Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • kiss_me_cristiano

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2008

  • Mesaj Privat
0.8 0.9 vu motorul cald , ac citit cu op com valorile
cilindrul 1 1.2
cilindrul 2 0.4
cilindrul 3 0.1
cilindrul 4 -0.1
Skip ads

  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
OP-COM 090820d Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora,14/01/2015. 12:5732

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales>,2006,Zafira-B,Motor,Z 19 DT

Modul de comandã:


Identificare:0x0771
Numãr ºasiu: W0L0AHM756G051544
Numãr hard:81012549
Tip motor: Z19DT
Numãr piesã:55198922
Nr.versiune soft: WMPMS050_S
Hardware manufacturer number: 0281012549
Software Number: 1037377267P319_O90
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B05019
Variant programming : 0x00006040
Cod Alpha: BR
Hardware manufacturer system name: EDC16
Code Index and version: O90JTD75

Valori reale:

Tensiune baterie,14.0 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Releu demaror,Inactiv
Releu pompã combustibil,Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.58 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.78 V
Poziþie pedalã calculatã,20 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,2.950 RPM
Turaþia axei cu came,1.450 RPM
Turaþie ralanti - modificatã,NU
Masa de aer calculat,228 kg/h
Senzor masã aer,114 kg/h
Temperaturã ambiantã,3 °C
Temperaturã aer de supraalimentare,31 °C
Temperaturã aer de supraalimentare,2.83 V
Temperaturã lichid rãcire,40 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.97 V
Nivel ulei,Normal
Presiune ulei,Normal
Stare nivel ulei,Okay-Smile
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1),108 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1),1.0 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2,56 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2,0.9 V
Presiune barometricã,100 kPa
Presiune barometricã,3.94 V
Comandã -Presiune turbo,128 kPa
Presiune turbo,154 kPa
Presiune turbo,2.42 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65 %
Comanda pozitie EGR,35 %
Factor de umplere AGR,40 %
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,5 %
Presiune Rail prescrisã,66.76 MPa
Presiune Rail,66.37 MPa
Presiune Rail,1.95 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls),36 %
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã,1.05 a
Electroventil control comb.PWM,35 %
Curent electroventil control comb.,1.34 a
Temperatura combustibil,-40 °C
Temperatura combustibil,0.23 V
Contact info climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Presiune sistem climã,480 kPa
Presiune sistem climã,0.8 V
Releu climã,Inactiv
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0.0 m/s2
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Sistem de menþinere vitezã,Inactiv
Cuplu motor,20 Nm
Control cuplu,Inactiv
Cuplu solicitat(control tracþiune),0 Nm
Timp pânã la schimb de ulei,25 %
Avertizare schimb ulei,Inactiv
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Releu preâncãlzire,0V activ
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Timp injecþie principalã,7.2 grade
Cantitate injecþie finalã,9.0 mm3/crs
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,10 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0.96 V
Saturaþie filtru de particule Diesel,82 %
Distanþa parcursã de la ultima regen. a filtrului de particule Diesel,1.045 km
Regenerare filtru particule Diesel,0 %
Kilometraj(rulaj),92.088 km
Senzor rezervor,0.00 V
Comanda 1. ventilator,Inactiv
Comanda 2. ventilator,Inactiv
Comanda 3. ventilator,Inactiv
la relanti presiunea diferentiala este de 2 kpa si nu si-a facut regenerare de 1600 km.iar saturatia reala este de 132% nu am erori de ce nu isi face regenerarea sa mai astept sau sa ma duc la Maiandrei
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am o vectra c 2005 z19dt si imi porneste foarte greu..a 2a cheie dupa ce invarte saraca vre-o 4-5 sec. Pe injectoare imi da val
Inj1 -0.41
Inj2. -1.87
Inj3. 1.33
Inj4. 0.94

Acum nu ma pricep cum ar trebui sa fie valorile...cand am cumparat masina fostul proprietar mi-a zis ca a schimbat un injector sau l-a reparat ...dar faza cu pornitul la a2a cheie e cam din totdeauna ....rar imi pornea din prima.
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cam aceleasi valori am si eu si porneste la prima cheie ( nu cum as vrea eu, dar oricum la prima cheie). La tine poate fi si de la o baterie slaba sau de la electromotor.
Skip ads

  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Posibil.....bateria stiu ca e din 2013 ...ai idee cum pot verifica electromotorul?
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
din meniul ascuns sa vezi cat iti incarca sau cu un aparat de masura trebuie sa ai 14 v + sau - cativa volti. in functie de consumatori.
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
E peste 13 de fiecare data. De obicei dimineata imi face asa....dar cand era frig imi pornea mai mult din prima. Am sa o duc la unu care se pricepe sa ma lamureasca care-i treaba cu ea
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
alexrosu0589 a scris:Am o vectra c 2005 z19dt si imi porneste foarte greu..a 2a cheie dupa ce invarte saraca vre-o 4-5 sec. Pe injectoare imi da val
Inj1 -0.41
Inj2. -1.87
Inj3. 1.33
Inj4. 0.94

Acum nu ma pricep cum ar trebui sa fie valorile...cand am cumparat masina fostul proprietar mi-a zis ca a schimbat un injector sau l-a reparat ...dar faza cu pornitul la a2a cheie e cam din totdeauna ....rar imi pornea din prima.
Daca vei merge si vei face un test de retur injectoare vei vedea ca sunt ,,defecte,, trebuie reparate.....aceeasi problema am avut-o si eu ,,,,pornea foarte greu...dupa repararea injectoarelor porneste si merge foarte bine .
Skip ads

  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@alexrosu0589 bateria trebuie sa vezi in momentul pornirii la cat scade. Daca scade sub 10V inseamna ca e de la baterie.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=96401
5. Electromotor obosit sau defect. Simptome ca la punctul 1.
Verificati:
- sa aveti minim 11V intre carcasa electromotorului si firul gros (de plus permanent);
- sa aveti minim 11V intre carcasa electromotorului si firul subtire (de comanda) cand incercati sa porniti.
- masina porneste foarte usor impinsa sau tractata.

Rezolvare: reparati sau inlocuiti electromotorul.
Eu dupa ce am gresat electromotorul a pornit mult mai bine.
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pai am sa ma duc cu ea in service sa schimb si amortizoarele spate si am sa rog un electrician sa masoare electromotorul sa vada daca functioneaza in parametrii ok.
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
volanul cu semnul exclamarii apare-dispare aleatoriu , iar esp-ul a ramas aprins de cand am derapat un pic , nu merge sa dau calibrare cu op-cum si semnalul cateodata nu mai sare inapoi ... cim nou ? si a 3-a cu glow banuies ca sunt bujiile nu ? cand pornesc apare masina+cheia si dispare dupa ~ 5 min


  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am citit valorile pe 2 Z19dt la ambele am aceeasi problema intre valorile:
Presiune Rail prescrisã,30.00 MPa
Presiune Rail, (Fluctuatii de la 27- la - 32 )MPa La voi stau cat de cat apropiate sau aveti si voi asemenea fluctuatii - la ralantii ma refer.
Una porneste foarte greu probabil e dus regulatorul ceealalta porneste bine.
Cea care porneste greu a fost schimbat regulatorul de pe rampa la fel facea si inainte la fel face si acuma.Ramane de schimbat cel de pe pompa de inalte.
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pai, ai vreo eroare pe cea care porneste greu? Bateria de cand este pe masina pe cea care porneste greu? Iti pot recomnada sa verifici bateria pe un tester special sa vezi daca mai este buna, eventual faci si niste masuratori cu voltmetrul inainte de pornire si la pornire sa vezi cat se duce! Si a doua, iti recomand sa faci o curatare si schimbare bucse la electromotor! Poate fura prea mult curent la pornire si nici bateria nu duce bine!
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
P0002-52 rail pressure control range/performance - la punerea contactului
P0002-75 unknow DTC - la accelerari bruste.
Bateria e ok, electromotoru e ok problema e ca cade si in nas la talpa, da eroare la punerea contctului, de aia eram interesat de valorile de presiunea rail.

Ca sa nu populez topicu asta cu alte discutii vroiam doar sa stiu daca si la voi exista asemnea fluctuatii la ralanti.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
O sa ma uit si eu Sebi sa vad cum e la mine dar sa iau laptopul , ca l-am imprumutat la cineva si te anunt .
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Mersi mult Bryan.
Ma gandeam sa iau regulatoru de pe cea care porneste bine sa o pun pe ceealata, dar cand am vazut fluctuatiile de presiune am zis sa intreb mai intai, am inteles ca nu ar trebui sa fie diferenta asa mare intre ele.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am incarcat aici http://hotupload.eu/3C6/vec..._10-mai-2013.xlsx niste valori citite la Vectrele mele ! Necesita Excel sa-l vezi ! Daca nu poti spune-mi!
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Uite si la tine la una e stabila si la alta is fluctuatii.Nu ai avut probleme de pornire sau de presiune?

Vectra BLEO Vectra GRI
Presiune Rail prescrisã 28.22 MPa Presiune Rail prescrisã 30.00 MPa
Presiune Rail 26.81 MPa Presiune Rail 30.10 MPa
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La cea gri sa zic ca pornea un pic mai greu, dar nu ca sa o cataloghez ca "probleme de pornire", Dar cea gri e si cea mai stabila la Presiune deci tind sa cred ca la mine nu era de acolo!
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ok m-am lamurit o sa schimb regulatorul de pe pompa si vad atunci.

Mersi mult.
O sa revin cu valorile citite.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR