ce cand are tablita de blocare pe egr masina trage si acum cu egr nou nu?
Tin sa precizez ca inainte de a bloca egr-ul aveam urmatorul cod de eroare pe opcom: P0100-54 INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR CIRCUIT HIGH INPUT
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
B-001 C-013 Intake Air Temperature Sensor Circuit

P0100 T003 Check: Short to Voltage/Ground/Interruption of Signal Circuit

debitmetru defect, sau fir intrerupt intre debitmetru si calculatorul de motor
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR