- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
P0443 Evaporative emission control system purge control valve circuit shorted
P0443 Evaporative emission control system purge control valve circuit open
P0460 Fuel Level Sensor Circuit High Input
P0460 Fuel Level Sensor Circuit Low Input
P0460 Purge flow sensor circuit malfunction
cred ca astea sunt
P0443 Evaporative emission control system purge control valve circuit open
P0460 Fuel Level Sensor Circuit High Input
P0460 Fuel Level Sensor Circuit Low Input
P0460 Purge flow sensor circuit malfunction
cred ca astea sunt
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
razvanid a scris:asteas corecte
P0421 Warm Up Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction[...]
P0421 Warm Up Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction[...]
Pentru P0335: e vorba de senzorul de volanta. Accesul la el se face pe sub masina, undeva langa planetara dreapta. Se da jos, se masoara si daca e cazul, se inlocuieste cu unul original Bosh (~210lei). Daca senzorul e dus, ar trebui sa ai probleme cu pornirea la prima cheie.
Pentru P0421: n-am softurile la indemana dar Gogu' mi-a mentionat verificarea galeriei de evacuare.
N-ar strica sa cureti EGR, throttle body (aka. clapeta de acceleratie). Ai topicuri bine puse la punct la sectiunea Agila. Stai si citeste, pentru binele masinutei tale.
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
sanel
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 2007 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
skarface
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2014 z12axr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut.sunt membru nou al clubului si posesor de corsa c-2004,z10xep.
de doua zile ma confrunt cu urmatoarea problema la masina: din senin nu a mai vrut sa se accelereze peste
2000 rotatii,a intrat intr-un fel de limitare,iar la bord a ramas aprins martorul cu auto si cheia. m-am informat
dupa forumul opel si am aplicat metoda de citire a codurilor de eroare. am descoperit p1500,p1523 si p0560.
tot cu ajutorul forumului am verificat acumulatorul care are 12,40 volti si la incarcare 14,28 volti.
am desfacut throttle body,l-am curatat,am desfacut capacul de la motorasul acestuia si am constatat
ca interiorul era impecabil de curat. totusi am curatat potentiometrele, periile colectoare si colectorul
motorasului su spray pentru contacte electrice.
dupa conectarea bateriei am respectat modalitatea pri care ecu sa invete noile valori ale clapetei .
am constatat ca motorasul de la throttle nu se misca,ca si cum nu ar fi alimentat cu curent.mentionez ca auto
porneste la sfert,merge rotund,tine socul la 1200 rotatii dupa care scade,cind se incalzeste,la 900 rotatii fata de 700 cit avea inainte sa se defecteze.daca incerc s-o turez ajunge cu greu la 2000 de rotatii.
cum as putea sa verific daca ajunge curent la throttle ?daca motorasul e ars ?exista vreo siguranta in tablou
care trebuie verificata?
daca ma puteti ajuta cu un sfat va multumesc anticipat.
de doua zile ma confrunt cu urmatoarea problema la masina: din senin nu a mai vrut sa se accelereze peste
2000 rotatii,a intrat intr-un fel de limitare,iar la bord a ramas aprins martorul cu auto si cheia. m-am informat
dupa forumul opel si am aplicat metoda de citire a codurilor de eroare. am descoperit p1500,p1523 si p0560.
tot cu ajutorul forumului am verificat acumulatorul care are 12,40 volti si la incarcare 14,28 volti.
am desfacut throttle body,l-am curatat,am desfacut capacul de la motorasul acestuia si am constatat
ca interiorul era impecabil de curat. totusi am curatat potentiometrele, periile colectoare si colectorul
motorasului su spray pentru contacte electrice.
dupa conectarea bateriei am respectat modalitatea pri care ecu sa invete noile valori ale clapetei .
am constatat ca motorasul de la throttle nu se misca,ca si cum nu ar fi alimentat cu curent.mentionez ca auto
porneste la sfert,merge rotund,tine socul la 1200 rotatii dupa care scade,cind se incalzeste,la 900 rotatii fata de 700 cit avea inainte sa se defecteze.daca incerc s-o turez ajunge cu greu la 2000 de rotatii.
cum as putea sa verific daca ajunge curent la throttle ?daca motorasul e ars ?exista vreo siguranta in tablou
care trebuie verificata?
daca ma puteti ajuta cu un sfat va multumesc anticipat.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
skarface
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2014 z12axr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Acumulatorul pare bun dar e gata cu el, altul nou ca de asta ai P0560. Daca acumulatorul este mort alternatorul introduce pe circuit tensiuni si varfuri mari care inebunesc sau distrug ECU si nu esti primul caz. Schimba bateria, fa o resetare si memorare dupa care rugaciuni. Calculatoarele M1.5.5 de pe seria XE si 7.6.1-7.6.2 de pe XEP sunt greu de depanat spre imposibil. Pica ca mustele la varfuri de tensiune sau spalat motor, asta daca ai luat masina de curand cu motor spalat...
Alimenteaza motorasul la 12V si vezi daca misca asta daca nu ai de unde lua un alt throttle de proba.
Alimenteaza motorasul la 12V si vezi daca misca asta daca nu ai de unde lua un alt throttle de proba.
skarface
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2014 z12axr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
Domnule Dan,
am cumparat acumulator nou,l-am montat,am scos si curatat cu spray mufa de la ecu,am conectat bateria si respectat procedura de invatare.
nu s-a rezolvat nimic,iar erorile aparute sunt aceleasi ,p1500,p1523 si p0560.singurul lucru pe care-l mai pot face e sa verific motorasul de
la throttle,dar nu stiu la ce pini trebuie sa aplic cei 12v. mentionez ca masina am cumparat-o de 8 luni,iar motorul nu l-am spalat niciodata.
multumesc.
am cumparat acumulator nou,l-am montat,am scos si curatat cu spray mufa de la ecu,am conectat bateria si respectat procedura de invatare.
nu s-a rezolvat nimic,iar erorile aparute sunt aceleasi ,p1500,p1523 si p0560.singurul lucru pe care-l mai pot face e sa verific motorasul de
la throttle,dar nu stiu la ce pini trebuie sa aplic cei 12v. mentionez ca masina am cumparat-o de 8 luni,iar motorul nu l-am spalat niciodata.
multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat