Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Astra 2001, 1.7 DTI
Scurta istorie : saptamina trecuta este parcata seara.Dupa citeva zeci de minute se doreste repornire si nu mai porneste.Dimineata urmatoare insa,porneste la sfert de cheie.
Azi face un drum la munte de 30 km.Peste zi porneste bine mersi,insa dupa-masa la fel acelasi simptom,se invirte motorul in draci insa nu porneste.
Curent la bujii vine,normal temporizat.
Cind invirti motorul, nu iese deloc fum,sau miros de motorina nearsa.
Credeam initial ca e de la motorina (congelata).
Insa temperatura ambientala era astazi de 14-16 grade iar simptomul a fost la fel.
Am lasat masina in coborire,si cu contactul pus am incercat sa o pornesc asa.La un momentat a pornit insa doar pentru citeva secunde.
Aveti ceva sugestii ce ar putea fi?
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Calculatorul de injectie, probabil cand se incalzeste motorul ala da chix
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Din cate spui mai mult ca sigur ai probleme cu lipituri reci la calculatorul injectiei , vezi ca pe forum s-a discutat la greu pe tema asta Allcafera a si pus fotografii cu acele lipituri , foloseste functia search .
Bafta.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
problema patita de un amic de-al meu insa rezolvarea l-a cam usturat la buzunar: a schimbat calculatorul de injectie Crying or Very sad
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Posibil si senzor crankshaft, camshaft. Daca ECU nu primeste semnal nu va sesiza rotirea arborilor si nu va da comanda de aprindere.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ce aprindere tata? vorbim de diesel...Ideea e ca nesimtind semnal de la senzorii de pe axa cu came sau arbore cotit, s-ar putea sa nu deschida injectoarele...Sa nu fie problema aia cu motorina care ajungea prin izolatia unui cablu electric la ECU.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scuze ca nu m-am uitat ca e diesel.
Daca ECU nu primeste semnal de la ei nu deschide injectoare.
Deci daca nu gasesti nimic la calc aprindere incearca la senzori sau contacte
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
duo la tester si iti spune daca e senzorul de pe axul cu came sau de pe vibrochen. Din cate reiese se pare ca e de la injectie treaba, e specifica la 1,7.
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:duo la tester si iti spune daca e senzorul de pe axul cu came sau de pe vibrochen. Din cate reiese se pare ca e de la injectie treaba, e specifica la 1,7.



Am lasat masina la OPEL.Miine vad ce zic astia de aici.
Contorul banilor a inceput sa se invirta?Sad
Este atit de des intilnit acest defect la 1.7 DTI ? Mizerabil motor.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si sa vedem din cate moase au fost care a ghicit defectul Very Happy
  • teador

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
-am avut si eu aceeasi problema cu masina opel astra 1,7dti si dupa ce mi-au spus ca de vina este calculatorul de injectie si care bineinteles ca l-au schimbat (Opel Cesara Bacau),am avut marea surpriza sa constat ca numai dupa o zi se intampla acelasi lucru(adica nu pornea),m-am reantors la firma si surpriza defectul era un lucru minor:"un simplu releu ce se afla in cutiuta dreptunghiulara- cea care este putin mai mare,in partea stanga in compartiment motor"-acolo sunt doua randuri de relee iar ala cu problema a fost rel. nr. 3 nr. din fata in spate randul 1 " iar banii care mi-au fost incasati pe calculator"58 000 000"mi-au fost stornati.Acum totul este OK Wink
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Am intalnit aceasta problema la un coleg ce avea un motor de 2,2 pe un Vectra 2001. Dupa ce statea ceva timp neponit(de la 5-6 ore in sus) nu mai pornea.Defectul a fost......... niste simeringuri la supape...nu mai inchideau si intra ulei in camerele de ardere...Nu au fost foarte scumpe..Dupa ce le-a schimbat, totul a fost k. Masina avea vreo 200 mii Km.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR