Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare...

Am o intrebare si eu: Cum imi dau seama daca un injector nu mai lucreaza la parametrii normali sau s-a defectat?

Se cunoaste la pornire? sau in mers?

Daca masina nu mai trage cum ar trebui ce ar fi de vina? vreun injector sau turbina? Rolling Eyes
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Avand in vedere ca ai Y22DTR ca si mine, ai pompa de injectie cu injectoare clasice, deci mai greu se strica astea... Un injector cand pica , tzacane de-l ia dracii, iar la tine pot fi mai multe probleme pentru care nu trage masina, debitmetru (cum a fost la mine) , ori o electrovalva pe duca, ori lipsa de vacuum, ori galeria de admisie infundata, ori un posibil furtun care mai scapa un pic de presiune (am patit si asta).... Un tester te ajuta mai mult.
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Daca ar fi galeria infundata n ar trebui sa scoata fum? La mine nu scoate chiar deloc...

Cat te-a costat debimetru?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Tocmai am facut un forum in legatura cu asta, astept raspunsuri dar vad ca nu intereseaza pe nimeni Confused . Daca nu scoate fum inseamna ca problema ar putea fi tot pe debitmetru, dar nu bag mana-n foc, incearca cu altul si vezi cum se comporta, eu in prezent merg cu unu de vito de 2.2 cdi, dar trage in trepte cand e ft cald afara si ma enerveaza.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cdi-ul de la mercedes e common rail daca nu ma insel
Injectia de la y22dtr e pompa duza
Chiar daca e aceeasi capacitate cilindrica motoarele functioneaza diferit pe partea de injectie...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pompa duza pe naiba. E injectie directa pompa inalta presiune- injectoare mecanice.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ma rog... eu sunt mai in urma cu chestiile astea tehnice
common rail sunt cu injectoare electronice
cele anterioare sunt cu injectoare mecanice
corect?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu asta e diferenta principala. Diferenta la common rail e senzorul + valva care tine tot timpul presiunea ridicata in sistemul de injectie, indiferent de turatia motorului.
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sincer, prefer mai mult pompa de injectie cu injectoare mecanice. Sunt mult mai durabile, mai ales daca pui si ulei in motorina Smile
  • DoTy

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
O intrebare am si eu Y22DTR ...deocamdata prin service din cauza la 1 idiot ... cam cat m-ar duce sa schimb capete de bara si tot ce mai tine de troncanit ... trb neaparat sa schimb si telescoapele undeva in spate dreapta se aude un troncanit aiurea cand dau in groapa nu-mi dau seama ce ar putea fi ... acum de ceva timp vad ca imi scoate nor de fum negru ... d obiceipeste 2500 turati ce as putea face ca deja incep sa afum pe baieti din spate ....
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Cu fumul , poate fi din mai multe cauze, un furtun spart, un colier care nu e strans bine, sau debitmetru. Zgomotul pe spate se datoreaza bucselor de la bratul bumerang, care tine unghiul de cadere, se gasesc bucsele si se pot schimba, nu neaparat bratul. In service iti vor spune ca se gaseste doar cu tot cu brat, ei uite eu le-am schimbat cu manuta mea, iti trebuie niste chei si tubulare cu clicket, si o menghina cu niste oringuri din metal ca sa poti folosi pe post de presa. O bucsa valoreaza in jurul a 140 de lei, si iti trebuie doua (stanga-dreapta). Initial bratul are cate 2 bucse, una mica si cea mare cu probleme care trebuie schimbata, intrucat cea mica e din cauciuc turnat iar cea mare este hidraulica.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Este posibil ca un injector defect sã provoace:

- (foarte mult) fum negru la accelerare;
- motorul nu funcționeazã rotund la relanti;
- nu pornește decât cu spray.

?

Vã mulțumesc anticipat pentru eventualele pãreri/rãspunsuri.
Skip ads

  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca un injector nu functioneaza normal sigur da foarte mult fum (dar la fel de mult fum poate sa de-a si din multe alte cauze nu doar injector defect) si ar trebui sa simti ca tremura un pic la relanti , cel mai bine verifici cu un tester si elucidezi problema .
  • nelurelu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am o problema la un opel astra g. Bujia nr.4 nu functioneaza cum trebuie.Din cand in cand la pornire masina merge intrerupt. Dupa ce schimb bujia o perioada motorul merge bine. Am facut un test si imi arata ca cilindrul nr.4 nu functioneaza. E posibil ca din aceasta cauza sa consume ulei si benzina mai multa? Cine ma poate ajuta?
  • clauss daniel

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Bryan99 a scris:Daca un injector nu functioneaza normal sigur da foarte mult fum (dar la fel de mult fum poate sa de-a si din multe alte cauze nu doar injector defect) si ar trebui sa simti ca tremura un pic la relanti , cel mai bine verifici cu un tester si elucidezi problema .


La mine (y22dtr) face o chestie interesanta.cand o pornesc si o las la relantiu sta cat sta si incepe sa trepideze ...merge cat merge iar vibreaza putin si tot asha cam vreo 5 min si porma merge rotund .care sa fie problema?
  • dni7

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2015

  • Mesaj Privat
sal,,si la mn scotea fum negru,nu mai pornea decat cu spray,,de la injectoare a fost,,motorina proasta
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Asa si dupa 2 ani ......ai gasit sa postezi aici.....ce chestie ...rezolvata!
  • sorin.pts

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2017

  • Mesaj Privat
va salut,am un opel astra h combi 2007 si la relanti precum si in timpul accelerarii am o vibratie a volanului si a caroseriei.La oprirea motorului nu se misca motorul crezand ca sunt tampoanele.Intrebare este ,poate fi de la injectoare?Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR