Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut ieri am parcurs un drum in afara, total 300 km, reprize pana la 160km.h, ac 40% din drum , in rest viteza de croaziera de 120km.h! Intr-o depasire, era si putina rampa, in a5a la 2700, aveam pedala la fund, si masina accelera extrem de greu, a ajuns la 3200 rot cu greu si nu mai urca mai mult! Nu am bc, dar aveam fulul facut si acul a scazut pana aproape de jumatate! Nu are nici o eroare stocata, mentionez ca uneori simt ca trage foarte tare, iar uneori parca turbina nu merge la capacitate maxima, adica motorul se ambaleaza dar nu ma baga in scaun! Stima!
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Probabil electrovalva turbo nu mai lucreaza. Din experienta iti spun sa verifici traseul furtunelor de vacum sa nu fie vreunul fisurat sau tocit. Daca sunt ok nu-ti ramane decat sa cauti o electrovalva de proba si sa-i faci cateva teste.

Bafta
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si chiar a disparut jumatate de rezervor de motorina pe o bucata de drum de cativa kilometri?... asa se intelege de mai sus.
Nu pot disparea 20 L de combustibil in cativa km din cauza unei electrovalve , poate doar daca ai rezervorul spart Smile
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Da e socant, problema consumului e de ceva timp, dar nu eram foarte atent, mergeam mai mult in oras, si nu faceam in fulul, ci puneam de 50-100 lei cu care parcurgeam vreo 120 km ! Am schimbat ulei, filtre, revizie, ce mai era, dar acum chiar am un soc, mai bine nu-i mai faceam proba consumului! Masina, ce are un motor de 1,9 cdti 74kw, 6 trepte, a consumat 27 de litri pe 295 km, extraurban, mers normal, 120 maxi, 160 pentru 5 km, ac pe treapta 1 40% din drum! Nu cred ca e normal asa ceva!
Skip ads

  • Fraitoru Gheorghe

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salut, am si eu un vectra b 96 1,6 16v si am o problema cu socul ,imi porneste la fiecare pornire a masini chiar si cand este motorul cald,pot sa merg cu masina si 100 de km daca o opresc si o pornesc iar imi porneste socul, ce pot sa fac ca nu mai stiu?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ador13 a scris:
Nu pot disparea 20 L de combustibil in cativa km din cauza unei electrovalve , poate doar daca ai rezervorul spart Smile

Daca electrovalva turbo nu functioneaza din cauza lipsei vacumului, atunci ECU motor compenseaza prin introducerea de motorina in plus in cilindri, rezultand un consum mare de carburant.
@seftaka cum spuneam si mai sus, incearca sa faci o proba cu o alta piesa si verifica foarte atent traseul furtunaselor de vaccum. Daca nu este defecta partea electrica din ea nu o sa ai eroare in bord.

Bafta
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am inteles, de exemplu si acum seara, am iesit prin oras, am facut vreo 15 km, masina trage normal, dar iar s-a evaporat o unitate mica de pe rezervor! Tiaz, cam la ce pret ajunge aceasta electrovalva daca se dovedeste ca e defecta! Ca masina a iesit de curand din service, unde s-au bagat aproape 5000 lei, ambreiaj, volanta, revizii, ulei, filtre etc!
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Exista un furtun care mi se pare mie cam jalnic! Dar nu ar trebui sa dea vreo eroare ceva? Mai am un prieten cu o astra identica si ii aparea cod de eroare, ceva cu deviatie pozitiva, cand avea un furtun fisurat!Eu am sesizat de ceva timp fluctuatia de putere, dar am zis sa nu fiu nebun, in fine, consumul ma sperie mai ales cat s-a facut motorina, si macar de era un motor de 3000, mai ziceam!
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Mie mi-a frecat unul din furtune de radiator si avea o spartura cam cat un varf de ac. Din cand in cand ramaneam fara turbo. Am rezolvat-o in service, destul de greu, pentru ca nu-mi dadea nici un cod de eroare. Aceeasi problema a patit-o si un amic de-al meu numai ca in cazul masini lui acel furtun atinsese conducta de la egr care vine de pe evacuare si se topise. Nici la el nu mai mergea deloc turbo si bineinteles nu dadea cod de eroare.
Costul unei electrovalve noi este acum 190 ron - Pierburg(aceeasi ca si originalul)
O metoda empirica de a verifica daca furtunasele de vaccum sunt sparte este sa dai traseul jos de pe masina, ii obturezi unul din capete iar pe celalat bagi aer. Il introduci intr-un vas cu apa si vezi daca pierde presiune.

Bafta
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cum iti dadeai cand ramaneai fara turbo? Ca asa, mers numai prin oras...
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
seftaka a scris:Am inteles, de exemplu si acum seara, am iesit prin oras, am facut vreo 15 km, masina trage normal, dar iar s-a evaporat o unitate mica de pe rezervor! Tiaz, cam la ce pret ajunge aceasta electrovalva daca se dovedeste ca e defecta! Ca masina a iesit de curand din service, unde s-au bagat aproape 5000 lei, ambreiaj, volanta, revizii, ulei, filtre etc!


iti dau un sfat ! eu am patit-o cu aceasta electrovalva turbo. nu se tura mai mult de 3200,bec masina/cheie se aprindea. luam/puneam contactul disparea.
Daca furtun-urile iti sunt bune, da jos electrovalva,mergi la un peco unde au jet de aer,si introdu pe acele 2 conducte presiune. fara mila.
vei simti un pistonas magnetic cu actioneaza.
datorita prafului nu actioneaza cum trebuie.
una noua ma costa 180€ (service opel) . pe masina ai doua electrovalve asemenatoare,dar nu ambele fac acelasi lucru. una e mai ieftina si cealalta e mai scumpa.(de la turbo)
eu a trebuit sa o dau jos ca sa iau codul de pe ea pentru a cumpara-o. am suflat-o cu aer,am pus.o la loc si in drum spre OPEL masina rupea norii,deci m-am sucit. am siz sa mai astept sa vad daca apar probleme.
de atunci am 3000km fara probleme, si observ si o micsorare a consumului. cand electrovalva nu functiona cum trebuie,aveam consum de 7%. MULT pentru mine.
masina mereu mi-a consumat in jur de 6%
dupa curatare electrovalva,la un drum de 837km am avut un consum de 5.8%. In vacanta de anul trecut cand electrovalva mergea,la un drum de 800 km in aceleasi conditii de drum,am avut 6.6% . Nu ma uit pe BC,toate astea sunt de la plin-plin. Mereu fac plinul,mereu fac consumul.
RECOMAND TUTUROR (pt. o diminuare semnificativa a consumului) demontarea si curatarea prin presiune de aer a acestei electrovalve. eu am sa o fac la 6 luni.
Asa arata la mine z17DTH: se face pe sub masina, 2 suruburi,cu tubulara de 10. (total timp=15 minute) SCOATE BORNELE inainte de operatiune.

48.77 L / 837 km= 5.8% (AC pornit 550 km)

Drumuri bune tuturor.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
@mulahul: Dar la mine se tureaza, doar atunci in depasirea aia, urca mult mai greu fata de obicei, in rest se tureaza normak, nu are nici o eroare sau martor aprins! La tine cat scrie la rezervor in certificat, ca eu stiu ca incap 52, nu am fost atent niciodata, oricum cu un full fac vreo 550 km, mixt urban si in afara!
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
seftaka a scris:Cum iti dadeai cand ramaneai fara turbo? Ca asa, mers numai prin oras...

In afara cand incercam sa accelerez urca FFFFFoarte greu in ture si mai mult de 90-100 indiferent de treapta de viteze nu prindeam.
In alta ordine de idei ai verificat traseul de vaccum? Pana nu verifici nu ai cum sa-ti dai seama daca este lectrovalva de vina.
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
seftaka a scris:@mulahul: Dar la mine se tureaza, doar atunci in depasirea aia, urca mult mai greu fata de obicei, in rest se tureaza normak, nu are nici o eroare sau martor aprins! La tine cat scrie la rezervor in certificat, ca eu stiu ca incap 52, nu am fost atent niciodata, oricum cu un full fac vreo 550 km, mixt urban si in afara!


da- rezervorul e de 52L
dar nu stiu ce inseama 550km...mixt.
cat % urban ,si cat % extern.
mi.se par cam putini kilometri...in cazul in care eu am facut 837 km,si nu se aprinse.se inca becul de la motorina,mai avea putin....
aproximativ,80% au fost facut in afara,dar restul local.
incearca o curatare a electrovalvei,sigur o mica diferenta o vei simti.
spun asta tutror,pentru ca nu au ce sa piarda/strice. la ce preturi sunt carburantii....si 80km in plus la un plin conteaza...
drumuri bune.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Inseamna cam 300 km in afara orasului, si inca vreo 200 si ceva prin oras!
  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, am un Opel Astra H Caravan 1.9 cdti 101 cp; am o intrebare: aceasta electrovalva turbo este aceea de deasupra claxonului? Acum ceva timp am observat ulei curs in partea dreapta a masinii, am bagat furtunele la loc si pt 2 sapt nu a mai curs ulei, acum a inceput iar sa pice ulei. Am observat cateodata ca masina nu se infige mereu la fel, nu are nici un cod de eroare si nu este nici limitata acceleratia.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR