Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Are cineva vreo idee cu eroarea de pe un z19dt :
P0234 - Boost Pressure Control Circuit Positive Deviation
(5B) - Not present.
Masina nu mai tragea si se limita la 3500 ture.
Tin sa mentionez ca am cautat dar toate erorile gasite pe alte topicuri erau cu negative deviation.


Ultima modificare facuta de gogo_y17dt la Dum 20 Jan, 2013 11:44 am
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu are presiune turbo. Verifica furtunasele de vacuum daca nu sunt sparte sau desfacute + furtunele mari de boost.
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Acuma mergand cu masina si cu cineva pe scaunul din dreapta cu geamul deschis am observat ca in sarcina fasaie super tare parca de undeva din partea dreapta. Ceva idei ce furtune ar trebui sa verific prin dreapta fata?
Alea subtiri de la electrovalva de vacuum am facut presiune pe ele cu gura si tin vacuum iar electrovalva pare sa faca vacuum.
Totusi la relanti sau turata in gol nu fasaie, ci doar in sarcina? Cum as putea sa verific pe rampa furtunele "in sarcina"?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Accelerezi. Daca e desfacut sau spart il vei vedea.
E doar un singur furtun care iasa din turbo si intra prin dreapta in intercooler/ in stanga iasa din intercooler si intra in galeria de admisie.

S-ar putea sa fie spart si intercooler-ul.
Skip ads

  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Maine sper sa apuc sa vad ce se intampla acolo ca na, azi e sarbatoare Smile si nu m-as baga sa desfac ceva pe sub masina. Asa ca idee cat ar putea ajunge un intercooler daca totusi e spart?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
~500 ron? N-am habar de un pret exact.
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult domnul Tony. O sa postez "descoperirile" Smile .
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Tocmai am desfacut scutul si la mine sufla la greu intercooler-ul. E plin de ulei sau ce "gazmaz" o fi acolo in zona si inainte era curat bec deci tind sa cred ca e de la intercooler care probabil este spart.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Da jos radiatoarele din fata (intercooler-ul e al treilea) si vei vedea pe unde sufla.
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sufla prin partea inferioara ca se simte ca un ventilator daca stai sub masina si te uiti la el. Si oricum partea inferioara nu e dreapta... are ca o burta si nu stiu de ce. Oricum daca e spart trebuie schimbat nu? O sa incerc sa fac o poza.
Nu dau inca jos bara ca daca tot o dau jos il si schimb Smile .
Intercooler-ul este intre cele doua radiatoare : de apa si de clima.

In soza se poate observa ce "burta' are intercooler-ul meu. Faceti abstractie de "zimtii" aia indoiti ca i-am indoit eu cand am dat cu carpa pe acolo. "Teava aceea" care se vede din intercooler sufla prin partea incercuita si acolo este si zona cea mai murdara, in rest in partea superioara e perfect uscat.
Trebuie altul nou (sau second) nu?
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am imprumutat o poza de la un coleg...

Forma aceasta pare sa o aiba si al meu? De ce se umfla asa, stie cineva?
Momentan la mine daca nu fortez masina nu am probleme? Pot sa mai merg asa cu el fisurat fara sa se intample nimic la turbo?
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Scuze ca nu am mai postat, lipsa de timp din cauza ca s-a marit familia Smile . Problema s-a rezolvat prin schimbarea intercooler-ului cu unul second (multumesc @tonystorm). Tind sa cred ca intercoolere-le ajung asa deoarece nu se racesc bine (la o masina care merge si mai sportiv nu numai batraneste) in partea inferioara si se umfla tevile. Am observat ca este un cablu electric cu o izolatie groasa prins de partea inferioara a grilei din bara si obtureaza fluxul de aer spre partea inferioara a intercooler-ului. Ma gandesc sa nu fie asta cauza unei raciri precare si de aici compromiterea intercooler-ului.
Skip ads

  • sov

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am avut și eu exact aceeași eroare la astra h, cu martor aprins în bord, limitare turație la 3000, plus ca motorul trãgea f greu, nu aveam demaraj. Rezolvarea în cazul meu a fost curãțarea traseului dintre admisie și turbo. Au scos de acolo, vreo 2 kg de depuneri, dupã care motorul a fost ca nou. ÃŽntâi curãțați acest traseu, apoi schimbați sensorul de presiune, pt ca ala cel mai sigur nu e defect, el apare ca fiind vinovat deoarece nu ii vine aerul corespunzãtor. Am vazut și eu când curata, era un tub metalic cu diametrul de vreo 4-5 cm, care întra în galerie cred, din care mai era liber cam 1 cm, restul erau depuneri.
Sper sa ajute și pe alți colegi, eu m-am chinuit vreo 3 luni cu aceasta eroare, la vreo 4 service-uri, mecanicii veneau care mai de care cu soluții sa schimb jumãtate din mașinã, soluția am gãsit-o pe net, prin ajutorul unor colegi de pe forum,carora le mulțumesc pe aceasta cale.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR